"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
مرو
که با تو
هر چه هست
می رود...

#هوشنگ_ابتهاج
@adelehz
یک چشم باید گریست براین حال
صدحیف ...هزار حیف
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جانم
دوتا فرشته روی زمین
عشق خالص ...
@adelehz
امروز 56 سالمرگ مریلین مونرو ست.کسی که معروف به اغواکننده ترین زن جهان بود اما درعین حال ازبیماری اسکیزوفرنی رنج می برد و در 36سالگی باخودکشی دراوج محبوبیت ازجهان رفت.
@adelehz
مرلین مونرو رو می شناسی؟ همون افسانه بی همتا، اون زن جذاب و دوست داشتنی که با موهای مثل خورشید و چشم های دریاییش،کلی کشته مرده پیدا کرده بود.
وقتی بچه بودم مادرم یه آرایشگاه کوچک داشت که روی دیوارهاش عکس های مرلین مونرو بود، من ساعت ها به یک عکسش خیره می شدم، همون که لباس قرمز پوشیده بود و بند لباسش هم شل شده بود، باور کن حرف نداشت، همه رو به دیوونگی می کشوند!
اما اون توی سن سی و شش سالگی و در اوج زیبایی و محبوبیت با قرص خواب آور خودکشی کرد، مثل یه فاجعه بود، یه سری ها می گفتن افسردگی گرفته بود، یه سری هم می گفتن کشته شده، اما من میگم هیچکدوم از این ها نبوده، اون با هوش بوده.
اون نمی خواسته یه افسانه رو الکی کش بده، نمی خواسته چند سال بعد با پوستی چروک و یه مرگ طبیعی بمیره!
داستان مرلین مونرو مثل داستان های عشقی بود، عشقی که تو اوج تموم شد، زیبا تموم شد.
فکر می کنم مرلین بیش از اندازه باهوش بود، البته مردم به آدم های بیش از اندازه باهوش میگن دیوونه.

📚قهوه سرد آقای نویسنده
👤روزبه معین


@adelehz
یک دختر عاقل،می بوسد اما عشق نمی ورزد، گوش می کند اما باور نمی کند و ترک می کند قبل از اینکه ترکش کنند...

#مرلین_مونرو

🆔 @adelehz
چایت را بنوش و گاهی همه چیز را رهاکن
با هر سختی ومشقت این روزها میگذرد...سکه دو رو دارد در انتهای این شب سیاه صبح سفید آرامش منتظرست..به خدا اعتمادکن.
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
شبانه روز، چقدر خبر و گزارش و مطلب آشغال می تپانیم توی کله مان؟!
بعد هم با همان کله ی بادکرده، به رختخواب می رویم
و توقع داریم در خواب، پدربزرگمان را ببینیم که یک گلابی، پوست کنده
و با لبخند می گوید: بفرما...

👤 عباس معروفی
@adelehz
زندگی کمی رنگی تر
زیباتر خواهد بود .
@adelehz
نوستالژی های خوشمزه ی ما ..
@adelehz
بخوابیم و امیدوار باشیم که فردا روز بهتری باشه.
شب خوش
@adelehz
صبح شد ...
چشم بگشای که خورشید شِکُفت ...
باز کن پنجره را با دمِ صبح ،
باید از خانه‌ی دل
گَرد پریشانی رُفت..

#سلمان_هراتی
صبح شما به خیر ❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تاریخ شاهد هزاران جنگ ست ..جنگها در کتاب تاریخ ثبت میشود.اما عشق بازی ها نه ..
بیا این بار آن چنان ازعشق بگویم که در تاریخ ثبت شود عاقبتمان...
#عادله_زمانی
@adelehz
صبحونه
اندکی متفاوت
اما سبز 💚
@adelehz
ما دختران دهه شصت ازنسل سوخته ایم
...اره...
نفس کشیدیم و زندگی نکردیم ،، چادر ب سر کردیم و لباس های تیره پوشیدیم تا اسم و رسم پدر را فدای آرزوهایمان نکنیم،،چشمانمان را بستیم و سربه زیر رفتار کردیم تا نجابت مادرانمان را زیر سوال نبریم .اما چیزی را در گذشته جا گذاشته ایم،،نگاهمان را ک قفل شده در نگاه مرد آرزوهایمان صدای خفه شده در گلویمان و عشق و لمس دستان شاهزاده ی نشسته بر قلبمان...
گله ای نیست😔 ولی ما فدای عقیده و خرافات خانواده ایم
کاش از نسل دیگر بودیم
#شما_فرستادین
کیمیا
@adelehz
من واقعا درک نمیکنم اینایی که همچین حیواناتی و نگه میدارن چطور خودشون و کنترل میکنند اینارو نمیخورن 😊😊😊چقد اخه ناز میتونه باشه یه موجود 😇
@adelehz
از ما که گذشت
ولی تو به دنیابگو
که زندگی با وجود زنهای شاد زیباترست
کمی اگر زندگی را بر زنها آسانتربگیرد دنیا جای بهتری خواهد بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
#ناهار_تایم
تو این گرما فقط این ❤️
@adelehz