"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
خود استان تشنج کرده بردنش بیمارستان :)
@adelehz
دنیا،جای زیباتری میشد برای زندگی
اگر عاشق ها همانطور که در نبود هم اشک می ریزند.درکنار هم از خنده سرشار میشدند
کاش بجای افسوس درهنگام نبودن به فکر شادی هنگام کنارهم بودن باشیم
#عادله_زمانی
@adelehz
Shahre Hasood
Ali Zand Vakili
ما باهم چه کردیم...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و زندگی شاید همین لحظاتی ست که بی توجه از کنارش عبور میکنیم.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روح تمام مادرهای رفته شاد...
مادر همیشه مادرست حتی اگر دیگر نفس نکشد...
⚫️باادای احترام به روح مادر تازه درگذشته یکی از دوستان عزیزم
@adelehz
آغوش تو،
همان امنیتی است
که یک جهان
از خواستنش دم میزنند

👤هوشنگ ابتهاج
@adelehz
یادم باشد که....
ﺯﯾﺒﺎﯾﯿﻬﺎﯼ ﮐﻮﭼﮏ را دﻭﺳﺖ ﺑﺪﺍﺭﻡ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﺯﺷﺘﯿﻬﺎﯼ ﺑﺰﺭﮒ ﺑﺎﺷﺪ !
ﯾﺎﺩﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ
ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺘﺸﺎﻥ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﻨﺪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ !
ﯾﺎﺩﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ
ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺪﺍﺭﻡ ﻫﻤﺎﻧﮕﻮﻧﻪ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻧﻪ ﺁﻧﮕﻮﻧﻪ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﺑﺎﺷﻨﺪ !
ﯾﺎﺩﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ
ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﺧﻮﺩﻡ ﺍﺯ ﺳﺮﻡ ، ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺍﺯ ﻗﻠﺒﻢ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﻢ !
یاﺩﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ
ﻣﺮﮒ ﺭﺍ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﮑﻨﻢ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ...
#شما_فرستادین
@adelehz
La Petite Fille De La Mer
Vangelis
موزیک شب 🌙
بیکلام
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از این صبحونه ها
نصیب سفره همه ی آدمهای جامعه بشه یه روزی
فارغ از طبقه اجتماعی مالی...
@adelehz
صبح به صبح به نورفکرمیکنم .
حتی اگرغرق مشکلات باشم لحظاتی به نور فکرمیکنم.چرا که نور پایان هرسیاهی ست..
ومگرنه اینکه معجزه ی صبح نور ست و نورست ونور...
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
صبح در دل هرکس با خندیدن آن کسی که دوستش دارد آغاز میشود.
هرکس خورشید خودش را دارد..
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح بخیر❤️
از روی عکسهای شبکه های اجتماعی ادمها قضاوتشان نکنید .
سکه زندگی آدمها دو رو دارد.
@ adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کسی که به مسجد میرود اما دست روی یک معلول ذهنی بلند میکند وهار هار میخندد.
خدایی که برای این آدم تصویرشده چجور تصوری باید باشد که نتیجه اش این شده ست؟کسی که درون خانه ی خدا این اندازه بی رحم ست.
"زنی که‌گم کردم "
کسی که به مسجد میرود اما دست روی یک معلول ذهنی بلند میکند وهار هار میخندد. خدایی که برای این آدم تصویرشده چجور تصوری باید باشد که نتیجه اش این شده ست؟کسی که درون خانه ی خدا این اندازه بی رحم ست.
معلولین ذهنی دقیقا مثل کودکان هستند نیاز به توجه مدام دارند.لذا زمانی که بحث از کودک ازاری ست همه عنوان میکنند که میتوان ازکودکان مراقبت بیشتری کرد.واین درمورد معلواین نیز صدق میکند چه بسا بارزتر و لازم تر
اگرجز خانواده ای هستید که عضوی معلول ذهنی دارند و یا اگر کسی را میشناسید از چنین خانواده ای، اورا اگاه کنید .
معلولین ذهنی نیز باید درون جامعه محافظت ومراقبت شوند.
@adelehz
روز عکاس و باید به مامانا تبریک گفت که یا عکسارو نصفه میگیرن یا تار 😊😩
@adelehz
مثل آن دستگیره قدیمی که سالهاست منتظرست ..مدتهاست انتظار دستانت را دارم ولی نمی آیی ...
#عادله_زمانی
@adelehz