روز عکاس و باید به مامانا تبریک گفت که یا عکسارو نصفه میگیرن یا تار 😊😩
@adelehz
@adelehz
مثل آن دستگیره قدیمی که سالهاست منتظرست ..مدتهاست انتظار دستانت را دارم ولی نمی آیی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
این روزها خانه ها این گونه نیست .این روزها نه مهمانها درخانه ها موجب دلخوشی میزبانان هستند ونه در دلها این روزها مهمان واژه ایست غریب و ناخواستنی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
منم آن شکسته سازی که توام نمینوازی
چه فغان کنم ز دستی
که گسسته تار ما را ...
👤سیمین بهبهانی
شب زیبا
@adelehz
چه فغان کنم ز دستی
که گسسته تار ما را ...
👤سیمین بهبهانی
شب زیبا
@adelehz
خورشید شاید خوش شانس ترین ساکن آسمان باشد .چرا که گلی دارد که عاشق اوست ...وخوش شانس ترین آدمها بله خوش شانس ترینشان هم گلی دارند که همواره میخواهدشان.
#عادله_زمانی
📷سحرابراهیمی
@adelehz
#عادله_زمانی
📷سحرابراهیمی
@adelehz
آدمیزاد روزهایی را دارد که هرگز ازیاد نمیبرد چه خوب باشند چه بد و آدمهای آن روزهارا هم ،همچنان چه موفقیت بزرگی ست اگر عامل روزخوب یک آدم باشیم نه روز بدش...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ناز کردن هم اندازه ای داره :)
@adelehz
@adelehz
صبح ها یعنی شب هرچقدر طولانی وسیاه
نور برآن چیره میگردد.
صبح یعنی حتی در تاریک ترین نقطه زندگی هنوز،امید روشنایی وجود دارد .
صبح یعنی نور،نور یعنی زندگی
#عادله_زمانی
@adelehz
نور برآن چیره میگردد.
صبح یعنی حتی در تاریک ترین نقطه زندگی هنوز،امید روشنایی وجود دارد .
صبح یعنی نور،نور یعنی زندگی
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
هر صبح
باخودت تکرار کن ...من یک اثر هنری حاصل عشق خداوند بروی زمینم...او مرا از هیچ خلق کرده ست پس محالست مرا فراموش کند ...هیچ هنرمندی هنرش را تنها نمیگذارد.
#عادله_زمانی
صبح به خیر❤️
@adelehz
باخودت تکرار کن ...من یک اثر هنری حاصل عشق خداوند بروی زمینم...او مرا از هیچ خلق کرده ست پس محالست مرا فراموش کند ...هیچ هنرمندی هنرش را تنها نمیگذارد.
#عادله_زمانی
صبح به خیر❤️
@adelehz
نه نمیشود که از رویدادها دلگیر نبود
ولی میتوانم از داشتن چیزهایی که روزی در آرزویش بودم و امروز در دستانم ست شاد باشم .
وزندگی یعنی همین
#عادله_زمانی
@adelehz
ولی میتوانم از داشتن چیزهایی که روزی در آرزویش بودم و امروز در دستانم ست شاد باشم .
وزندگی یعنی همین
#عادله_زمانی
@adelehz
باتوجه به اوضاع نامناسب مالی این روزهای جامعه و مردم،گاهی از گذاشتن عکسهای غذا تحت هشتگ ناهارتایم منصرف میشوم.نظرشما چیست ؟هشتگ ناهارتایم را ادامه بدیم ؟
anonymous poll
خیر – 79
👍👍👍👍👍👍👍 64%
بله – 45
👍👍👍👍 36%
👥 124 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
خیر – 79
👍👍👍👍👍👍👍 64%
بله – 45
👍👍👍👍 36%
👥 124 people voted so far. Poll closed.