مادرم هر سال عاشورا نذر شله زرد داشت و فقط هم به بچه هاي زنجيرزن و سينه زن كم سن و سال، و يا پخش نذري به موسسه هاي نگهداري از كودكان. دو سال از نبودنش در بين ما مي گذرد. امسال نذري مادر را طوري ديگري ادا كرديم. بماند چطور! كاش الان مادر اينجا بود و دست و پايش رو غرق بوسه مي كردم و مي گفتم نذرت قبول عزيزجون ❤️
شيلا
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
شيلا
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
همیشه جای یک نفر خالیست...
در خانه, کنار شومینه هر روز صبح...
در ترافیک بی امان شهر...
نشسته بر نیمکت کهنه پارک...
روی صندلی کناری ,در اتوبوس...
در قدم زدن های هر روز عصر...
در بی خوابی های هر شامگاه...
همیشه جای یک نفر خالیست....
سایه ای که شبیه توست,اما کنارم نیست...
ماهک
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
در خانه, کنار شومینه هر روز صبح...
در ترافیک بی امان شهر...
نشسته بر نیمکت کهنه پارک...
روی صندلی کناری ,در اتوبوس...
در قدم زدن های هر روز عصر...
در بی خوابی های هر شامگاه...
همیشه جای یک نفر خالیست....
سایه ای که شبیه توست,اما کنارم نیست...
ماهک
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
من دوس داشتم الان کنار همسر💍 و پسرم 👦بودم ... هر سه باهم 👪
دلتنگ آن روزها هسسستم 💔... آن روزهایی که هیچ کس فکر نمیکرد روزی اینگونه از جدا بودن زجر بکشیم🤦♀👦🤦♂
چقد زود دیر میشود ... 😔😔
Miss maryam
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دلتنگ آن روزها هسسستم 💔... آن روزهایی که هیچ کس فکر نمیکرد روزی اینگونه از جدا بودن زجر بکشیم🤦♀👦🤦♂
چقد زود دیر میشود ... 😔😔
Miss maryam
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتم عشقم الان کنارم بود چون اونه که فقط به حرفام گوش میده با دقت
آیناز
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
آیناز
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
❤1
دوست داشتم بابام الان پيشم بود حتي شده براي يك ساعت هم كه شده پيشم بود دلم واسش تنگ نشده دلم براش لك زده براي صداش وقتي كه (پزشك دهكده )صدام ميكرد پر ميزنه ،بابا جونم تو كه ميگفتي نفسام به نفسات بنده چطور شد كه روزگار تونست ما رو اينجور جدا كنه از هم هميشه تو ترازو زور دنيا بيشتره...
ناشناس
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
ناشناس
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
خیلی ها هستن که برامون عزیزن و دوست داریم همیشه باشن ولی تنهایی رو ترجیح میدم چون به هر حال از هر آدمی باید جدا شد یا زمونه جدا مون میکنه و این جدا شدنا ترسناک ترین چیزه که دوست دارم تنها باشم.
نیلو
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
نیلو
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتم کنار اخرین صفحه کتابم بودم و اخرین صفحه رو برای عده ای میخوندم 🍁🍁
سعید
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
سعید
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتم مادرم پیش بود..
سرم و روی قلبش میزاشتم و نفس میکشیدم..
هربار که ازش خداحافظی میکنم نمیدونم دفعه بعد کی میبنمش..دلم برای روزهایی که بود و قدر نتونستم خیلی تنگه..
سپیده
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
سرم و روی قلبش میزاشتم و نفس میکشیدم..
هربار که ازش خداحافظی میکنم نمیدونم دفعه بعد کی میبنمش..دلم برای روزهایی که بود و قدر نتونستم خیلی تنگه..
سپیده
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش کنار مادربزرگم بودم با اون لبخند و نگاه تا بی نهایت مهربونش
همیشه برای رفتن تمام مادربزرگ ها زود است 😔سالهاست ندارمش
لاله
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
همیشه برای رفتن تمام مادربزرگ ها زود است 😔سالهاست ندارمش
لاله
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتم عشقم الان کنارم بود یکسال از نبودنت میگذره و من تنهام کاش برگردی و برای همیشه کنار منو دخترمون باشی مثل قبل شاد مثل قبل در آرامش مثل قبل عاشق💔💔💔
مگر لایق تکیه دادن نبودم؟
تو با حسرت شانه ی من چه کردی
نسیم
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
مگر لایق تکیه دادن نبودم؟
تو با حسرت شانه ی من چه کردی
نسیم
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست نداشتم كنار بود😞
ولي دوست دارم يه روز ازش بپرسم چطور تونست زن ديگه اي رو به من و بچه هاش ترجيح بده😞😞
مريم
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
ولي دوست دارم يه روز ازش بپرسم چطور تونست زن ديگه اي رو به من و بچه هاش ترجيح بده😞😞
مريم
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش در رویاهام کسی کنارم نبود فقط من در مرتبه ی بالایی از زندگی بودم ک الان اونجا نیستم...
زهرا
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
زهرا
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دوست داشتم كنار اون آدم قدرتمند و مهربوني بودم كه با خدا ارتباط نزديك داره و راحت و بي پرده غصه هاي دل مردم كشورم رو بهش مي گفتم چون مطمئن بودم يه كاري مي كنه ، اينكه چرا ما نبايد مثل مردم خيلي كشورها راحت و بي دغدغه زندگي كنيم ؟....
سپيده
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
سپيده
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
کاش پدرم اینجا بود...این بار نه برای گریه کردن بر روی شانه هایش... میخواستم با ریش هایش مرا ببوسد قلقلکم دهد سیر بخندم و یادم برود که آبستن غم روزگارم.
دریا
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz
دریا
#کاش_اینجا_بودی
@adelehz