امروز 56 سالمرگ مریلین مونرو ست.کسی که معروف به اغواکننده ترین زن جهان بود اما درعین حال ازبیماری اسکیزوفرنی رنج می برد و در 36سالگی باخودکشی دراوج محبوبیت ازجهان رفت.
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
مرلین مونرو رو می شناسی؟ همون افسانه بی همتا، اون زن جذاب و دوست داشتنی که با موهای مثل خورشید و چشم های دریاییش،کلی کشته مرده پیدا کرده بود.
وقتی بچه بودم مادرم یه آرایشگاه کوچک داشت که روی دیوارهاش عکس های مرلین مونرو بود، من ساعت ها به یک عکسش خیره می شدم، همون که لباس قرمز پوشیده بود و بند لباسش هم شل شده بود، باور کن حرف نداشت، همه رو به دیوونگی می کشوند!
اما اون توی سن سی و شش سالگی و در اوج زیبایی و محبوبیت با قرص خواب آور خودکشی کرد، مثل یه فاجعه بود، یه سری ها می گفتن افسردگی گرفته بود، یه سری هم می گفتن کشته شده، اما من میگم هیچکدوم از این ها نبوده، اون با هوش بوده.
اون نمی خواسته یه افسانه رو الکی کش بده، نمی خواسته چند سال بعد با پوستی چروک و یه مرگ طبیعی بمیره!
داستان مرلین مونرو مثل داستان های عشقی بود، عشقی که تو اوج تموم شد، زیبا تموم شد.
فکر می کنم مرلین بیش از اندازه باهوش بود، البته مردم به آدم های بیش از اندازه باهوش میگن دیوونه.
📚قهوه سرد آقای نویسنده
👤روزبه معین
@adelehz
وقتی بچه بودم مادرم یه آرایشگاه کوچک داشت که روی دیوارهاش عکس های مرلین مونرو بود، من ساعت ها به یک عکسش خیره می شدم، همون که لباس قرمز پوشیده بود و بند لباسش هم شل شده بود، باور کن حرف نداشت، همه رو به دیوونگی می کشوند!
اما اون توی سن سی و شش سالگی و در اوج زیبایی و محبوبیت با قرص خواب آور خودکشی کرد، مثل یه فاجعه بود، یه سری ها می گفتن افسردگی گرفته بود، یه سری هم می گفتن کشته شده، اما من میگم هیچکدوم از این ها نبوده، اون با هوش بوده.
اون نمی خواسته یه افسانه رو الکی کش بده، نمی خواسته چند سال بعد با پوستی چروک و یه مرگ طبیعی بمیره!
داستان مرلین مونرو مثل داستان های عشقی بود، عشقی که تو اوج تموم شد، زیبا تموم شد.
فکر می کنم مرلین بیش از اندازه باهوش بود، البته مردم به آدم های بیش از اندازه باهوش میگن دیوونه.
📚قهوه سرد آقای نویسنده
👤روزبه معین
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
یک دختر عاقل،می بوسد اما عشق نمی ورزد، گوش می کند اما باور نمی کند و ترک می کند قبل از اینکه ترکش کنند...
#مرلین_مونرو
🆔 @adelehz
#مرلین_مونرو
🆔 @adelehz
چایت را بنوش و گاهی همه چیز را رهاکن
با هر سختی ومشقت این روزها میگذرد...سکه دو رو دارد در انتهای این شب سیاه صبح سفید آرامش منتظرست..به خدا اعتمادکن.
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
با هر سختی ومشقت این روزها میگذرد...سکه دو رو دارد در انتهای این شب سیاه صبح سفید آرامش منتظرست..به خدا اعتمادکن.
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
شبانه روز، چقدر خبر و گزارش و مطلب آشغال می تپانیم توی کله مان؟!
بعد هم با همان کله ی بادکرده، به رختخواب می رویم
و توقع داریم در خواب، پدربزرگمان را ببینیم که یک گلابی، پوست کنده
و با لبخند می گوید: بفرما...
👤 عباس معروفی
@adelehz
بعد هم با همان کله ی بادکرده، به رختخواب می رویم
و توقع داریم در خواب، پدربزرگمان را ببینیم که یک گلابی، پوست کنده
و با لبخند می گوید: بفرما...
👤 عباس معروفی
@adelehz
صبح شد ...
چشم بگشای که خورشید شِکُفت ...
باز کن پنجره را با دمِ صبح ،
باید از خانهی دل
گَرد پریشانی رُفت..
#سلمان_هراتی
صبح شما به خیر ❤️
@adelehz
چشم بگشای که خورشید شِکُفت ...
باز کن پنجره را با دمِ صبح ،
باید از خانهی دل
گَرد پریشانی رُفت..
#سلمان_هراتی
صبح شما به خیر ❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تاریخ شاهد هزاران جنگ ست ..جنگها در کتاب تاریخ ثبت میشود.اما عشق بازی ها نه ..
بیا این بار آن چنان ازعشق بگویم که در تاریخ ثبت شود عاقبتمان...
#عادله_زمانی
@adelehz
بیا این بار آن چنان ازعشق بگویم که در تاریخ ثبت شود عاقبتمان...
#عادله_زمانی
@adelehz
ما دختران دهه شصت ازنسل سوخته ایم
...اره...
نفس کشیدیم و زندگی نکردیم ،، چادر ب سر کردیم و لباس های تیره پوشیدیم تا اسم و رسم پدر را فدای آرزوهایمان نکنیم،،چشمانمان را بستیم و سربه زیر رفتار کردیم تا نجابت مادرانمان را زیر سوال نبریم .اما چیزی را در گذشته جا گذاشته ایم،،نگاهمان را ک قفل شده در نگاه مرد آرزوهایمان صدای خفه شده در گلویمان و عشق و لمس دستان شاهزاده ی نشسته بر قلبمان...
گله ای نیست😔 ولی ما فدای عقیده و خرافات خانواده ایم
کاش از نسل دیگر بودیم
#شما_فرستادین
کیمیا
@adelehz
...اره...
نفس کشیدیم و زندگی نکردیم ،، چادر ب سر کردیم و لباس های تیره پوشیدیم تا اسم و رسم پدر را فدای آرزوهایمان نکنیم،،چشمانمان را بستیم و سربه زیر رفتار کردیم تا نجابت مادرانمان را زیر سوال نبریم .اما چیزی را در گذشته جا گذاشته ایم،،نگاهمان را ک قفل شده در نگاه مرد آرزوهایمان صدای خفه شده در گلویمان و عشق و لمس دستان شاهزاده ی نشسته بر قلبمان...
گله ای نیست😔 ولی ما فدای عقیده و خرافات خانواده ایم
کاش از نسل دیگر بودیم
#شما_فرستادین
کیمیا
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
ما دختران دهه شصت ازنسل سوخته ایم ...اره... نفس کشیدیم و زندگی نکردیم ،، چادر ب سر کردیم و لباس های تیره پوشیدیم تا اسم و رسم پدر را فدای آرزوهایمان نکنیم،،چشمانمان را بستیم و سربه زیر رفتار کردیم تا نجابت مادرانمان را زیر سوال نبریم .اما چیزی را در گذشته…
باید اعتراف کنیم که در سرزمینهای این سوی دنیا دربسیاری از اوقات تنها به جرم زن بودن از بسیاری از حقوقمان محروم شدیم ....
@adelehz
@adelehz
من واقعا درک نمیکنم اینایی که همچین حیواناتی و نگه میدارن چطور خودشون و کنترل میکنند اینارو نمیخورن 😊😊😊چقد اخه ناز میتونه باشه یه موجود 😇
@adelehz
@adelehz
از ما که گذشت
ولی تو به دنیابگو
که زندگی با وجود زنهای شاد زیباترست
کمی اگر زندگی را بر زنها آسانتربگیرد دنیا جای بهتری خواهد بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
ولی تو به دنیابگو
که زندگی با وجود زنهای شاد زیباترست
کمی اگر زندگی را بر زنها آسانتربگیرد دنیا جای بهتری خواهد بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
هرلحظه ای که دلت زندگی کردن بخواهد یعنی زنده ای
ملاک سن ادمها نه عدد که حال دلشان ست
#عادله_زمانی
پ.ن عکس حال خوبی داره ❤️
@adelehz
ملاک سن ادمها نه عدد که حال دلشان ست
#عادله_زمانی
پ.ن عکس حال خوبی داره ❤️
@adelehz