"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
خداوند برای هرکس همون قدر وجود داره که او به خداوند ایمان داره، این یک رابطه‌ی دو طرفه است.

👤مصطفی مستور

صبح به خیر
@adelehz
از آخرین هنرنمایی های صبح های تابستانی
@adelehz
و تو
عزیز هزار نفر می‌ شوی
اما
عزیزِ دل عزیزت نیستی
و این غم‌ انگیز است....

عباس معروفی
@adelehz
دوست داشتنت لازم ست .
مثل چای عصر که میچسبد به جان آدم
ولی درد هم می آورد مثل اینکه همان چای را داغ بی هوا سر بکشی...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
غروبای پنجشنبه که ازمدرسه میومدیم خونه وهفته بعدش ظهری بودیم :)
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سفری به اصفهان
کاش این استرس های روزانه بگذارد زیبایی های اطرافمان را بهتر ببینیم لذت ببریم
@adelehz
بوی خوب زندگی
بوی چای تازه دم مادرست
وقتی خسته ازعالم وآدم در خانه اش را میزنی ...
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
Moein - Zendegi Ba Tou | معین - زندگی با تو
@moozikestan_bot
🎧 @adelehz
بفرستید برای کسایی که معنای زندگی تون هستند❤️❤️
فرصت دوست داشتن عزیزانمون کوتاهه...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میخوابم در حالی که خورشیدی درون قلبم روشن ست ..
هرچه را ازدست بدهم ایمانم به روزهای بهتر و خوبتر همواره روشن خواهد ماند.
#عادله_زمانی
شب زیبا
صبح است
باید بلند شد
در امتداد وقت قدم زد
گل را نگاه کرد
ابهام را شنید
باید دوید تا تهِ بودن ....

سهراب سپهری
صبح بخیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح شنبه بخیر
ایشالله سهم روزی تون از روز شنبه ی اول هفته فراخ باشه و گسترده ❤️
@adelehz
خدامتخصص بازکردن گره های کور ست.هرجا کم آوردی و خسته شدی بگو خدایا این گره راگذاشتم اینجا
خودت راهت رابکش و برو.
خداسرفرصتش برایت میگشایدش کافیست برایش بگذاری وبه او اطمینان کنی..
#عادله_زمانی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امید آخرین سنگر هر سربازی ست ..
اگرهمه چیز را ازدست دادی امیدت را رها نکن...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوشبختی ابی بنظرم موفقیتش نیست .این هست که درقلب مردمش چنین جایی داره و خوب چه جایگاهی بهتر از عزیز مردم بودن.خوشا به حالش ...
@adelehz
برای خانه‌ سوخته باز شاید بشود خانه‌ای بنا کرد
دلِ سوخته را بگو چه کنیم ؟!

📚 آتش بدون دود
👤 نادر ابراهیمی

@adelehz
Ey Khoda
Hayedeh
🎼موزیک شب🌙
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از گذشته بگذر و از آینده نترس
دلت را فقط به امروز بسپار
امروز همان فردایی ست که سالها برایش برنامه ریزی کرده ای
از دستش نده ...
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz