نه که نخواهیم گاهی نمیشود که به آنچه روز تاشب در خیالش ایستاده ایم برسیم .اصلا نرسیدن ها به همان گمان کودکانه ی سالهای دور مان "خر"ست !
به تلاش کردن و نکردن هم نیست نه اینکه خیال کنی هرکس تلاش میکند صد در صد به مقصد می رسد ویا اینکه انکس که به جایی نرسیده تلاش نکرده ست .نه جانم ،این طوری ها هم نیست ..گاهی چیزهایی به دست ما نمی رسند که خیلی میخواستیم شان و خوب چه میشود کرد .حتی صبح بعد از بزرگترین نرسیدن های عالم هم خورشید تابیده ست و صبح آغاز شده ست بدون اینکه جهان منتظر غصه های آدم بماند .جهان پر ست از نرسیدن ها ...از خواستن ها و نتوانستن ها کارخاصی هم نمیشود کرد گاهی باید تن به ریتم دنیا داد و فقط به سازش رقصید...
#عادله_زمانی
@adelehz
به تلاش کردن و نکردن هم نیست نه اینکه خیال کنی هرکس تلاش میکند صد در صد به مقصد می رسد ویا اینکه انکس که به جایی نرسیده تلاش نکرده ست .نه جانم ،این طوری ها هم نیست ..گاهی چیزهایی به دست ما نمی رسند که خیلی میخواستیم شان و خوب چه میشود کرد .حتی صبح بعد از بزرگترین نرسیدن های عالم هم خورشید تابیده ست و صبح آغاز شده ست بدون اینکه جهان منتظر غصه های آدم بماند .جهان پر ست از نرسیدن ها ...از خواستن ها و نتوانستن ها کارخاصی هم نمیشود کرد گاهی باید تن به ریتم دنیا داد و فقط به سازش رقصید...
#عادله_زمانی
@adelehz
حسرت نرسیدن به چیزی ،جایی و یا کسی را دارید ؟
anonymous poll
بله،این حسرت همیشه همراهم ست. – 140
👍👍👍👍👍👍👍 81%
نه،گذشت و من هم فراموش کردم. – 33
👍👍 19%
👥 173 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
بله،این حسرت همیشه همراهم ست. – 140
👍👍👍👍👍👍👍 81%
نه،گذشت و من هم فراموش کردم. – 33
👍👍 19%
👥 173 people voted so far. Poll closed.
همه ی ما
فقط حسرت بی پایان یک
اتفاق ساده ایم
که جهان را بی جهت،
یک جور عجیبی جدی گرفته ایم!
👤سیدعلی صالحی
@adelehz
فقط حسرت بی پایان یک
اتفاق ساده ایم
که جهان را بی جهت،
یک جور عجیبی جدی گرفته ایم!
👤سیدعلی صالحی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دسته سومی از آدمها هستند بجز آنان که رفته اند و آنان که آمدند که سرنوشتی عجیب تر از دودسته اول دارند .
آنان که آمده اند اما بسیار دیر...
در زمانی نامناسب و یا حتی مکانی نامناسب..
آنهایی که زمانی وارد زندگیت میشوند، که دیگر دلی برای دوست داشتن نداری یا دلت پیش کس دیگرست و یا دلت را کشته اند..
آنان که وقتی بتو می رسند قبلا کسی را وارد قلب وزندگیشان کرده اند آنان که وقتی بتومی رسند نمی توانند مال تو بشوند..
اینان ازتمام آدمهای زندگی دست نیافتنی ترو یا حتی حسرت آمیز ترند..
دسته ی سومی که مال تو نمی شوند.هرگز
#عادله_زمانی
@adelehz
آنان که آمده اند اما بسیار دیر...
در زمانی نامناسب و یا حتی مکانی نامناسب..
آنهایی که زمانی وارد زندگیت میشوند، که دیگر دلی برای دوست داشتن نداری یا دلت پیش کس دیگرست و یا دلت را کشته اند..
آنان که وقتی بتو می رسند قبلا کسی را وارد قلب وزندگیشان کرده اند آنان که وقتی بتومی رسند نمی توانند مال تو بشوند..
اینان ازتمام آدمهای زندگی دست نیافتنی ترو یا حتی حسرت آمیز ترند..
دسته ی سومی که مال تو نمی شوند.هرگز
#عادله_زمانی
@adelehz
سالهای زیادی لازم ست تا به عنوان یک زن بتوانی درک کنی ..
مردی که دوستت دارد از مردی که تو دوستش داری یک گام جلوتر ست.والبته برای ادامه ی راه زندگی ارجح تر ....
#عادله_زمانی
@adelehz
مردی که دوستت دارد از مردی که تو دوستش داری یک گام جلوتر ست.والبته برای ادامه ی راه زندگی ارجح تر ....
#عادله_زمانی
@adelehz
همه ی شهر از زنان روسپی و تن فروش بد میگویند .چرا پس کسی یاد زنانی را زنده نمیکند که برای تن نفروختن هرکاری هرچند سخت را به جان میخرند شاید چون اینها زن نیستند...شیرزنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
راستش را بخواهی خدایا
بعضی وقتها در زندگی واقعا از تو دلسرد میشوم .همان زمانهایی که از عمیق ترین نقطه دلم دعا میکنم و در سکوت عبادتگاه خیالی دلم منتظر می نشینم تا پاسخ بدهی و مینشینم و مینشینم و مینشینم و متاسفانه هیچ صدایی از جانب تو سکوت را نمی شکند .
اگر بخواهم صادق تر باشم بارها به این فکرکرده ام که شاید صدایم بتو نمی رسد،شاید آنقدر بنده مهمی نیستم که بخواهی به حرفهایم گوش بدهی،شاید هم می رسد اما تو برایت اهمیتی ندارد و صورتت را برمیگردانی .بله خدای عزیزم من به تمام این احتمالات فکر کرده ام وهربار بیشتر از قبل مایوس شدم .اما با وجود اینکه تقریبا مدتهاست که دعاهای من را بی جواب میگذاری و هیچ صدایی برای شکستن سکوت این عبادتگاه خیالی نمیفرستی،دلم میخواهد بازهم به تو باور کنم.
باورکنم که شاید روزی سکوتت را بشکنی و بامن حرف بزنی و یا معجزه ای کوچک حتی اگر قد یک کفشدوزک باشد برایم بفرستی.
خدای من،من دلم میخواهد باور کنم که روزی جواب سوالهای مرا میدهی و خوب شاید ادمهای دیگر این امید مرا واهی بدانند ولی این همان چیزیست که به من دلخوشی میدهد حتی اگر به اندازه درخشیدن یک ستاره ی کوچک در دل سیاه شب باشد .
و خوب کسی چه میداند شاید روزی نوبت درخشش ستاره ی من باشد.
کسی که همیشه منتظرجوابت می ماند.
بنده ی امیدوارت.
#عادله_زمانی
@adelehz
بعضی وقتها در زندگی واقعا از تو دلسرد میشوم .همان زمانهایی که از عمیق ترین نقطه دلم دعا میکنم و در سکوت عبادتگاه خیالی دلم منتظر می نشینم تا پاسخ بدهی و مینشینم و مینشینم و مینشینم و متاسفانه هیچ صدایی از جانب تو سکوت را نمی شکند .
اگر بخواهم صادق تر باشم بارها به این فکرکرده ام که شاید صدایم بتو نمی رسد،شاید آنقدر بنده مهمی نیستم که بخواهی به حرفهایم گوش بدهی،شاید هم می رسد اما تو برایت اهمیتی ندارد و صورتت را برمیگردانی .بله خدای عزیزم من به تمام این احتمالات فکر کرده ام وهربار بیشتر از قبل مایوس شدم .اما با وجود اینکه تقریبا مدتهاست که دعاهای من را بی جواب میگذاری و هیچ صدایی برای شکستن سکوت این عبادتگاه خیالی نمیفرستی،دلم میخواهد بازهم به تو باور کنم.
باورکنم که شاید روزی سکوتت را بشکنی و بامن حرف بزنی و یا معجزه ای کوچک حتی اگر قد یک کفشدوزک باشد برایم بفرستی.
خدای من،من دلم میخواهد باور کنم که روزی جواب سوالهای مرا میدهی و خوب شاید ادمهای دیگر این امید مرا واهی بدانند ولی این همان چیزیست که به من دلخوشی میدهد حتی اگر به اندازه درخشیدن یک ستاره ی کوچک در دل سیاه شب باشد .
و خوب کسی چه میداند شاید روزی نوبت درخشش ستاره ی من باشد.
کسی که همیشه منتظرجوابت می ماند.
بنده ی امیدوارت.
#عادله_زمانی
@adelehz
کدوم وانتخاب کنیم ؟
anonymous poll
کسی که دوستت دارد – 87
👍👍👍👍👍👍👍 72%
کسی که دوستش داری – 34
👍👍👍 28%
👥 121 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
کسی که دوستت دارد – 87
👍👍👍👍👍👍👍 72%
کسی که دوستش داری – 34
👍👍👍 28%
👥 121 people voted so far. Poll closed.
وخوب زن نیستی که بدانی زن روزهایی نه پول میخواهد نه عشق نه جواهر نه هرچیزی دیگر فقط گوشی را میخواهد که احساساتش را باتمام وجود بشنود و درسکوت با او راه برود,هرحسی حتی دیوانگی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
حال خوب مجموعه ای ازتلاشهای آدمی ست برای گذراندن روزهایی که در تقدیرت سپری شدنشان نوشته شده ست.حال خوب تلاش موفقانه برای مبارزه سختی های این روزهاست.
#عادله_زمانی
روزتان پرازحال خوب
صبح بخیر
@adelehz
#عادله_زمانی
روزتان پرازحال خوب
صبح بخیر
@adelehz
شهرها باقی میماند
وشبها عبور میکنند.
هرصبح با لبخند شهرت ازخواب برخیز
و ازاو یادبگیر ازشب عبور کنی.
#عادله_زمانی
@adelehz
وشبها عبور میکنند.
هرصبح با لبخند شهرت ازخواب برخیز
و ازاو یادبگیر ازشب عبور کنی.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مرد باید پشتکار داشته باشه :)
@adelehz
@adelehz
خسته
خودخواه
بیشکیب
از این جهان فقط همینها را برایم باقی گذاشتهاند
با من مدارا کن
بعدها
دلت برایم تنگ خواهد شد.
سیدعلی صالحی
@adelehz
خودخواه
بیشکیب
از این جهان فقط همینها را برایم باقی گذاشتهاند
با من مدارا کن
بعدها
دلت برایم تنگ خواهد شد.
سیدعلی صالحی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این دفعه که کسی ازتون پرسید ادم روانی کیه؟!
بگین کسی که بیخود وبی جهت ظرف اب وغذای گربه ها رو خالی میکنه و لونه پرنده ها رو برمیداره.
@adelehz
بگین کسی که بیخود وبی جهت ظرف اب وغذای گربه ها رو خالی میکنه و لونه پرنده ها رو برمیداره.
@adelehz
عزت سینمای ایران درگذشت.
عزت الله انتظامی بازیگر کهنه کار سینما امروز چشم از جهان فروبست.
یادش گرامی باد
@adelehz
عزت الله انتظامی بازیگر کهنه کار سینما امروز چشم از جهان فروبست.
یادش گرامی باد
@adelehz