"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
آدم خیلی از وقت ها
باران نمیخواهد.
دلش میخواهد فقط زیر چتر بایک نفر
راه برود.این است
که بهانه باران را میگیرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
به لبم رسیده جانم،تو بیا که زنده مانم
پس از آن که من نمانم،به چه کار خواهی آمد

#امیر_خسرو_دهلوی

@adelehz
🖼آواره سوری در سوگ همسر
بی انصافی ست ..
بادبوزد ...برگ ها راببرد
لباسها را ازروی بند رخت بلند کند.
درهارابهم بکوبد..اما.
اماعطرتورا نیاورد
#عادله_زمانی
@adelehz
اگرقرار بود
حق داشتم دراین دنیافقط یک آرزوکنم.
آن این است که الهی هیچ سفره ای
بی نان نماند...
@adelehz
شبیه یک دسته گل بدون کارت
که صبح زود پشت در خانه پیداشود.
خواستنی هستی و دلخواه..
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه "زندگی کن " از علی زند وکیلی 🎧🌜🎼❤️
پ.ن تم موزیک امشب کمی متفاوت تر از شبهای دیگه هست .اما کلام و پیام این موسیقی بسیار مناسب این روزهای ماست که زندگی وباتمام سختی ها به پیش میبریم .💛❤️ @adelehz
نیمه شبان اگر صدای در شنیدی
در را باز کن..
خیالم را برای بوسیدن روی ماهت فرستاده ام.
#عادله_زمانی
@adelehz
شب پراز عشق وآرامش❤️
بد حالت ترین نوع زندگی نوع نقابدار
آن است .اینکه شب وقتی خسته به خانه
برسی اول نقابت را زمین بگذاری بعد بخوابی!!
#عادله_زمانی
@adelehz
هربار چیزی یاکسی راگم میکنم به آسمان خیره میشوم.
آخر تو تنهاکسی هستی که هرگز گم نمیشوی..
#عادله_زمانی
@adelehz
هرآدمی در زندگی کسی را دارد
که وقتی میخندد.تمام مشکلات حل میشوند❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
هزاران آرزو دست تو دارم.
به هرسو میروی قصدتو دارم.
بیایک دم دل مارا بکن شاد
نگارینا مو پیوست تو دارم...
#دوبیتی_محلی
@adelehz
کی میگه کپلا جذاب نیستن؟؟🍼
@adelehz
گاهی باید فقط لبخند بزنی
حتی اگر شرایط اصلا خنده دارنباشد.
شایداین اخرین سلاح باقی مانده باشد.
@adelehz
موزیک شب قطعه "ساعت پنج " ازاحمد رضا نبی زاده 🎼🌜🎼💛🎼 در که وا میشه میبینم پیرهن آبی پوشیدی ...❤️ @adelehz
روز همه سر برکرد از کوه و شب ما را
سر برنکند خورشید الا ز گریبانت......
#سعدی
@adelehz
شبتون زیبا مهربونها🌙❤️
زندگی باتو شبیه بهشت است.
وقطعا صبحش شبیه انار
سرخ شیرین زیبا وهوس انگیز..
#عادله_زمانی
صبح به برکت ❤️سهم روزی فزون باد امروز
@adelehz
درهرباغی شایدهزاران گل بروید .گلهای رنگارنگ گلهای خوش عطر خوش نما اما بلبل فقط عاشق یک گل میشود.وسپیده دمان فقط برای یک گل عاشقانه اواز میخواند.وجالب ان است که بلبل الزاما عاشق زیباترین ویا خوش عطر ترین گل باغ نمیشود.بلکه او شیفته گلی میشود که بیشترازهمه برایش زیباست.وتمام حرف جهان نیز همین است برای اینکه کسی عاشقانه بخواهدتان لازم نیست بی نقص باشید.چرا که کسی که عاشق شماست با عینک عشق نظاره تان میکند واین عینک ایرادات شمارا محو میکند.ازدوست داشته شدن نباید هراسید.هرگز نباید تصور کرد که ایرادات جزیی ویا چیزهایی که نداریدلیاقت شمارا برای عشق کم میکند هرگز....
#عادله_زمانی
@adelehz