چرا این شیشه های رنگی ازخونه ها ورافتاد؟ یهو معمارها بدسلیقه شدند😒
@adelehz
@adelehz
کاش زمان قاجار بدنیا میومدم و هرچی دلم میخواست میخوردم بدون اینکه نگران چاق شدنم باشم بعدم وقتی تپل مپل میشدم میرفتم سوگلی دربار میشدم 😔
@adelehz
@adelehz
گاهی کتاب میخوانم تا بتوانم فراموشت کنم..و دفعه بعد که کتاب را میگشایم فکرت از لابلای برگهایش به زمین می ریزد ....
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
هرسال این موقع ها که میشه دلم میخواد برم لوازم التحریر بخرم دست خودمم نیست :)
@adelehz
@adelehz
Mehdi Yaghmaei - Az Man Chera Ranjideyi
🎧 @adelehz
از من چرا رنجیده ای ...
از من چرا رنجیده ای ...
ما آدمها ویژگی جالبی داریم .ذاتا و فطرتا از آدمهای منفی خوشمان نمی آید آدمهایی که با حرفهایشان فضا و جو را سرد وتلخ میکنند .حتی آنهایی که حرفهایشان درمورد دیگران ست .
این ست که وقتی مرتب از دیگران پیش کسی بدگویی کنیم نتیجه برعکس خواهد شد .بارها دیده ام که کسی سعی میکرد فردی را درمورد شخص سومی بدبین کند و مرتب از او بدگویی میکرد اما نتیجه چه شد ؟گوینده خود بیشتر مورد نفرت قرارگرفت.چرا؟واضح ست چون خوبی وبدی مثل بومرنگ مسیر رفته را بازخواهد گشت و این حجم ازنفرت دامن گیر خود آدمیزاد میشود.
حتی اگر ازکسی بیزارید ،سعی کنید این نفرت را در پستوی ذهنتان مدفون کرده و راهتان را ازآن فرد جدا کنید.هرگز ازاینکه ازکسی یا چیزی نفرت دارید ازخودتان خجالت نکشید .چون نفرت هم یکی از احساسات آدمیزادست و وجودش عادی ست ولی مثل هر احساس دیگری باید کنترل ومدیریت شود تا نه به خودشخص ونه به دیگران آسیبی وارد نسازد.
مثبت بیندیشید مثبت رفتارکنید و از آدمهای منفی بدبین و سراسر نفرت دور شوید.زندگی کردن کارسختی نیست اگر راهش را یادبگیریم.
#عادله_زمانی
@adelehz
این ست که وقتی مرتب از دیگران پیش کسی بدگویی کنیم نتیجه برعکس خواهد شد .بارها دیده ام که کسی سعی میکرد فردی را درمورد شخص سومی بدبین کند و مرتب از او بدگویی میکرد اما نتیجه چه شد ؟گوینده خود بیشتر مورد نفرت قرارگرفت.چرا؟واضح ست چون خوبی وبدی مثل بومرنگ مسیر رفته را بازخواهد گشت و این حجم ازنفرت دامن گیر خود آدمیزاد میشود.
حتی اگر ازکسی بیزارید ،سعی کنید این نفرت را در پستوی ذهنتان مدفون کرده و راهتان را ازآن فرد جدا کنید.هرگز ازاینکه ازکسی یا چیزی نفرت دارید ازخودتان خجالت نکشید .چون نفرت هم یکی از احساسات آدمیزادست و وجودش عادی ست ولی مثل هر احساس دیگری باید کنترل ومدیریت شود تا نه به خودشخص ونه به دیگران آسیبی وارد نسازد.
مثبت بیندیشید مثبت رفتارکنید و از آدمهای منفی بدبین و سراسر نفرت دور شوید.زندگی کردن کارسختی نیست اگر راهش را یادبگیریم.
#عادله_زمانی
@adelehz
کشف ۲۰۸هزار بسته پوشک احتکارشده درچهارباغ ساوجبلاغ
اگر خودمردم به هم رحم نکنند دیگه ازهیچ کس توقعی نباید داشت.
@adelehz
اگر خودمردم به هم رحم نکنند دیگه ازهیچ کس توقعی نباید داشت.
@adelehz