"زنی که‌گم کردم "
4.37K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
صبونه ❤️❤️❤️
@adelehz
ادبیات این مادرشوهر محترم رو که میخوندم وقتی دیدم حتی بعدازطلاق عروسشون به چه زیبایی ازش یادمیکنند .افسوس خوردم براینکه حیف از بعضی اشتباهات که ما میکنیم و دیگه جبرانی نداره...
@adelehz
پنجمین تولدت مبارک ای اسیرکننده میلیونها آدم :)
با اون موشک سفیدت نمیدونم چی داری که اینقد ما شیفته ات هستیم :)
پنجمین سالگرد تولد تلگرام
@adelehz
آیا هنوز هم نیاموختی ؟!
که اگر همه ی عالم
قصد ضرر رساندن به تو را داشته باشند و خدا نخواهد ،
" نمی توانند "
پس
به " تدبیرش " اعتماد کن
به " حکمتش " دل بسپار
به او " توکل " کن
و به سمت او ”قدمی بردار : سکوت گورستان رامیشنوى؟
دنیا ارزش دل شکستن را ندارد ...
میرسد روزی که هرگز در دسترس نخواهیم بود ...!
ﺑﯽ ﺧﯿﺎﻝ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﻫﺎﯾﺖ
ﺑﯽ ﺧﯿﺎﻝ غصه ﻫﺎﯾﺖ
ﺑﯽ ﺧﯿﺎﻝ ﻫﺮ ﭼﻪ ﮐﻪ ﺧﯿﺎﻟﺖ ﺭﺍ ﻧﺎﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﮑﻨﺪ
ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﮕﻮ ﺑﺒﯿﻨﻢ
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻧﻔﺲ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺍﯼ؟
ﭘﺲ ﺧﻮﺵ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺖ
ﻋﻤﯿﻖ ﻧﻔﺲ ﺑﮑﺶ
ﻋﻤﯿﻖ ﻋﺸﻖ ﺭﺍ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ بودن را
ﺑﭽﺶ ﺑﺒخش
ﻟﻤﺲ ﮐﻦ ﻭﺑﺎﺗﮏ ﺗﮏ
ﺳﻠﻮﻟﻬﺎﯾﺖ لبخند بزن

#شما_فرستادین
@adelehz
عزیزم دنیاهمیشه یک جور نمی ماندفکر نکن همیشه منتظرت میمانند یک روز می آیی و میبینی همه آنهایی که دلشان را شکسته ای فراموشت کرده اند وشاد به زندگی ادامه میدهند وتو تنها فراموش شده ی میدانی
#عادله_زمانی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چه ذوقی میکنه 😍😍😍
چطور میشه گفت حیوونا درک ندارن؟
@adelehz
عصرها فقط به خاطر این آفریده شده ست که بتوان نفسی تازه کرد و برای حداقل چندساعت هر چیز بدی را به فراموشی سپرد.
#عادله_زمانی
📷سحرابراهیمی
#چای_تایم
@adelehz
لالایی ها راه پنهان پشت کمد به سرزمین های جادویی خیال هستند.این لالایی خاص را برای شما پیدا کردم که متاسفانه هرچقدر دنبال کار اورجینالش گشتم نتوانستم پیدا کنم اما کیفیت کار قابل قبول ست .
دنیای ما آدم بزرگها هم گاهی بشدت نیاز به لالایی دارد ..بشدت
#عادله_زمانی
@adelehz
نه که نخواهیم گاهی نمیشود که به آنچه روز تاشب در خیالش ایستاده ایم برسیم .اصلا نرسیدن ها به همان گمان کودکانه ی سالهای دور مان "خر"ست !
به تلاش کردن و نکردن هم نیست نه اینکه خیال کنی هرکس تلاش میکند صد در صد به مقصد می رسد ویا اینکه انکس که به جایی نرسیده تلاش نکرده ست .نه جانم ،این طوری ها هم نیست ..گاهی چیزهایی به دست ما نمی رسند که خیلی میخواستیم شان و خوب چه میشود کرد .حتی صبح بعد از بزرگترین نرسیدن های عالم هم خورشید تابیده ست و صبح آغاز شده ست بدون اینکه جهان منتظر غصه های آدم بماند .جهان پر ست از نرسیدن ها ...از خواستن ها و نتوانستن ها کارخاصی هم نمیشود کرد گاهی باید تن به ریتم دنیا داد و فقط به سازش رقصید...
#عادله_زمانی
@adelehz
حسرت نرسیدن به چیزی ،جایی و یا کسی را دارید ؟
anonymous poll

بله،این حسرت همیشه همراهم ست. – 140
👍👍👍👍👍👍👍 81%

نه،گذشت و من هم فراموش کردم. – 33
👍👍 19%

👥 173 people voted so far. Poll closed.
همه ی ما
فقط حسرت بی پایان یک
اتفاق ساده ایم
که جهان را بی جهت،
یک جور عجیبی جدی گرفته ایم!
👤سیدعلی صالحی
@adelehz
دسته سومی از آدمها هستند بجز آنان که رفته اند و آنان که آمدند که سرنوشتی عجیب تر از دودسته اول دارند .
آنان که آمده اند اما بسیار دیر...
در زمانی نامناسب و یا حتی مکانی نامناسب..
آنهایی که زمانی وارد زندگیت میشوند، که دیگر دلی برای دوست داشتن نداری یا دلت پیش کس دیگرست و یا دلت را کشته اند..
آنان که وقتی بتو می رسند قبلا کسی را وارد قلب وزندگیشان کرده اند آنان که وقتی بتومی رسند نمی توانند مال تو بشوند..
اینان ازتمام آدمهای زندگی دست نیافتنی ترو یا حتی حسرت آمیز ترند..
دسته ی سومی که مال تو نمی شوند.هرگز
#عادله_زمانی
@adelehz
سالهای زیادی لازم ست تا به عنوان یک زن بتوانی درک کنی ..
مردی که دوستت دارد از مردی که تو دوستش داری یک گام جلوتر ست.والبته برای ادامه ی راه زندگی ارجح تر ....
#عادله_زمانی
@adelehz
همه ی شهر از زنان روسپی و تن فروش بد میگویند .چرا پس کسی یاد زنانی را زنده نمیکند که برای تن نفروختن هرکاری هرچند سخت را به جان میخرند شاید چون اینها زن نیستند...شیرزنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
راستش را بخواهی خدایا
بعضی وقتها در زندگی واقعا از تو دلسرد میشوم .همان زمانهایی که از عمیق ترین نقطه دلم دعا میکنم و در سکوت عبادتگاه خیالی دلم منتظر می نشینم تا پاسخ بدهی و مینشینم و مینشینم و مینشینم و متاسفانه هیچ صدایی از جانب تو سکوت را نمی شکند .
اگر بخواهم صادق تر باشم بارها به این فکرکرده ام که شاید صدایم بتو نمی رسد،شاید آنقدر بنده مهمی نیستم که بخواهی به حرفهایم گوش بدهی،شاید هم می رسد اما تو برایت اهمیتی ندارد و صورتت را برمیگردانی .بله خدای عزیزم من به تمام این احتمالات فکر کرده ام وهربار بیشتر از قبل مایوس شدم .اما با وجود اینکه تقریبا مدتهاست که دعاهای من را بی جواب میگذاری و هیچ صدایی برای شکستن سکوت این عبادتگاه خیالی نمیفرستی،دلم میخواهد بازهم به تو باور کنم.
باورکنم که شاید روزی سکوتت را بشکنی و بامن حرف بزنی و یا معجزه ای کوچک حتی اگر قد یک کفشدوزک باشد برایم بفرستی.
خدای من،من دلم میخواهد باور کنم که روزی جواب سوالهای مرا میدهی و خوب شاید ادمهای دیگر این امید مرا واهی بدانند ولی این همان چیزیست که به من دلخوشی میدهد حتی اگر به اندازه درخشیدن یک ستاره ی کوچک در دل سیاه شب باشد .
و خوب کسی چه میداند شاید روزی نوبت درخشش ستاره ی من باشد.
کسی که همیشه منتظرجوابت می ماند.
بنده ی امیدوارت.
#عادله_زمانی
@adelehz
کدوم وانتخاب کنیم ؟
anonymous poll

کسی که دوستت دارد – 87
👍👍👍👍👍👍👍 72%

کسی که دوستش داری – 34
👍👍👍 28%

👥 121 people voted so far. Poll closed.