کاش زمان قاجار بدنیا میومدم و هرچی دلم میخواست میخوردم بدون اینکه نگران چاق شدنم باشم بعدم وقتی تپل مپل میشدم میرفتم سوگلی دربار میشدم 😔
@adelehz
@adelehz
گاهی کتاب میخوانم تا بتوانم فراموشت کنم..و دفعه بعد که کتاب را میگشایم فکرت از لابلای برگهایش به زمین می ریزد ....
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
هرسال این موقع ها که میشه دلم میخواد برم لوازم التحریر بخرم دست خودمم نیست :)
@adelehz
@adelehz
Mehdi Yaghmaei - Az Man Chera Ranjideyi
🎧 @adelehz
از من چرا رنجیده ای ...
از من چرا رنجیده ای ...
ما آدمها ویژگی جالبی داریم .ذاتا و فطرتا از آدمهای منفی خوشمان نمی آید آدمهایی که با حرفهایشان فضا و جو را سرد وتلخ میکنند .حتی آنهایی که حرفهایشان درمورد دیگران ست .
این ست که وقتی مرتب از دیگران پیش کسی بدگویی کنیم نتیجه برعکس خواهد شد .بارها دیده ام که کسی سعی میکرد فردی را درمورد شخص سومی بدبین کند و مرتب از او بدگویی میکرد اما نتیجه چه شد ؟گوینده خود بیشتر مورد نفرت قرارگرفت.چرا؟واضح ست چون خوبی وبدی مثل بومرنگ مسیر رفته را بازخواهد گشت و این حجم ازنفرت دامن گیر خود آدمیزاد میشود.
حتی اگر ازکسی بیزارید ،سعی کنید این نفرت را در پستوی ذهنتان مدفون کرده و راهتان را ازآن فرد جدا کنید.هرگز ازاینکه ازکسی یا چیزی نفرت دارید ازخودتان خجالت نکشید .چون نفرت هم یکی از احساسات آدمیزادست و وجودش عادی ست ولی مثل هر احساس دیگری باید کنترل ومدیریت شود تا نه به خودشخص ونه به دیگران آسیبی وارد نسازد.
مثبت بیندیشید مثبت رفتارکنید و از آدمهای منفی بدبین و سراسر نفرت دور شوید.زندگی کردن کارسختی نیست اگر راهش را یادبگیریم.
#عادله_زمانی
@adelehz
این ست که وقتی مرتب از دیگران پیش کسی بدگویی کنیم نتیجه برعکس خواهد شد .بارها دیده ام که کسی سعی میکرد فردی را درمورد شخص سومی بدبین کند و مرتب از او بدگویی میکرد اما نتیجه چه شد ؟گوینده خود بیشتر مورد نفرت قرارگرفت.چرا؟واضح ست چون خوبی وبدی مثل بومرنگ مسیر رفته را بازخواهد گشت و این حجم ازنفرت دامن گیر خود آدمیزاد میشود.
حتی اگر ازکسی بیزارید ،سعی کنید این نفرت را در پستوی ذهنتان مدفون کرده و راهتان را ازآن فرد جدا کنید.هرگز ازاینکه ازکسی یا چیزی نفرت دارید ازخودتان خجالت نکشید .چون نفرت هم یکی از احساسات آدمیزادست و وجودش عادی ست ولی مثل هر احساس دیگری باید کنترل ومدیریت شود تا نه به خودشخص ونه به دیگران آسیبی وارد نسازد.
مثبت بیندیشید مثبت رفتارکنید و از آدمهای منفی بدبین و سراسر نفرت دور شوید.زندگی کردن کارسختی نیست اگر راهش را یادبگیریم.
#عادله_زمانی
@adelehz
کشف ۲۰۸هزار بسته پوشک احتکارشده درچهارباغ ساوجبلاغ
اگر خودمردم به هم رحم نکنند دیگه ازهیچ کس توقعی نباید داشت.
@adelehz
اگر خودمردم به هم رحم نکنند دیگه ازهیچ کس توقعی نباید داشت.
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
همیشه همه رفتنها بازگشت ندارد.
گاهی کسی می رود.طوری می رود که هیچ راهی برای برگشتنش باقی نمیماند.گاهی حرفی یکطوری دل کسی را میرنجاندکه تمام جاده های بازگشت ازحجم غمش بسته میشود.
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی کسی می رود.طوری می رود که هیچ راهی برای برگشتنش باقی نمیماند.گاهی حرفی یکطوری دل کسی را میرنجاندکه تمام جاده های بازگشت ازحجم غمش بسته میشود.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فکر کردین فقط خودتون خونه زندگی دارید:)
@adelehz
@adelehz
منتظر رسیدن پاییز هستید؟
anonymous poll
بله😊🍂 – 237
👍👍👍👍👍👍👍 80%
نه خیلی علاقه ندارم به پاییز😕 – 61
👍👍 20%
👥 298 people voted so far.
anonymous poll
بله😊🍂 – 237
👍👍👍👍👍👍👍 80%
نه خیلی علاقه ندارم به پاییز😕 – 61
👍👍 20%
👥 298 people voted so far.
دوستت دارم
مثل گم شدن در نقاشىهاى لوور
مثل پرسه در پاريس
مثل شانزِليزه
تو فقط هراَز گاهى وطنم باش
من تا هميشه دوستت خواهم داشت ...!
👤كامران رسول زاده
@adelehz
مثل گم شدن در نقاشىهاى لوور
مثل پرسه در پاريس
مثل شانزِليزه
تو فقط هراَز گاهى وطنم باش
من تا هميشه دوستت خواهم داشت ...!
👤كامران رسول زاده
@adelehz