عزت سینمای ایران درگذشت.
عزت الله انتظامی بازیگر کهنه کار سینما امروز چشم از جهان فروبست.
یادش گرامی باد
@adelehz
عزت الله انتظامی بازیگر کهنه کار سینما امروز چشم از جهان فروبست.
یادش گرامی باد
@adelehz
استاد انتظامی یکی از کسانی بود که در ذهن کودکانه من خیلی زیبا حکاکی شده بود .غیر از بازی زیبایش او انسان بی نهایت بزرگی بود .یادم می آید که اوایل دهه هشتاد وقتی آتش جنگ در افغانستان پررنگ تر از همیشه بود استاد انتظامی از اولین کسانی بود که در تلوزیون آغاز گر کمپین کمک به کودکان افغان بود چهره اش را هرگز فراموش نمیکنم وقتی مجری با او از نیتش سخن میکفت واستاد انتظامی بادستمال سفیدش اشکهایش را پاک میکرد و میگفت کودکان درهیچ کجا نباید درد بکشند.او حقیقتا انسانی با قلبی بزرگ و درخشان بود.بعد از فراخوان او هنرمندان و مردم زیادی به این کمپین پیوستند.
من عزت الله انتظامی را بابازی زیبایش در اجاره نشین ها و آن سفره ی گرم و صمیمی انتهای فیلم بیاد دارم.
با چهره غم اندودش در فیلم گاو و قلبی که جنس خاصی داشت.
امیدوارم روح این انسان بزرگ و هنرمند پرافتخار در آرامش باشد ...و چقدر جهان ما خالی میشود وقتی آدمهایی به این خوبی از آن می روند.
بااین آدمها دنیا جای بهتری برای زندگیست اما افسوس ...
#عادله_زمانی
@adelehz
من عزت الله انتظامی را بابازی زیبایش در اجاره نشین ها و آن سفره ی گرم و صمیمی انتهای فیلم بیاد دارم.
با چهره غم اندودش در فیلم گاو و قلبی که جنس خاصی داشت.
امیدوارم روح این انسان بزرگ و هنرمند پرافتخار در آرامش باشد ...و چقدر جهان ما خالی میشود وقتی آدمهایی به این خوبی از آن می روند.
بااین آدمها دنیا جای بهتری برای زندگیست اما افسوس ...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ظهرجمعه ست .من دلم میخواهد کودکی 7ساله بودم که پای تلوزیون میخکوب شده ست وخوب البته نمیتوانم وقتی حتی دوبلورهای کارتونهای کودکی من ازاین دنیا رفته اند.
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جمعه های سالهای دور
@adelehz
@adelehz
مبارزه کردن از برنده شدن بسی زیباترست.
سفر کردن از به مقصد رسیدن شادی بیشتری دارد...
اوریانا فالاچی
@adelehz
سفر کردن از به مقصد رسیدن شادی بیشتری دارد...
اوریانا فالاچی
@adelehz
فرزند نداشته ام
بزرگترین هدیه ای که میتوانم این روزها به تو بدهم این ست که هرگز مادرت نشوم...هرگز پا به این جهان نگذاری میدانی حالا که میدانم انسان بودن چه اندازه سخت ست حالا که میدانم هرگز نخواهم توانست کاری بکنم که هیچ وقت احساس تنهایی نکنی .حالا که درک کرده ام نمیتوانم معنای عجز را از لحظات خاصی از زندگیت حذف کنم شاید بهترین انتخاب این باشد که هرگز فکر اینکه مادر کودکی مثل تو باشم را نکنم.شاید بگویی دنیا پر از زیبایی ست پر از چیزها وحسهای جالب چرا به آنها فکر نمیکنی به زیبایی خورشید و یا سرور بهار ک یا خوشحالی و لحظه ناب عشق و من در جوابت خواهم گفت من تورا ازنیستی و سکوت بیرون نخواهم کشید به خاطر این چیزها ،چون بله دنیا پراز زیبایست اما وقتی تو نخندی تمامش بی معنا میشود و خوب گفتم که هرکز نخواهم توانست کاری کنم که همیشه بخندی چون این ممکن نیست .
شاید این عاقلانه ترین و لازم ترین کار عالم باشد.
دوستدارت
کسی که شاید هیچگاه مادرت نشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
بزرگترین هدیه ای که میتوانم این روزها به تو بدهم این ست که هرگز مادرت نشوم...هرگز پا به این جهان نگذاری میدانی حالا که میدانم انسان بودن چه اندازه سخت ست حالا که میدانم هرگز نخواهم توانست کاری بکنم که هیچ وقت احساس تنهایی نکنی .حالا که درک کرده ام نمیتوانم معنای عجز را از لحظات خاصی از زندگیت حذف کنم شاید بهترین انتخاب این باشد که هرگز فکر اینکه مادر کودکی مثل تو باشم را نکنم.شاید بگویی دنیا پر از زیبایی ست پر از چیزها وحسهای جالب چرا به آنها فکر نمیکنی به زیبایی خورشید و یا سرور بهار ک یا خوشحالی و لحظه ناب عشق و من در جوابت خواهم گفت من تورا ازنیستی و سکوت بیرون نخواهم کشید به خاطر این چیزها ،چون بله دنیا پراز زیبایست اما وقتی تو نخندی تمامش بی معنا میشود و خوب گفتم که هرکز نخواهم توانست کاری کنم که همیشه بخندی چون این ممکن نیست .
شاید این عاقلانه ترین و لازم ترین کار عالم باشد.
دوستدارت
کسی که شاید هیچگاه مادرت نشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
و تنها خـداست
که هر روز صبح
از نشان دادن خورشیدش
به آنها که اهل دیدن هم نیستند
هرگز خسته نمی شود ...
📷بردیا روح الفدا
صبح شنبه تون بخیر
@adelehz
که هر روز صبح
از نشان دادن خورشیدش
به آنها که اهل دیدن هم نیستند
هرگز خسته نمی شود ...
📷بردیا روح الفدا
صبح شنبه تون بخیر
@adelehz
اگر پدرانمان در مقابل چشمان ما مادرانمان
را مى بوسيدند،
اگر قديمى ترها به همسرشان نمى گفتند "منزل"
و با اسم فرزندِ پسر خطابشان نمى کردند
اگر گهگاهى به جاى پوشک و ملافه و آبکش ، کتاب و قلم دست مادرانمان مى ديديم
اگر ياد مى گرفتيم زنى که عطر ميزند فاحشه نيست
اگر ياد مى گرفتيم زنى که مى خندد و گيسوانش را به باد مى سپارد قصد خود فروشى ندارد
اگر با صداى پاشنه هاى کفش يک زن ، هزار و يک سر نمى چرخيد به سمت صدا
اگر هر مردى را که با همسرش مهربان بود و به او شاخه گلى تقديم مى کرد زن ذليل ناميده نمى شد
و هزار و يک اگر و اماى ديگر ..
امروز زن ها را معيار عقده هاى جنسى جامعه قرار نميدادند
معيارهايمان را اشتباه نوشتند
اشتباه."
@adelehz
را مى بوسيدند،
اگر قديمى ترها به همسرشان نمى گفتند "منزل"
و با اسم فرزندِ پسر خطابشان نمى کردند
اگر گهگاهى به جاى پوشک و ملافه و آبکش ، کتاب و قلم دست مادرانمان مى ديديم
اگر ياد مى گرفتيم زنى که عطر ميزند فاحشه نيست
اگر ياد مى گرفتيم زنى که مى خندد و گيسوانش را به باد مى سپارد قصد خود فروشى ندارد
اگر با صداى پاشنه هاى کفش يک زن ، هزار و يک سر نمى چرخيد به سمت صدا
اگر هر مردى را که با همسرش مهربان بود و به او شاخه گلى تقديم مى کرد زن ذليل ناميده نمى شد
و هزار و يک اگر و اماى ديگر ..
امروز زن ها را معيار عقده هاى جنسى جامعه قرار نميدادند
معيارهايمان را اشتباه نوشتند
اشتباه."
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حقه باز کی بودی تو :)
@adelehz
@adelehz
دنیا،جای زیباتری میشد برای زندگی
اگر عاشق ها همانطور که در نبود هم اشک می ریزند.درکنار هم از خنده سرشار میشدند
کاش بجای افسوس درهنگام نبودن به فکر شادی هنگام کنارهم بودن باشیم
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر عاشق ها همانطور که در نبود هم اشک می ریزند.درکنار هم از خنده سرشار میشدند
کاش بجای افسوس درهنگام نبودن به فکر شادی هنگام کنارهم بودن باشیم
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و زندگی شاید همین لحظاتی ست که بی توجه از کنارش عبور میکنیم.
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روح تمام مادرهای رفته شاد...
مادر همیشه مادرست حتی اگر دیگر نفس نکشد...
⚫️باادای احترام به روح مادر تازه درگذشته یکی از دوستان عزیزم
@adelehz
مادر همیشه مادرست حتی اگر دیگر نفس نکشد...
⚫️باادای احترام به روح مادر تازه درگذشته یکی از دوستان عزیزم
@adelehz