Forwarded from مجله دیالکتیک
یک روز،
فردی قدم به زندگیتان خواهد گذاشت...
و شما را متوجه خواهد کرد که چرا هرگز،
با هیچکسِ دیگری دوام نیاوردید!
👤پُل بنجامین استر
💟به جمع فرهنگی ما بپیوندید 👇🏼
@dialecticofsolitude
فردی قدم به زندگیتان خواهد گذاشت...
و شما را متوجه خواهد کرد که چرا هرگز،
با هیچکسِ دیگری دوام نیاوردید!
👤پُل بنجامین استر
💟به جمع فرهنگی ما بپیوندید 👇🏼
@dialecticofsolitude
❤1
نفس که میکشی
خانه پراز صدا میشود
صدای زندگی
صدای امید
صدای ارامش
صدای امنیت
بابا یک نفست چه قدرتی دارد
چه صداها برمیخیزاند...
تاهمیشه نفس بکش..
خانه همیشه به چراغش نیازدارد..
#عادله_زمانی
باماباشید
@adelehz
خانه پراز صدا میشود
صدای زندگی
صدای امید
صدای ارامش
صدای امنیت
بابا یک نفست چه قدرتی دارد
چه صداها برمیخیزاند...
تاهمیشه نفس بکش..
خانه همیشه به چراغش نیازدارد..
#عادله_زمانی
باماباشید
@adelehz
ما فقط یک تاریخ وفات
بروی سنگ مزارمان خواهیم داشت
اما واقعیت آن است
که ما،هزاران بار مرگ را تجربه کرده ایم..
#عادله_زمانی
@adelehz
باماهمراه باشید.
بروی سنگ مزارمان خواهیم داشت
اما واقعیت آن است
که ما،هزاران بار مرگ را تجربه کرده ایم..
#عادله_زمانی
@adelehz
باماهمراه باشید.
🎀 @adelehz
مادر بزرگ دوستم
پیرزن مدرنی ست..
از آنهای که چروک صورتشان را اندازه ی حلقه ی ازدواجشان دوست دارند ،
از آنهایی که هر صبح جلوی آینه می ایستند ، کرم روزشان را زده، خط چشمشان را با سرمه سیاه میکنند و برای بلندتر دیده شدن مژه هایشان شب ها روغن بادام و روزها ریمل مارکدار از آب گذشته میزنند !!
من مادر بزرگ دوستم را
دورا دور میشناسم
اما دوستم می گوید مادر بزرگش معتقد است:
❣زن
در هر سن و سالی باشد
باید از افتادن مژه هایش بترسد
مثل دوران جوانی که
افتادن هر مژه
دل آدم را میلرزاند
باید مراقب چشمانش ، مژه هایش و صورتش باشد
نگذارد زیبایی اش
محدود باشد به 20تا 30 سالگی....
.
برایم سوال پیش می آید که چه چیز مادر بزرگ دوستم را انقدر امیدوار کرده ؟!!!
یادم می آید دوستم گفته بود:
پدربزرگش هنوز برای همسرش گل میخرد و گاهی در جمع قربان صدقه اش
میرود ، بدون او هیچ جا نمیرود ، بدون او خوابش نمیبرد...و همه میدانند پدر بزرگ از جوانی عاشقش بوده است ...❤️
قطعأ مادر بزرگ دوستم معشوقه ی خوبیست و این باعث امیدواری أش بوده، چون معتقدم
معشوقه بودن
زن هارا زیباتر میکند...🌹
به آنها امید و انگیزه می دهد
که برای زیباییشان تلاش کنند ؛
خوب باشند
مهربان باشند
و زنده بمانند..
.
به همه ی اینها فکر میکنم و میفهمم چرا مادربزرگ های بعضی ها مدرن نیستند ، زود پیر میشوند و زود میمیرند!!
دلم برای مادر بزرگ خودم
و بعضی ها
خیلی میسوزد !!
خیلی...
🎀 @adelehz
مادر بزرگ دوستم
پیرزن مدرنی ست..
از آنهای که چروک صورتشان را اندازه ی حلقه ی ازدواجشان دوست دارند ،
از آنهایی که هر صبح جلوی آینه می ایستند ، کرم روزشان را زده، خط چشمشان را با سرمه سیاه میکنند و برای بلندتر دیده شدن مژه هایشان شب ها روغن بادام و روزها ریمل مارکدار از آب گذشته میزنند !!
من مادر بزرگ دوستم را
دورا دور میشناسم
اما دوستم می گوید مادر بزرگش معتقد است:
❣زن
در هر سن و سالی باشد
باید از افتادن مژه هایش بترسد
مثل دوران جوانی که
افتادن هر مژه
دل آدم را میلرزاند
باید مراقب چشمانش ، مژه هایش و صورتش باشد
نگذارد زیبایی اش
محدود باشد به 20تا 30 سالگی....
.
برایم سوال پیش می آید که چه چیز مادر بزرگ دوستم را انقدر امیدوار کرده ؟!!!
یادم می آید دوستم گفته بود:
پدربزرگش هنوز برای همسرش گل میخرد و گاهی در جمع قربان صدقه اش
میرود ، بدون او هیچ جا نمیرود ، بدون او خوابش نمیبرد...و همه میدانند پدر بزرگ از جوانی عاشقش بوده است ...❤️
قطعأ مادر بزرگ دوستم معشوقه ی خوبیست و این باعث امیدواری أش بوده، چون معتقدم
معشوقه بودن
زن هارا زیباتر میکند...🌹
به آنها امید و انگیزه می دهد
که برای زیباییشان تلاش کنند ؛
خوب باشند
مهربان باشند
و زنده بمانند..
.
به همه ی اینها فکر میکنم و میفهمم چرا مادربزرگ های بعضی ها مدرن نیستند ، زود پیر میشوند و زود میمیرند!!
دلم برای مادر بزرگ خودم
و بعضی ها
خیلی میسوزد !!
خیلی...
🎀 @adelehz
❤1
دستت بالای همه ی دستهاست برترازهمه قدرتها
وهمین دست ،دست ناتوان مرا نیز هزاربار
گرفته است..
چه شکوهی درتوست....
#عادله_زمانی
@adelehz
وهمین دست ،دست ناتوان مرا نیز هزاربار
گرفته است..
چه شکوهی درتوست....
#عادله_زمانی
@adelehz
تورا از دور میبینم چه حاصل!
به پهلویت نمیشینم چه حاصل
درخت حسن تو گل بار داره
ازاون گلها نمیچینم چه حاصل!
@adelehz
به پهلویت نمیشینم چه حاصل
درخت حسن تو گل بار داره
ازاون گلها نمیچینم چه حاصل!
@adelehz
وقتی می رفتی
آب پشت سرت ریختم ...
فکر کردم آب روشنایی ست
وتورا به خانه بازمیگرداند
چه میدانستم یک کاسه آب میشود دریا
میبرد تورا ....تا انتهای دنیا..
#عادله_زمانی
@adelehz
آب پشت سرت ریختم ...
فکر کردم آب روشنایی ست
وتورا به خانه بازمیگرداند
چه میدانستم یک کاسه آب میشود دریا
میبرد تورا ....تا انتهای دنیا..
#عادله_زمانی
@adelehz
کمی با من مهربان باش
دست سرد قلبم را محکم بگیر
بگذارهربار که به دیدارت می آیم
نقاب مضحک لبخندمسخره ام را کناربگذارم
وبا دلتنگی هایم بیایم مطمئن ازاینکه توپاکشان میکنی ازذهنم ودلم..
#عادله_زمانی
دست سرد قلبم را محکم بگیر
بگذارهربار که به دیدارت می آیم
نقاب مضحک لبخندمسخره ام را کناربگذارم
وبا دلتنگی هایم بیایم مطمئن ازاینکه توپاکشان میکنی ازذهنم ودلم..
#عادله_زمانی
❤1
دختران دنیا
همه شیرینند
فقط گاهی چون فرهادشان را گم کرده اند تلخ میشوند....
#عادله_زمانی
پ.ن سوفیا لورن،زیبای بی تکرار❤️
@adelehz
همه شیرینند
فقط گاهی چون فرهادشان را گم کرده اند تلخ میشوند....
#عادله_زمانی
پ.ن سوفیا لورن،زیبای بی تکرار❤️
@adelehz
این دیگر چه جادویست؟
حتی وقتی نیستی هم عطرت درخانه ام میپچد.نکند بادرا هم مثل دل من خریده ای؟
#عادله_زمانی
@adelehz
حتی وقتی نیستی هم عطرت درخانه ام میپچد.نکند بادرا هم مثل دل من خریده ای؟
#عادله_زمانی
@adelehz
هرروزکنارپنجره ی روبه کوچه مینشینم
شنیدم پستچی پیرمحله مان هرشنبه ازاین کوچه میگذرد.
میگویندیک کیف پرازنامه های نرسیده دارد.
میترسم...
ازاینکه کیفش پرازنامه های من به توباشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
شنیدم پستچی پیرمحله مان هرشنبه ازاین کوچه میگذرد.
میگویندیک کیف پرازنامه های نرسیده دارد.
میترسم...
ازاینکه کیفش پرازنامه های من به توباشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1
حالا بکسی نگویی
بین خودمان بماند
ولی من به دیوارهم حسادت میکنم
چه بی بهانه سایه ات را درآغوش میکشد...
#عادله_زمانی
@adelehz
بین خودمان بماند
ولی من به دیوارهم حسادت میکنم
چه بی بهانه سایه ات را درآغوش میکشد...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1