همه ی شهر از زنان روسپی و تن فروش بد میگویند .چرا پس کسی یاد زنانی را زنده نمیکند که برای تن نفروختن هرکاری هرچند سخت را به جان میخرند شاید چون اینها زن نیستند...شیرزنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
راستش را بخواهی خدایا
بعضی وقتها در زندگی واقعا از تو دلسرد میشوم .همان زمانهایی که از عمیق ترین نقطه دلم دعا میکنم و در سکوت عبادتگاه خیالی دلم منتظر می نشینم تا پاسخ بدهی و مینشینم و مینشینم و مینشینم و متاسفانه هیچ صدایی از جانب تو سکوت را نمی شکند .
اگر بخواهم صادق تر باشم بارها به این فکرکرده ام که شاید صدایم بتو نمی رسد،شاید آنقدر بنده مهمی نیستم که بخواهی به حرفهایم گوش بدهی،شاید هم می رسد اما تو برایت اهمیتی ندارد و صورتت را برمیگردانی .بله خدای عزیزم من به تمام این احتمالات فکر کرده ام وهربار بیشتر از قبل مایوس شدم .اما با وجود اینکه تقریبا مدتهاست که دعاهای من را بی جواب میگذاری و هیچ صدایی برای شکستن سکوت این عبادتگاه خیالی نمیفرستی،دلم میخواهد بازهم به تو باور کنم.
باورکنم که شاید روزی سکوتت را بشکنی و بامن حرف بزنی و یا معجزه ای کوچک حتی اگر قد یک کفشدوزک باشد برایم بفرستی.
خدای من،من دلم میخواهد باور کنم که روزی جواب سوالهای مرا میدهی و خوب شاید ادمهای دیگر این امید مرا واهی بدانند ولی این همان چیزیست که به من دلخوشی میدهد حتی اگر به اندازه درخشیدن یک ستاره ی کوچک در دل سیاه شب باشد .
و خوب کسی چه میداند شاید روزی نوبت درخشش ستاره ی من باشد.
کسی که همیشه منتظرجوابت می ماند.
بنده ی امیدوارت.
#عادله_زمانی
@adelehz
بعضی وقتها در زندگی واقعا از تو دلسرد میشوم .همان زمانهایی که از عمیق ترین نقطه دلم دعا میکنم و در سکوت عبادتگاه خیالی دلم منتظر می نشینم تا پاسخ بدهی و مینشینم و مینشینم و مینشینم و متاسفانه هیچ صدایی از جانب تو سکوت را نمی شکند .
اگر بخواهم صادق تر باشم بارها به این فکرکرده ام که شاید صدایم بتو نمی رسد،شاید آنقدر بنده مهمی نیستم که بخواهی به حرفهایم گوش بدهی،شاید هم می رسد اما تو برایت اهمیتی ندارد و صورتت را برمیگردانی .بله خدای عزیزم من به تمام این احتمالات فکر کرده ام وهربار بیشتر از قبل مایوس شدم .اما با وجود اینکه تقریبا مدتهاست که دعاهای من را بی جواب میگذاری و هیچ صدایی برای شکستن سکوت این عبادتگاه خیالی نمیفرستی،دلم میخواهد بازهم به تو باور کنم.
باورکنم که شاید روزی سکوتت را بشکنی و بامن حرف بزنی و یا معجزه ای کوچک حتی اگر قد یک کفشدوزک باشد برایم بفرستی.
خدای من،من دلم میخواهد باور کنم که روزی جواب سوالهای مرا میدهی و خوب شاید ادمهای دیگر این امید مرا واهی بدانند ولی این همان چیزیست که به من دلخوشی میدهد حتی اگر به اندازه درخشیدن یک ستاره ی کوچک در دل سیاه شب باشد .
و خوب کسی چه میداند شاید روزی نوبت درخشش ستاره ی من باشد.
کسی که همیشه منتظرجوابت می ماند.
بنده ی امیدوارت.
#عادله_زمانی
@adelehz
کدوم وانتخاب کنیم ؟
anonymous poll
کسی که دوستت دارد – 87
👍👍👍👍👍👍👍 72%
کسی که دوستش داری – 34
👍👍👍 28%
👥 121 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
کسی که دوستت دارد – 87
👍👍👍👍👍👍👍 72%
کسی که دوستش داری – 34
👍👍👍 28%
👥 121 people voted so far. Poll closed.
وخوب زن نیستی که بدانی زن روزهایی نه پول میخواهد نه عشق نه جواهر نه هرچیزی دیگر فقط گوشی را میخواهد که احساساتش را باتمام وجود بشنود و درسکوت با او راه برود,هرحسی حتی دیوانگی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
حال خوب مجموعه ای ازتلاشهای آدمی ست برای گذراندن روزهایی که در تقدیرت سپری شدنشان نوشته شده ست.حال خوب تلاش موفقانه برای مبارزه سختی های این روزهاست.
#عادله_زمانی
روزتان پرازحال خوب
صبح بخیر
@adelehz
#عادله_زمانی
روزتان پرازحال خوب
صبح بخیر
@adelehz
شهرها باقی میماند
وشبها عبور میکنند.
هرصبح با لبخند شهرت ازخواب برخیز
و ازاو یادبگیر ازشب عبور کنی.
#عادله_زمانی
@adelehz
وشبها عبور میکنند.
هرصبح با لبخند شهرت ازخواب برخیز
و ازاو یادبگیر ازشب عبور کنی.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مرد باید پشتکار داشته باشه :)
@adelehz
@adelehz
خسته
خودخواه
بیشکیب
از این جهان فقط همینها را برایم باقی گذاشتهاند
با من مدارا کن
بعدها
دلت برایم تنگ خواهد شد.
سیدعلی صالحی
@adelehz
خودخواه
بیشکیب
از این جهان فقط همینها را برایم باقی گذاشتهاند
با من مدارا کن
بعدها
دلت برایم تنگ خواهد شد.
سیدعلی صالحی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این دفعه که کسی ازتون پرسید ادم روانی کیه؟!
بگین کسی که بیخود وبی جهت ظرف اب وغذای گربه ها رو خالی میکنه و لونه پرنده ها رو برمیداره.
@adelehz
بگین کسی که بیخود وبی جهت ظرف اب وغذای گربه ها رو خالی میکنه و لونه پرنده ها رو برمیداره.
@adelehz
عزت سینمای ایران درگذشت.
عزت الله انتظامی بازیگر کهنه کار سینما امروز چشم از جهان فروبست.
یادش گرامی باد
@adelehz
عزت الله انتظامی بازیگر کهنه کار سینما امروز چشم از جهان فروبست.
یادش گرامی باد
@adelehz
استاد انتظامی یکی از کسانی بود که در ذهن کودکانه من خیلی زیبا حکاکی شده بود .غیر از بازی زیبایش او انسان بی نهایت بزرگی بود .یادم می آید که اوایل دهه هشتاد وقتی آتش جنگ در افغانستان پررنگ تر از همیشه بود استاد انتظامی از اولین کسانی بود که در تلوزیون آغاز گر کمپین کمک به کودکان افغان بود چهره اش را هرگز فراموش نمیکنم وقتی مجری با او از نیتش سخن میکفت واستاد انتظامی بادستمال سفیدش اشکهایش را پاک میکرد و میگفت کودکان درهیچ کجا نباید درد بکشند.او حقیقتا انسانی با قلبی بزرگ و درخشان بود.بعد از فراخوان او هنرمندان و مردم زیادی به این کمپین پیوستند.
من عزت الله انتظامی را بابازی زیبایش در اجاره نشین ها و آن سفره ی گرم و صمیمی انتهای فیلم بیاد دارم.
با چهره غم اندودش در فیلم گاو و قلبی که جنس خاصی داشت.
امیدوارم روح این انسان بزرگ و هنرمند پرافتخار در آرامش باشد ...و چقدر جهان ما خالی میشود وقتی آدمهایی به این خوبی از آن می روند.
بااین آدمها دنیا جای بهتری برای زندگیست اما افسوس ...
#عادله_زمانی
@adelehz
من عزت الله انتظامی را بابازی زیبایش در اجاره نشین ها و آن سفره ی گرم و صمیمی انتهای فیلم بیاد دارم.
با چهره غم اندودش در فیلم گاو و قلبی که جنس خاصی داشت.
امیدوارم روح این انسان بزرگ و هنرمند پرافتخار در آرامش باشد ...و چقدر جهان ما خالی میشود وقتی آدمهایی به این خوبی از آن می روند.
بااین آدمها دنیا جای بهتری برای زندگیست اما افسوس ...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ظهرجمعه ست .من دلم میخواهد کودکی 7ساله بودم که پای تلوزیون میخکوب شده ست وخوب البته نمیتوانم وقتی حتی دوبلورهای کارتونهای کودکی من ازاین دنیا رفته اند.
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جمعه های سالهای دور
@adelehz
@adelehz
مبارزه کردن از برنده شدن بسی زیباترست.
سفر کردن از به مقصد رسیدن شادی بیشتری دارد...
اوریانا فالاچی
@adelehz
سفر کردن از به مقصد رسیدن شادی بیشتری دارد...
اوریانا فالاچی
@adelehz