"زنی که‌گم کردم "
4.44K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
به ازای هر اندوه
بهانه ای برای شکر و شادی پیدا کن.
دنبال نعمتهای خانه ات بگرد و بخاطرشان شادشو..اگرازکنار کوچکترین غم نمیگذری کوچکترین شادیت راهم نادیده نگیر
#عادله_زمانی
@adelehz
❤️❤️❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ازجمله بیدار کردنهای توام باعشق همسرانه :)
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مرد برای عاشق شدن
به یک دقیقه نیاز دارد ،
و برای فراموش کردن
به چندین قرن ...

✍🏼 نزار_قبانی
📚 در بندر آبیِ چشمانت
@adelehz
همیشه کسی هست که دلت صدایش را میخواهد حتی اگر
@adelehz
بین هزاران صدا باشی ..
@adelehz
بعداز مدتها بتو فکر کردم
وحس کردم خانه ای اشرافی ام که حوضی خالی ورنگ ورو رفته دارد.
عشقت همان حوض بی آب و بی ماهی در درون خانه قلبم بود.
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دعای خیر من همواره این است که لبخند
باتو همخانه باشد...
#عادله_زمانی

❤️صبح پربرکت

@adelehz
❤️❤️❤️
@adelehz
هنوزم صبحهای شهریور با غصه نزدیک شدن اول مهر بیدارمیشم :)))
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تو يك زني
شبيه تمام زن هايي كه مي شناسم
قدم مي زني
آواز مي خواني
تنها تفاوت تو با زنهاي ديگر در تو نيست
در من است
تو زني هستي كه من دوستت دارم
تو زني هستي كه در شعرهاي من هستي
آغوش مرا دوست داري
تو خواب نيستي
رويايي دست نيافتني
تو را من خلق كرده ام

👤نزار قباني


@adelehz
همه ی زنها عاشق رنگ قرمزهستند .نه چون رنگ زیبایی ست چون زنها به عشق،سیب سرخ،گل رز و رژ قرمز بیشتر ازهرکس دیگری علاقه دارند.چون زنها با رنگ سرخ زیباترند...
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح جمعه همان رویای همه عمرست که شبهای زیادی بخاطرشروع شدنش باخوشحالی خوابیدیم .جمعه همان رویای هفته ی کودکی ست همان اندازه شیرین و دلخواه...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاش یک روز
یک اتفاق غیرمنتظره بیفتد
مثلا توبیایی...
#عادله_زمانی
@adelehz
‏آدم‌ها جنس روزها را عوض میکنند، که شنبه‌ای که ببینیش روزی پر از شوق و ذوق است و پنجشنبه‌ای که نبینیش دیگر، اندوهی متوالیست، آغشته شده به صدای حزن انگیز قرآنی از جایی نامعلوم


@adelehz
از زیبایی های رنگ قرمز ❤️
#شما_فرستادین
@adelehz