This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فقط گوشه ای از سختی های زندگی چپ دست ها...
@adelehz
@adelehz
روز جهانی چپ دستها به همه ی چپ دستای باهوش ازجمله پدرخودم مبارک .
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
فال میگیرم تودرطالعم نمی افتی
دردلم به حافظ شک میکنم.دوباره فال میگیرم،اینبارهم ردپایت درفنجانم به چشم نمیخوردومن به همه ی فنجانهای قهوه بدگمان میشوم اماشایدحقیقت اینست که تو مال من نیستی
#عادله_زمانی
دردلم به حافظ شک میکنم.دوباره فال میگیرم،اینبارهم ردپایت درفنجانم به چشم نمیخوردومن به همه ی فنجانهای قهوه بدگمان میشوم اماشایدحقیقت اینست که تو مال من نیستی
#عادله_زمانی
در من هر شب
دخترکی تنها
از لاکی که صبح به درونش رفته ست برون می آید .دخترکی که شعرمیخواند ساز میشنود و به تو فکر میکند تا صبحی دیگر و پنهان شدنی دوباره
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
دخترکی تنها
از لاکی که صبح به درونش رفته ست برون می آید .دخترکی که شعرمیخواند ساز میشنود و به تو فکر میکند تا صبحی دیگر و پنهان شدنی دوباره
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
یارب دل ما را تو به رحمت جان ده
درد همه را به صابری درمان ده
این بنده نداند که چه باید خواست
داننده تویی، هر آنچه خواهی ده
صبح بخیر
@adelehz
درد همه را به صابری درمان ده
این بنده نداند که چه باید خواست
داننده تویی، هر آنچه خواهی ده
صبح بخیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رفت بالاسرش تا بیدارش کنه :)
@adelehz
@adelehz
ادبیات این مادرشوهر محترم رو که میخوندم وقتی دیدم حتی بعدازطلاق عروسشون به چه زیبایی ازش یادمیکنند .افسوس خوردم براینکه حیف از بعضی اشتباهات که ما میکنیم و دیگه جبرانی نداره...
@adelehz
@adelehz
پنجمین تولدت مبارک ای اسیرکننده میلیونها آدم :)
با اون موشک سفیدت نمیدونم چی داری که اینقد ما شیفته ات هستیم :)
پنجمین سالگرد تولد تلگرام
@adelehz
با اون موشک سفیدت نمیدونم چی داری که اینقد ما شیفته ات هستیم :)
پنجمین سالگرد تولد تلگرام
@adelehz
آیا هنوز هم نیاموختی ؟!
که اگر همه ی عالم
قصد ضرر رساندن به تو را داشته باشند و خدا نخواهد ،
" نمی توانند "
پس
به " تدبیرش " اعتماد کن
به " حکمتش " دل بسپار
به او " توکل " کن
و به سمت او ”قدمی بردار : سکوت گورستان رامیشنوى؟
دنیا ارزش دل شکستن را ندارد ...
میرسد روزی که هرگز در دسترس نخواهیم بود ...!
ﺑﯽ ﺧﯿﺎﻝ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﻫﺎﯾﺖ
ﺑﯽ ﺧﯿﺎﻝ غصه ﻫﺎﯾﺖ
ﺑﯽ ﺧﯿﺎﻝ ﻫﺮ ﭼﻪ ﮐﻪ ﺧﯿﺎﻟﺖ ﺭﺍ ﻧﺎﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﮑﻨﺪ
ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﮕﻮ ﺑﺒﯿﻨﻢ
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻧﻔﺲ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺍﯼ؟
ﭘﺲ ﺧﻮﺵ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺖ
ﻋﻤﯿﻖ ﻧﻔﺲ ﺑﮑﺶ
ﻋﻤﯿﻖ ﻋﺸﻖ ﺭﺍ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ بودن را
ﺑﭽﺶ ﺑﺒخش
ﻟﻤﺲ ﮐﻦ ﻭﺑﺎﺗﮏ ﺗﮏ
ﺳﻠﻮﻟﻬﺎﯾﺖ لبخند بزن
#شما_فرستادین
@adelehz
که اگر همه ی عالم
قصد ضرر رساندن به تو را داشته باشند و خدا نخواهد ،
" نمی توانند "
پس
به " تدبیرش " اعتماد کن
به " حکمتش " دل بسپار
به او " توکل " کن
و به سمت او ”قدمی بردار : سکوت گورستان رامیشنوى؟
دنیا ارزش دل شکستن را ندارد ...
میرسد روزی که هرگز در دسترس نخواهیم بود ...!
ﺑﯽ ﺧﯿﺎﻝ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﻫﺎﯾﺖ
ﺑﯽ ﺧﯿﺎﻝ غصه ﻫﺎﯾﺖ
ﺑﯽ ﺧﯿﺎﻝ ﻫﺮ ﭼﻪ ﮐﻪ ﺧﯿﺎﻟﺖ ﺭﺍ ﻧﺎﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﮑﻨﺪ
ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﮕﻮ ﺑﺒﯿﻨﻢ
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻧﻔﺲ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺍﯼ؟
ﭘﺲ ﺧﻮﺵ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺖ
ﻋﻤﯿﻖ ﻧﻔﺲ ﺑﮑﺶ
ﻋﻤﯿﻖ ﻋﺸﻖ ﺭﺍ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ بودن را
ﺑﭽﺶ ﺑﺒخش
ﻟﻤﺲ ﮐﻦ ﻭﺑﺎﺗﮏ ﺗﮏ
ﺳﻠﻮﻟﻬﺎﯾﺖ لبخند بزن
#شما_فرستادین
@adelehz
عزیزم دنیاهمیشه یک جور نمی ماندفکر نکن همیشه منتظرت میمانند یک روز می آیی و میبینی همه آنهایی که دلشان را شکسته ای فراموشت کرده اند وشاد به زندگی ادامه میدهند وتو تنها فراموش شده ی میدانی
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی