"زنی که‌گم کردم "
4.42K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
منتظر رسیدن پاییز هستید؟
anonymous poll

بله😊🍂 – 237
👍👍👍👍👍👍👍 80%

نه خیلی علاقه ندارم به پاییز😕 – 61
👍👍 20%

👥 298 people voted so far.
دوستت دارم
مثل گم شدن در نقاشى‌هاى لوور
مثل پرسه در پاريس
مثل شانزِليزه
تو فقط هراَز گاهى وطنم باش
من تا هميشه دوستت خواهم داشت ...!

👤كامران رسول زاده
@adelehz
Paeize Jari
Reza Sadeghi
@adelehz
موزیک شب 🌙
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شهریور است و شهر ما
عمری ست
پاییز است.....

مهدی موسوی
@adelehz
هیچ وقت به خاطر دوست داشتن کسی خودت را سرزنش نکن.
حتی اگراین دوست داشتن غلط بوده باشد.چشمه به ذات درخشان و زلال ست ولو که آبش درمیانه ی راه گل آلود شود.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جهان با مهربانی جای زیباتری ست.
@adelehz
بهارِ با تو بودن‌ها چه شد؟ پاییز دلتنگیست
کجایی صبح من؟ شامِ ملال‌انگیز دلتنگیست
@adelehz
دغدغه های مردم در سالهایی نه چندان دور...
@adelehz
داشتم فکر می‌کردم هیچ مهم نیست که قد یه مرد یک و نود باشه یا یک و هفتاد یا هرچی!
چاق و لاغر و یکم زشت تر و یه ذره خوشگلتر و بی ریش و با ریشش هم مهم نیست!
مهم هم نیست این‌که‌ چقدر جذاب و دختر کُشه و دستاش چقدر استخونی و کشیده ست و عطر مارک فلانش تا چندتا خیابون اون طرف تر می‌پیچه و نمی‌پیچیه و صداش چقدر بم و شاعرانه ست!
حتی این‌که داراییش چقدره و مدل ماشینِ امروز یا آینده ش چیه و چی نیست و یه کوچه این‌ور تر یا اون‌ور تر بودن خونه ی داشته و نداشته ی خودش و خونه ی قدیمیِ پدریش زیاد اهمیت نداره!
مهم شونه های مردونشه...
مهم امنیت شونه هاشه، مهم اینه چقدر و تا کجا میشه بی دغدغه زن بود و با خیال راحت تکیه کرد به کوهِ شونه های یه مرد و از جازدن و شونه خالی کردن و نامردی و رفیق نیمه راه بودن نترسید.
از تمامِ وجود و بودن یه مرد، مهم اون حس آرامش و امنیتیه که به زنی که پا میذاره توی زندگیش هدیه میده...
از بین داشته های یه مرد،
مهم ترین داراییش شونه هاشه،
شونه هاش!

طاهره اباذری

@adelehz
تابحال تجربه برخورد با مرد /زن زیبا صورت اما نا مهربان و دل آزار را داشته اید؟؟
anonymous poll

بله – 174
👍👍👍👍👍👍👍 92%

نه – 16
👍 8%

👥 190 people voted so far.
میگفت تورا فراموش کنم!
چه ابلهانه!
دوست داشتنت مثل نفس کشیدن ست
کسی را دیده ای که نفس کشیدن یادش برود؟
#عادله_زمانی
@adelehz
Hesse Talkh
Mehdi Yaghmaei
🎧 @adelehz
موزیک شب 🌙
دل نهادم به صبوری
كه جز اين چاره ندانم...

👤سعدی

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندگی خالی نیست ...
مهربانی هست ، ایمان هست
آری تا شقایق هست،
زندگی باید کرد ...

صبحتون بخیر

@adelehz
خوشحال باش دختر زیبای من!
برو، بدو،
پرواز کن،
آرزو کن،
بزرگ شو،
درد بکش یا خوش گذرانی کن، ولی زندگی کن!
کمی زندگی کن ...

👤 آنا گاوالدا
@adelehz
خوشا صبحونه ❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دخترکی بود در دهکده ای کوچک پشت کوه های هزار آدم ...
آن دور دورها جایی که عقل آدمها به آن نمی رسد .
دخترک را گل بهار خاتون می نامیدند ،یک روزی دلش را سپرده بودبه بادصبا
به بادصبا گفته بود که دلش را بردارد و ببرد وبسپاردش به یک نفر ..
یک نفر که دخترک هم ندیده بودتش ..
دخترک دلش میخواست عاشق باشدمی خواست بشیند بیاد یک نفر دستمال گلدوزی کند و یا شبی سیبی سرخ به خاطرخواهی کسی در جوی آب بیندازد ولی نمیدانست که دلش راباید به کی بسپارد...
اخرشم هم دلش را داد به بادصبا ...
سالها گذشت هیچکس عاشق دخترک نشد .گل بهارخاتون بزرگ شد و اخرش در بی عشقی دخترک شد پیرزن،شد گل بهار بی بی وشبی گل بهار بی بی خوابید وصبح بیدار نشد..
هیچکس نفهمید که بادصبا هرگز دل دخترک را به هیچ کسی نسپرد
چون بادخودش دل به دخترک سپرده بود..خودش عاشق دخترک شده بود..
ازان روزبه بعد بادبهاری ،بادصبا ازهرشهر ودیار وخانه ای که بگذرد ادم ها ناخوداگاه دلشان می لرزد وحس میکنند باید دنبال عشق بگردند..
به همین خاطراست که بادصبا همیشه پیام اور که نه،حامل عشق است..
دل گل بهارخاتون هنوزهم لابه لای پرواز بادصبا به هرکوی وبرزن سر میزند و عاشقان را عاشق ترمیکند...
واین است راز عشق
#عادله_زمانی
@adelehz