قانون خیلی ها را مجازات میکند
به جرم کارهایی که کردند!
اما ازنظر من خیلی هارا هم باید مجازات کرد
به خاطر کارهایی که انجام ندادند.
#عادله_زمانی
@adelehz
به جرم کارهایی که کردند!
اما ازنظر من خیلی هارا هم باید مجازات کرد
به خاطر کارهایی که انجام ندادند.
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه "هفت شهر" 🎼🎼از گروه دال ❤️❤️باد است ومیخوند در هم همه من...شهراست ومیگوید درخاطره من 🎧🌜 @adelehz
شب را باید دوست داشت .
خدامیداند چه عاشقانه چه شعرها چه دوستت دارم ها که درشب به دنیا نیامده...
شب بی ستاره هم زیباست
اگرماه هر ادمی در پنجره اتاقش مشغول درخشیدن باشد.
#عادله_زمانی
@Adelehz
خدامیداند چه عاشقانه چه شعرها چه دوستت دارم ها که درشب به دنیا نیامده...
شب بی ستاره هم زیباست
اگرماه هر ادمی در پنجره اتاقش مشغول درخشیدن باشد.
#عادله_زمانی
@Adelehz
آدم خیلی از وقت ها
باران نمیخواهد.
دلش میخواهد فقط زیر چتر بایک نفر
راه برود.این است
که بهانه باران را میگیرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
باران نمیخواهد.
دلش میخواهد فقط زیر چتر بایک نفر
راه برود.این است
که بهانه باران را میگیرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
به لبم رسیده جانم،تو بیا که زنده مانم
پس از آن که من نمانم،به چه کار خواهی آمد
#امیر_خسرو_دهلوی
@adelehz
🖼آواره سوری در سوگ همسر
پس از آن که من نمانم،به چه کار خواهی آمد
#امیر_خسرو_دهلوی
@adelehz
🖼آواره سوری در سوگ همسر
بی انصافی ست ..
بادبوزد ...برگ ها راببرد
لباسها را ازروی بند رخت بلند کند.
درهارابهم بکوبد..اما.
اماعطرتورا نیاورد
#عادله_زمانی
@adelehz
بادبوزد ...برگ ها راببرد
لباسها را ازروی بند رخت بلند کند.
درهارابهم بکوبد..اما.
اماعطرتورا نیاورد
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه "زندگی کن " از علی زند وکیلی 🎧🌜🎼❤️
پ.ن تم موزیک امشب کمی متفاوت تر از شبهای دیگه هست .اما کلام و پیام این موسیقی بسیار مناسب این روزهای ماست که زندگی وباتمام سختی ها به پیش میبریم .💛❤️ @adelehz
پ.ن تم موزیک امشب کمی متفاوت تر از شبهای دیگه هست .اما کلام و پیام این موسیقی بسیار مناسب این روزهای ماست که زندگی وباتمام سختی ها به پیش میبریم .💛❤️ @adelehz
نیمه شبان اگر صدای در شنیدی
در را باز کن..
خیالم را برای بوسیدن روی ماهت فرستاده ام.
#عادله_زمانی
@adelehz
شب پراز عشق وآرامش❤️
در را باز کن..
خیالم را برای بوسیدن روی ماهت فرستاده ام.
#عادله_زمانی
@adelehz
شب پراز عشق وآرامش❤️
بد حالت ترین نوع زندگی نوع نقابدار
آن است .اینکه شب وقتی خسته به خانه
برسی اول نقابت را زمین بگذاری بعد بخوابی!!
#عادله_زمانی
@adelehz
آن است .اینکه شب وقتی خسته به خانه
برسی اول نقابت را زمین بگذاری بعد بخوابی!!
#عادله_زمانی
@adelehz
هربار چیزی یاکسی راگم میکنم به آسمان خیره میشوم.
آخر تو تنهاکسی هستی که هرگز گم نمیشوی..
#عادله_زمانی
@adelehz
آخر تو تنهاکسی هستی که هرگز گم نمیشوی..
#عادله_زمانی
@adelehz