و تنها خـداست
که هر روز صبح
از نشان دادن خورشیدش
به آنها که اهل دیدن هم نیستند
هرگز خسته نمی شود ...
📷بردیا روح الفدا
صبح شنبه تون بخیر
@adelehz
که هر روز صبح
از نشان دادن خورشیدش
به آنها که اهل دیدن هم نیستند
هرگز خسته نمی شود ...
📷بردیا روح الفدا
صبح شنبه تون بخیر
@adelehz
اگر پدرانمان در مقابل چشمان ما مادرانمان
را مى بوسيدند،
اگر قديمى ترها به همسرشان نمى گفتند "منزل"
و با اسم فرزندِ پسر خطابشان نمى کردند
اگر گهگاهى به جاى پوشک و ملافه و آبکش ، کتاب و قلم دست مادرانمان مى ديديم
اگر ياد مى گرفتيم زنى که عطر ميزند فاحشه نيست
اگر ياد مى گرفتيم زنى که مى خندد و گيسوانش را به باد مى سپارد قصد خود فروشى ندارد
اگر با صداى پاشنه هاى کفش يک زن ، هزار و يک سر نمى چرخيد به سمت صدا
اگر هر مردى را که با همسرش مهربان بود و به او شاخه گلى تقديم مى کرد زن ذليل ناميده نمى شد
و هزار و يک اگر و اماى ديگر ..
امروز زن ها را معيار عقده هاى جنسى جامعه قرار نميدادند
معيارهايمان را اشتباه نوشتند
اشتباه."
@adelehz
را مى بوسيدند،
اگر قديمى ترها به همسرشان نمى گفتند "منزل"
و با اسم فرزندِ پسر خطابشان نمى کردند
اگر گهگاهى به جاى پوشک و ملافه و آبکش ، کتاب و قلم دست مادرانمان مى ديديم
اگر ياد مى گرفتيم زنى که عطر ميزند فاحشه نيست
اگر ياد مى گرفتيم زنى که مى خندد و گيسوانش را به باد مى سپارد قصد خود فروشى ندارد
اگر با صداى پاشنه هاى کفش يک زن ، هزار و يک سر نمى چرخيد به سمت صدا
اگر هر مردى را که با همسرش مهربان بود و به او شاخه گلى تقديم مى کرد زن ذليل ناميده نمى شد
و هزار و يک اگر و اماى ديگر ..
امروز زن ها را معيار عقده هاى جنسى جامعه قرار نميدادند
معيارهايمان را اشتباه نوشتند
اشتباه."
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حقه باز کی بودی تو :)
@adelehz
@adelehz
دنیا،جای زیباتری میشد برای زندگی
اگر عاشق ها همانطور که در نبود هم اشک می ریزند.درکنار هم از خنده سرشار میشدند
کاش بجای افسوس درهنگام نبودن به فکر شادی هنگام کنارهم بودن باشیم
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر عاشق ها همانطور که در نبود هم اشک می ریزند.درکنار هم از خنده سرشار میشدند
کاش بجای افسوس درهنگام نبودن به فکر شادی هنگام کنارهم بودن باشیم
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و زندگی شاید همین لحظاتی ست که بی توجه از کنارش عبور میکنیم.
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روح تمام مادرهای رفته شاد...
مادر همیشه مادرست حتی اگر دیگر نفس نکشد...
⚫️باادای احترام به روح مادر تازه درگذشته یکی از دوستان عزیزم
@adelehz
مادر همیشه مادرست حتی اگر دیگر نفس نکشد...
⚫️باادای احترام به روح مادر تازه درگذشته یکی از دوستان عزیزم
@adelehz
یادم باشد که....
ﺯﯾﺒﺎﯾﯿﻬﺎﯼ ﮐﻮﭼﮏ را دﻭﺳﺖ ﺑﺪﺍﺭﻡ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﺯﺷﺘﯿﻬﺎﯼ ﺑﺰﺭﮒ ﺑﺎﺷﺪ !
ﯾﺎﺩﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ
ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺘﺸﺎﻥ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﻨﺪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ !
ﯾﺎﺩﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ
ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺪﺍﺭﻡ ﻫﻤﺎﻧﮕﻮﻧﻪ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻧﻪ ﺁﻧﮕﻮﻧﻪ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﺑﺎﺷﻨﺪ !
ﯾﺎﺩﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ
ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﺧﻮﺩﻡ ﺍﺯ ﺳﺮﻡ ، ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺍﺯ ﻗﻠﺒﻢ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﻢ !
یاﺩﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ
ﻣﺮﮒ ﺭﺍ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﮑﻨﻢ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ...
#شما_فرستادین
@adelehz
ﺯﯾﺒﺎﯾﯿﻬﺎﯼ ﮐﻮﭼﮏ را دﻭﺳﺖ ﺑﺪﺍﺭﻡ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﺯﺷﺘﯿﻬﺎﯼ ﺑﺰﺭﮒ ﺑﺎﺷﺪ !
ﯾﺎﺩﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ
ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺘﺸﺎﻥ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﻨﺪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ !
ﯾﺎﺩﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ
ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺪﺍﺭﻡ ﻫﻤﺎﻧﮕﻮﻧﻪ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻧﻪ ﺁﻧﮕﻮﻧﻪ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﺑﺎﺷﻨﺪ !
ﯾﺎﺩﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ
ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﺧﻮﺩﻡ ﺍﺯ ﺳﺮﻡ ، ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺍﺯ ﻗﻠﺒﻢ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﻢ !
یاﺩﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ
ﻣﺮﮒ ﺭﺍ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﮑﻨﻢ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ...
#شما_فرستادین
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
صبح به صبح به نورفکرمیکنم .
حتی اگرغرق مشکلات باشم لحظاتی به نور فکرمیکنم.چرا که نور پایان هرسیاهی ست..
ومگرنه اینکه معجزه ی صبح نور ست و نورست ونور...
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
حتی اگرغرق مشکلات باشم لحظاتی به نور فکرمیکنم.چرا که نور پایان هرسیاهی ست..
ومگرنه اینکه معجزه ی صبح نور ست و نورست ونور...
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
صبح در دل هرکس با خندیدن آن کسی که دوستش دارد آغاز میشود.
هرکس خورشید خودش را دارد..
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح بخیر❤️
هرکس خورشید خودش را دارد..
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح بخیر❤️
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کسی که به مسجد میرود اما دست روی یک معلول ذهنی بلند میکند وهار هار میخندد.
خدایی که برای این آدم تصویرشده چجور تصوری باید باشد که نتیجه اش این شده ست؟کسی که درون خانه ی خدا این اندازه بی رحم ست.
خدایی که برای این آدم تصویرشده چجور تصوری باید باشد که نتیجه اش این شده ست؟کسی که درون خانه ی خدا این اندازه بی رحم ست.
"زنی کهگم کردم "
کسی که به مسجد میرود اما دست روی یک معلول ذهنی بلند میکند وهار هار میخندد. خدایی که برای این آدم تصویرشده چجور تصوری باید باشد که نتیجه اش این شده ست؟کسی که درون خانه ی خدا این اندازه بی رحم ست.
معلولین ذهنی دقیقا مثل کودکان هستند نیاز به توجه مدام دارند.لذا زمانی که بحث از کودک ازاری ست همه عنوان میکنند که میتوان ازکودکان مراقبت بیشتری کرد.واین درمورد معلواین نیز صدق میکند چه بسا بارزتر و لازم تر
اگرجز خانواده ای هستید که عضوی معلول ذهنی دارند و یا اگر کسی را میشناسید از چنین خانواده ای، اورا اگاه کنید .
معلولین ذهنی نیز باید درون جامعه محافظت ومراقبت شوند.
@adelehz
اگرجز خانواده ای هستید که عضوی معلول ذهنی دارند و یا اگر کسی را میشناسید از چنین خانواده ای، اورا اگاه کنید .
معلولین ذهنی نیز باید درون جامعه محافظت ومراقبت شوند.
@adelehz