"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
یک روز
آخرین کسی که
تو را میشناخت خواهد مرد
وخاطره‌ی تو فراموش خواهد شد..!

اروین دی یالوم

@adelehz
دلواپسی ها همیشه هست...اما فرصت برای نوشیدن یک لیوان چای یا یک فنجان قهوه .ممکن ست همیشه فراهم نباشد.
#چای_تایم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
واکنش این پسر سندروم داون به خالکوبی عکسش رو بازوی برادرش❤️
بچه های سندروم داون عین فرشته هان البته عین شون نه خود فرشته هان روی زمین
@adelehz
زنان کُشته شده از اندوه ؛
فراوان‌تر از مردان کُشته شده در جنگند ...


👤 انیس منصور

@adelehz
این روزگار چقدر به مردانگی نیازمندیم...
(دلبرک)
#نیازمندیم
@adelehz
از نیازمندی زیاد بی نیاز شدم 😔😔😔😔😔
فاطمه
#نیازمندیم
@adelehz
به آدمای راستگو نیازمندم فوووووری

زینب
#نیازمندیم
@adelehz
به آرامشی برای ایرانم و هموطنان عزیزم و تمام مردم دنیا نیازمندم.

الی
#نیازمندیم
@adelehz
چو شو گيرُم خيالش را در آغوش
سحر از بسترُم بوى گُل آيه ...

#باباطاهر
شب خوش
@adelehz
صبح قشنگتون بخیر ❤️
@adelehz
صبح را چشمان تو بخیر میکند
وقتی روبه چشمان من گشوده میشود ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤️❤️❤️❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
"تمام اصل‌های حقوق بشر را خواندم
و جای یک اصل را خالی یافتم
و اصل دیگری را به آن افزودم
عزیز من
اصل سی و یکم :
هرانسانی حق دارد هر کسی را که میخواهد دوست داشته باشد."

#پابلو_نرودا
@adelehz
یه حسی به من میگه داریم برمیگردیم به اون دورانی که با ساندیس ساک درست میکردند😐🤕
@adelehz
چقدر امید به بهبود اوضاع اقتصادی جامعه دارید؟
anonymous poll

امید چندانی ندارم. – 89
👍👍👍👍👍👍👍 84%

فکرمیکنم شرایط بهتر میشود. – 17
👍 16%

👥 106 people voted so far. Poll closed.
‏عمری دگر بباید بعد از وفات، ما را
کاین عمر طی نمودیم اندر امیدواری...

#سعدی
@adelehz
قهوه دم کردم بیا ،
تلخ است اما بی خیال
میخورم با شهد شیرین
خیالت یار من


👤مرضی بانو بختیاری
#چای_تایم
@adelehz