"زنی که‌گم کردم "
4.45K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از این صبحونه ها
نصیب سفره همه ی آدمهای جامعه بشه یه روزی
فارغ از طبقه اجتماعی مالی...
@adelehz
صبح به صبح به نورفکرمیکنم .
حتی اگرغرق مشکلات باشم لحظاتی به نور فکرمیکنم.چرا که نور پایان هرسیاهی ست..
ومگرنه اینکه معجزه ی صبح نور ست و نورست ونور...
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
صبح در دل هرکس با خندیدن آن کسی که دوستش دارد آغاز میشود.
هرکس خورشید خودش را دارد..
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح بخیر❤️
از روی عکسهای شبکه های اجتماعی ادمها قضاوتشان نکنید .
سکه زندگی آدمها دو رو دارد.
@ adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کسی که به مسجد میرود اما دست روی یک معلول ذهنی بلند میکند وهار هار میخندد.
خدایی که برای این آدم تصویرشده چجور تصوری باید باشد که نتیجه اش این شده ست؟کسی که درون خانه ی خدا این اندازه بی رحم ست.
"زنی که‌گم کردم "
کسی که به مسجد میرود اما دست روی یک معلول ذهنی بلند میکند وهار هار میخندد. خدایی که برای این آدم تصویرشده چجور تصوری باید باشد که نتیجه اش این شده ست؟کسی که درون خانه ی خدا این اندازه بی رحم ست.
معلولین ذهنی دقیقا مثل کودکان هستند نیاز به توجه مدام دارند.لذا زمانی که بحث از کودک ازاری ست همه عنوان میکنند که میتوان ازکودکان مراقبت بیشتری کرد.واین درمورد معلواین نیز صدق میکند چه بسا بارزتر و لازم تر
اگرجز خانواده ای هستید که عضوی معلول ذهنی دارند و یا اگر کسی را میشناسید از چنین خانواده ای، اورا اگاه کنید .
معلولین ذهنی نیز باید درون جامعه محافظت ومراقبت شوند.
@adelehz
روز عکاس و باید به مامانا تبریک گفت که یا عکسارو نصفه میگیرن یا تار 😊😩
@adelehz
مثل آن دستگیره قدیمی که سالهاست منتظرست ..مدتهاست انتظار دستانت را دارم ولی نمی آیی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
این روزها خانه ها این گونه نیست .این روزها نه مهمانها درخانه ها موجب دلخوشی میزبانان هستند ونه در دلها این روزها مهمان واژه ایست غریب و ناخواستنی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
منم آن شکسته سازی که توام نمی‌نوازی
چه فغان کنم ز دستی
که گسسته تار ما را ...

👤سیمین بهبهانی
شب زیبا

@adelehz
غبارِ صبح تماشاست
هرچه بادا باد ...
تو هم بخند
جهانِ خراب می خندد ..
👤بیدل دهلوی
صبح بخیر
@adelehz
باخودت مهربان باش.
به دیگران مهر بورز
از زندگیت لذت ببر..
زندگی فقط یک بار به دست می آید.
@adelehz
خورشید شاید خوش شانس ترین ساکن آسمان باشد .چرا که گلی دارد که عاشق اوست ...وخوش شانس ترین آدمها بله خوش شانس ترینشان هم گلی دارند که همواره میخواهدشان.
#عادله_زمانی
📷سحرابراهیمی
@adelehz
آدمیزاد روزهایی را دارد که هرگز ازیاد نمیبرد چه خوب باشند چه بد و آدمهای آن روزهارا هم ،همچنان چه موفقیت بزرگی ست اگر عامل روزخوب یک آدم باشیم نه روز بدش...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ناز کردن هم اندازه ای داره :)
@adelehz
از کنار کافه ی همیشگی گذشتم ...
خالی بود !
جای ما اما
خالی تر ...!

دنیا اصغری

#چای_تایم
@adelehz
خانه ام ابریست
اما در خیال روزهای روشنم
نیما یوشنج
صبح به خیر
@adelehz