"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
این روزگار چقدر به مردانگی نیازمندیم...
(دلبرک)
#نیازمندیم
@adelehz
از نیازمندی زیاد بی نیاز شدم 😔😔😔😔😔
فاطمه
#نیازمندیم
@adelehz
به آدمای راستگو نیازمندم فوووووری

زینب
#نیازمندیم
@adelehz
به آرامشی برای ایرانم و هموطنان عزیزم و تمام مردم دنیا نیازمندم.

الی
#نیازمندیم
@adelehz
چو شو گيرُم خيالش را در آغوش
سحر از بسترُم بوى گُل آيه ...

#باباطاهر
شب خوش
@adelehz
صبح قشنگتون بخیر ❤️
@adelehz
صبح را چشمان تو بخیر میکند
وقتی روبه چشمان من گشوده میشود ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤️❤️❤️❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
"تمام اصل‌های حقوق بشر را خواندم
و جای یک اصل را خالی یافتم
و اصل دیگری را به آن افزودم
عزیز من
اصل سی و یکم :
هرانسانی حق دارد هر کسی را که میخواهد دوست داشته باشد."

#پابلو_نرودا
@adelehz
یه حسی به من میگه داریم برمیگردیم به اون دورانی که با ساندیس ساک درست میکردند😐🤕
@adelehz
چقدر امید به بهبود اوضاع اقتصادی جامعه دارید؟
anonymous poll

امید چندانی ندارم. – 89
👍👍👍👍👍👍👍 84%

فکرمیکنم شرایط بهتر میشود. – 17
👍 16%

👥 106 people voted so far. Poll closed.
‏عمری دگر بباید بعد از وفات، ما را
کاین عمر طی نمودیم اندر امیدواری...

#سعدی
@adelehz
قهوه دم کردم بیا ،
تلخ است اما بی خیال
میخورم با شهد شیرین
خیالت یار من


👤مرضی بانو بختیاری
#چای_تایم
@adelehz
بعدازظهرهای پنجشنبه بهترین بخش کودکی بود .چون خوب میدانستی که قرار نیست فردا به مدرسه بروی و شور یک روز شادی کودکانه ته دلت غنج می رفت.اگر این شب مهمان هم داشتیم که دیگر میشد نور علی نور..
میدانی رفیق راه دورم دلم برای یک شادی کودکانه تنگ شده ست .دلم میخواهد مثل کودکی بی دغدغه شاد باشم میخواهم دلم به شادی های کوچک دلخوش شود .
رفیق جانم ،رفیقت سالهاست دلش بچگی کردن میخواهد آن چنان که هیچ بزرگ شدنی در کار نباشد .بین دنیای یخ آدم بزرگها بین دغدغه ی دلار و طلا و قیمت ها رفیقت دلش یک پنجاه تومنی میخواهد که بدهد و یک بستنی لیوانی زیزی گولویی بگیرد ..رفیقت سالهاست دلش همان تاب روی میله ی بارفیکسی را میخواهد که مادرش برایش در چهارچوب در یکی از اتاقها انداخته بود .برای یک بازی شاد برای یک رفتن و بازگشتن پرشور ...
گاهی فکر میکنم آرزوی بزرگ شدن بزرگترین انتقامی ست که دنیا میتواند از آدمها بگیرد مگر کودکی چه چیز باید داشته باشد که ندارد .
بهرحال حالا غروبهای پنجشنبه هیچ ذوقی ته دل من یکی جوانه نمی زند و راستش نه منتظر هیچ مهمانی هستم ونه هم حتی منتظر کبابهای چربی که پدرم شبهای جمعه از بازار میخرید و برای شام به خانه می آورد ..
فکر میکنم چیزی در من به خواب رفته ست چیزی شبیه شادی بی بهانه و یا دلخوشی کوچک کودکانه چیزی شبیه یک لبخند از اعماق قلبم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
داشتن مخاطبانی مثل شما هم مایه دلگرمی و شادیست برای من ...سبز بمانید که مهرتان سبز ست ❤️❤️
@adelehz
خوشحالم که راوی این حس خوب مشترکم .
ممنونم 🌸🌸
@adelehz
به چیزهای خوب فکر کن ..
رویا تنها سرمایه ای ست که هیچ کس نمیتواند از تو بگیرد...
#عادله_زمانی
@adelehz