This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
واکنش این پسر سندروم داون به خالکوبی عکسش رو بازوی برادرش❤️
بچه های سندروم داون عین فرشته هان البته عین شون نه خود فرشته هان روی زمین
@adelehz
بچه های سندروم داون عین فرشته هان البته عین شون نه خود فرشته هان روی زمین
@adelehz
"تمام اصلهای حقوق بشر را خواندم
و جای یک اصل را خالی یافتم
و اصل دیگری را به آن افزودم
عزیز من
اصل سی و یکم :
هرانسانی حق دارد هر کسی را که میخواهد دوست داشته باشد."
#پابلو_نرودا
@adelehz
و جای یک اصل را خالی یافتم
و اصل دیگری را به آن افزودم
عزیز من
اصل سی و یکم :
هرانسانی حق دارد هر کسی را که میخواهد دوست داشته باشد."
#پابلو_نرودا
@adelehz
یه حسی به من میگه داریم برمیگردیم به اون دورانی که با ساندیس ساک درست میکردند😐🤕
@adelehz
@adelehz
چقدر امید به بهبود اوضاع اقتصادی جامعه دارید؟
anonymous poll
امید چندانی ندارم. – 89
👍👍👍👍👍👍👍 84%
فکرمیکنم شرایط بهتر میشود. – 17
👍 16%
👥 106 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
امید چندانی ندارم. – 89
👍👍👍👍👍👍👍 84%
فکرمیکنم شرایط بهتر میشود. – 17
👍 16%
👥 106 people voted so far. Poll closed.
Forwarded from "زنی کهگم کردم "