خیلی ازآدمهاغیراز خانه ای که درآن زندگی میکنند،خانه ی دیگری نیز دارند،در خیالشان
ودر آن با آنکه دوستش دارند عاشقانه زیست میکنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
ودر آن با آنکه دوستش دارند عاشقانه زیست میکنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
مادرم به من میگوید چرا هیچ وقت کتاب نمیخوانی؟
مگر مرور کتاب چشمان تو مطالعه محسوب نمیشود؟؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
مگر مرور کتاب چشمان تو مطالعه محسوب نمیشود؟؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه"ازسرزمین های شرقی"ازگروه پالت🎼🎧🎼🌙
تورانادیدن ما غم نباشد🌛🐚
@adelehz
انگار ادم سوار یک کاروان به مقصد افسونگرترین شهرهای دنیاست ...😊🙂🙃
تورانادیدن ما غم نباشد🌛🐚
@adelehz
انگار ادم سوار یک کاروان به مقصد افسونگرترین شهرهای دنیاست ...😊🙂🙃
هرکس باید شبها
چراغی در دلش داشته باشد که برای
روشنتر شدن دنیایش آن را بیفروزد..
وهیچ چراغی پرنورتراز یادانانکه دوستشان داریم نیست.
#عادله_زمانی
شب پرنور🔮
@adelehz
چراغی در دلش داشته باشد که برای
روشنتر شدن دنیایش آن را بیفروزد..
وهیچ چراغی پرنورتراز یادانانکه دوستشان داریم نیست.
#عادله_زمانی
شب پرنور🔮
@adelehz
بگذار،که برشاخه ی این صبح دلاویز
بنشینم و از عشق سرودی بسرایم
آنگاه، بصد شوق، چو مرغان سبکبال
پر گیرم ازین بام وبه سوی تو بیایم.
#فریدون_مشیری
@adelehz
بنشینم و از عشق سرودی بسرایم
آنگاه، بصد شوق، چو مرغان سبکبال
پر گیرم ازین بام وبه سوی تو بیایم.
#فریدون_مشیری
@adelehz
قانون خیلی ها را مجازات میکند
به جرم کارهایی که کردند!
اما ازنظر من خیلی هارا هم باید مجازات کرد
به خاطر کارهایی که انجام ندادند.
#عادله_زمانی
@adelehz
به جرم کارهایی که کردند!
اما ازنظر من خیلی هارا هم باید مجازات کرد
به خاطر کارهایی که انجام ندادند.
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه "هفت شهر" 🎼🎼از گروه دال ❤️❤️باد است ومیخوند در هم همه من...شهراست ومیگوید درخاطره من 🎧🌜 @adelehz
شب را باید دوست داشت .
خدامیداند چه عاشقانه چه شعرها چه دوستت دارم ها که درشب به دنیا نیامده...
شب بی ستاره هم زیباست
اگرماه هر ادمی در پنجره اتاقش مشغول درخشیدن باشد.
#عادله_زمانی
@Adelehz
خدامیداند چه عاشقانه چه شعرها چه دوستت دارم ها که درشب به دنیا نیامده...
شب بی ستاره هم زیباست
اگرماه هر ادمی در پنجره اتاقش مشغول درخشیدن باشد.
#عادله_زمانی
@Adelehz
آدم خیلی از وقت ها
باران نمیخواهد.
دلش میخواهد فقط زیر چتر بایک نفر
راه برود.این است
که بهانه باران را میگیرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
باران نمیخواهد.
دلش میخواهد فقط زیر چتر بایک نفر
راه برود.این است
که بهانه باران را میگیرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
به لبم رسیده جانم،تو بیا که زنده مانم
پس از آن که من نمانم،به چه کار خواهی آمد
#امیر_خسرو_دهلوی
@adelehz
🖼آواره سوری در سوگ همسر
پس از آن که من نمانم،به چه کار خواهی آمد
#امیر_خسرو_دهلوی
@adelehz
🖼آواره سوری در سوگ همسر
بی انصافی ست ..
بادبوزد ...برگ ها راببرد
لباسها را ازروی بند رخت بلند کند.
درهارابهم بکوبد..اما.
اماعطرتورا نیاورد
#عادله_زمانی
@adelehz
بادبوزد ...برگ ها راببرد
لباسها را ازروی بند رخت بلند کند.
درهارابهم بکوبد..اما.
اماعطرتورا نیاورد
#عادله_زمانی
@adelehz