"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ظهرجمعه ست .من دلم میخواهد کودکی 7ساله بودم که پای تلوزیون میخکوب شده ست وخوب البته نمیتوانم وقتی حتی دوبلورهای کارتونهای کودکی من ازاین دنیا رفته اند.
@adelehz
مبارزه کردن از برنده شدن بسی زیباترست.
سفر کردن از به مقصد رسیدن شادی بیشتری دارد...
اوریانا فالاچی
@adelehz
فرزند نداشته ام
بزرگترین هدیه ای که میتوانم این روزها به تو بدهم این ست که هرگز مادرت نشوم...هرگز پا به این جهان نگذاری میدانی حالا که میدانم انسان بودن چه اندازه سخت ست حالا که میدانم هرگز نخواهم توانست کاری بکنم که هیچ وقت احساس تنهایی نکنی .حالا که درک کرده ام نمیتوانم معنای عجز را از لحظات خاصی از زندگیت حذف کنم شاید بهترین انتخاب این باشد که هرگز فکر اینکه مادر کودکی مثل تو باشم را نکنم.شاید بگویی دنیا پر از زیبایی ست پر از چیزها وحسهای جالب چرا به آنها فکر نمیکنی به زیبایی خورشید و یا سرور بهار ک یا خوشحالی و لحظه ناب عشق و من در جوابت خواهم گفت من تورا ازنیستی و سکوت بیرون نخواهم کشید به خاطر این چیزها ،چون بله دنیا پراز زیبایست اما وقتی تو نخندی تمامش بی معنا میشود و خوب گفتم که هرکز نخواهم توانست کاری کنم که همیشه بخندی چون این ممکن نیست .
شاید این عاقلانه ترین و لازم ترین کار عالم باشد.
دوستدارت
کسی که شاید هیچگاه مادرت نشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
هر شب
در من
یک کهکشان دختر کوچولو
به شوقِ روی تو
خوابشان نمیبرد ...

👤حسنا میرصنم
شب زیبا
@adelehz
و تنها خـداست
که هر روز صبح
از نشان دادن خورشیدش
به آنها که اهل دیدن هم نیستند
هرگز خسته نمی شود ...
📷بردیا روح الفدا
صبح شنبه تون بخیر
@adelehz
به به 😊❤️
@adelehz
اگر پدرانمان در مقابل چشمان ما مادرانمان
را مى بوسيدند،
اگر قديمى ترها به همسرشان نمى گفتند "منزل"
و با اسم فرزندِ پسر خطابشان نمى کردند
اگر گهگاهى به جاى پوشک و ملافه و آبکش ، کتاب و قلم دست مادرانمان مى ديديم
اگر ياد مى گرفتيم زنى که عطر ميزند فاحشه نيست
اگر ياد مى گرفتيم زنى که مى خندد و گيسوانش را به باد مى سپارد قصد خود فروشى ندارد
اگر با صداى پاشنه هاى کفش يک زن ، هزار و يک سر نمى چرخيد به سمت صدا
اگر هر مردى را که با همسرش مهربان بود و به او شاخه گلى تقديم مى کرد زن ذليل ناميده نمى شد
و هزار و يک اگر و اماى ديگر ..
امروز زن ها را معيار عقده هاى جنسى جامعه قرار نميدادند
معيارهايمان را اشتباه نوشتند
اشتباه."

@adelehz
خود استان تشنج کرده بردنش بیمارستان :)
@adelehz
دنیا،جای زیباتری میشد برای زندگی
اگر عاشق ها همانطور که در نبود هم اشک می ریزند.درکنار هم از خنده سرشار میشدند
کاش بجای افسوس درهنگام نبودن به فکر شادی هنگام کنارهم بودن باشیم
#عادله_زمانی
@adelehz
Shahre Hasood
Ali Zand Vakili
ما باهم چه کردیم...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و زندگی شاید همین لحظاتی ست که بی توجه از کنارش عبور میکنیم.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روح تمام مادرهای رفته شاد...
مادر همیشه مادرست حتی اگر دیگر نفس نکشد...
⚫️باادای احترام به روح مادر تازه درگذشته یکی از دوستان عزیزم
@adelehz
آغوش تو،
همان امنیتی است
که یک جهان
از خواستنش دم میزنند

👤هوشنگ ابتهاج
@adelehz
یادم باشد که....
ﺯﯾﺒﺎﯾﯿﻬﺎﯼ ﮐﻮﭼﮏ را دﻭﺳﺖ ﺑﺪﺍﺭﻡ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﺯﺷﺘﯿﻬﺎﯼ ﺑﺰﺭﮒ ﺑﺎﺷﺪ !
ﯾﺎﺩﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ
ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺘﺸﺎﻥ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﻨﺪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ !
ﯾﺎﺩﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ
ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺪﺍﺭﻡ ﻫﻤﺎﻧﮕﻮﻧﻪ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻧﻪ ﺁﻧﮕﻮﻧﻪ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﺑﺎﺷﻨﺪ !
ﯾﺎﺩﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ
ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﺧﻮﺩﻡ ﺍﺯ ﺳﺮﻡ ، ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺍﺯ ﻗﻠﺒﻢ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﻢ !
یاﺩﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ
ﻣﺮﮒ ﺭﺍ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﮑﻨﻢ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ...
#شما_فرستادین
@adelehz
La Petite Fille De La Mer
Vangelis
موزیک شب 🌙
بیکلام
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از این صبحونه ها
نصیب سفره همه ی آدمهای جامعه بشه یه روزی
فارغ از طبقه اجتماعی مالی...
@adelehz