"زنی که‌گم کردم "
4.41K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏ما انسان های ناسپاسی هستيم.
چون هر روز صبح که از خواب بيدار می شويم خدا را به خاطر آن که ديگر به مدرسه نمی رويم، شکر نمی کنيم!
#وودی_آلن

@adelehz
همیشه همه رفتنها بازگشت ندارد.
گاهی کسی می رود.طوری می رود که هیچ راهی برای برگشتنش باقی نمیماند.گاهی حرفی یکطوری دل کسی را میرنجاندکه تمام جاده های بازگشت ازحجم غمش بسته میشود.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فکر کردین فقط خودتون خونه زندگی دارید:)
@adelehz
منتظر رسیدن پاییز هستید؟
anonymous poll

بله😊🍂 – 237
👍👍👍👍👍👍👍 80%

نه خیلی علاقه ندارم به پاییز😕 – 61
👍👍 20%

👥 298 people voted so far.
دوستت دارم
مثل گم شدن در نقاشى‌هاى لوور
مثل پرسه در پاريس
مثل شانزِليزه
تو فقط هراَز گاهى وطنم باش
من تا هميشه دوستت خواهم داشت ...!

👤كامران رسول زاده
@adelehz
Paeize Jari
Reza Sadeghi
@adelehz
موزیک شب 🌙
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شهریور است و شهر ما
عمری ست
پاییز است.....

مهدی موسوی
@adelehz
هیچ وقت به خاطر دوست داشتن کسی خودت را سرزنش نکن.
حتی اگراین دوست داشتن غلط بوده باشد.چشمه به ذات درخشان و زلال ست ولو که آبش درمیانه ی راه گل آلود شود.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جهان با مهربانی جای زیباتری ست.
@adelehz
بهارِ با تو بودن‌ها چه شد؟ پاییز دلتنگیست
کجایی صبح من؟ شامِ ملال‌انگیز دلتنگیست
@adelehz
دغدغه های مردم در سالهایی نه چندان دور...
@adelehz
داشتم فکر می‌کردم هیچ مهم نیست که قد یه مرد یک و نود باشه یا یک و هفتاد یا هرچی!
چاق و لاغر و یکم زشت تر و یه ذره خوشگلتر و بی ریش و با ریشش هم مهم نیست!
مهم هم نیست این‌که‌ چقدر جذاب و دختر کُشه و دستاش چقدر استخونی و کشیده ست و عطر مارک فلانش تا چندتا خیابون اون طرف تر می‌پیچه و نمی‌پیچیه و صداش چقدر بم و شاعرانه ست!
حتی این‌که داراییش چقدره و مدل ماشینِ امروز یا آینده ش چیه و چی نیست و یه کوچه این‌ور تر یا اون‌ور تر بودن خونه ی داشته و نداشته ی خودش و خونه ی قدیمیِ پدریش زیاد اهمیت نداره!
مهم شونه های مردونشه...
مهم امنیت شونه هاشه، مهم اینه چقدر و تا کجا میشه بی دغدغه زن بود و با خیال راحت تکیه کرد به کوهِ شونه های یه مرد و از جازدن و شونه خالی کردن و نامردی و رفیق نیمه راه بودن نترسید.
از تمامِ وجود و بودن یه مرد، مهم اون حس آرامش و امنیتیه که به زنی که پا میذاره توی زندگیش هدیه میده...
از بین داشته های یه مرد،
مهم ترین داراییش شونه هاشه،
شونه هاش!

طاهره اباذری

@adelehz
تابحال تجربه برخورد با مرد /زن زیبا صورت اما نا مهربان و دل آزار را داشته اید؟؟
anonymous poll

بله – 174
👍👍👍👍👍👍👍 92%

نه – 16
👍 8%

👥 190 people voted so far.
میگفت تورا فراموش کنم!
چه ابلهانه!
دوست داشتنت مثل نفس کشیدن ست
کسی را دیده ای که نفس کشیدن یادش برود؟
#عادله_زمانی
@adelehz
Hesse Talkh
Mehdi Yaghmaei
🎧 @adelehz
موزیک شب 🌙
دل نهادم به صبوری
كه جز اين چاره ندانم...

👤سعدی

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندگی خالی نیست ...
مهربانی هست ، ایمان هست
آری تا شقایق هست،
زندگی باید کرد ...

صبحتون بخیر

@adelehz