"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
در این روزها که بدترین روزهای عمرم هست شدیدا نیازمندم که بشنوم عروسم برگشته سر خونه و زندگیش
شاپرک
#نیازمندیم
@adelehz
الان ب ی خواب طولانی نیازمندم
خیلی خستم
دلم ی آرامش میخواد ک فقط خودم باشم و خودم
ی سکوت بدون هیچ صدایی..
کیمیا
#نیازمندیم
@adelehz
Mazyar Fallahi - Khodaya
🎧 @adelehz
فقط میگم خدایا دوستت دارم...
وقتی عاشق میشوی همه دنیایت محدود میشود در یک نفر،در نگاهش،در صدایش،..وچه خوشبختم ،منی که دنیایم خلاصه شده در تو،تویی که بودنت جبران همه نداشته هایم است.❤️
ومن چه نیازمندم همیشه به نگاهش به نگاه همیشگی سیاوش..
آزاده سلیمانی
#نيازمنديم
@adelehz
به خوشحالی از ته دل
فقط چندلحظه
نیازمندیم...
M
#نیازمندیم
@adelehz
نشود که ازاین دنیا بروم بدون اینکه بتوانم دوستت داشته باشم.
میدانی رفیق عزیزترازجان...دوست داشتنت معجزه ایست که قطعا رخ میدهد بی کم و کاست...
#عادله_زمانی
@adelehz
نیازمند یک پیام سلام و یک استیکری که همیشه می فرستاد هستم.

نگار
#نيازمنديم
@adelehz
😢1
نيازمندم
به يك مدرسه دخترانه
جايي كه آزاد و رها بدون فضاي تشنج آور كنكور و استرس فقط زيبايي هاي دنياي اطراف رو با گچ هاي رنگي براشون پاي تخته بكشم😊😊
سپیده صابری
#نيازمنديم
@adelehz
دیشب که از نیازمندیم گفتم از اینکه به یک نیرویی احتیاج دارم تا ازجام بلندم کنه یه امیدی ته دلمو روشن کرد.اماامروز که روز اول کارجدیدم بود چیزی ازم خواسته شد که پست شدم,خوار شدم,بی ارزش شدم,چقدرآدم باید پست باشه که پول تن خودشو خرج کنه.و واقعا چرا همه فکر میکنن هرگردی گردو هست؟به خدا همه شبیه هم نیستن.من خواسته زیادی نداشتم جزاینکه روپای خودم بایستم.من نیازمندجامعه ای و مردمانی هستم که مثل من صادق و یک رنگ باشن,بخاطر خدا کاری کنن نه برای...کاش که همه همه رو ناموس خودشون بدونن من نیازمند ملتی هستم که درقبال هم مسؤل باشند.من نیازمند آرامشم.نیازمند امنیتم😔😔متاسفم
متاسفم که همه نقاب دارن
متاسفم که خودشونو ازحیوون پست ترکردن.
خدایا من نیاز مند توهستم.آخه تاکی؟؟؟تا کجا؟؟؟مابه کجا قراره برسیم؟؟؟

مونالیزا
#نيازمنديم
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
دیشب که از نیازمندیم گفتم از اینکه به یک نیرویی احتیاج دارم تا ازجام بلندم کنه یه امیدی ته دلمو روشن کرد.اماامروز که روز اول کارجدیدم بود چیزی ازم خواسته شد که پست شدم,خوار شدم,بی ارزش شدم,چقدرآدم باید پست باشه که پول تن خودشو خرج کنه.و واقعا چرا همه فکر میکنن…
درباره ی این مورد دوست داشتم که اجمالی چیزهایی بگم و فکر میکنم که برای ما زنها و حتی مردانی که طرف آرامش ما هستند لازم ست که این موضوع را بشکافیم و درموردش خوب فکر کنیم .
ما زن هستیم،در بدن هایمان زیبایی های زیادی داریم ،ما توان به تپش انداختن قلب مردان را داریم میتوانیم وجود احساس و حتی احساس جنسی آنها را روشن کنیم .بله تمام این توانایی های در تک تک ما وجود دارد اما ...اما ما دلمان نمیخواهد که با بدنمان و تک تک ویژگی های زنانه مان به اهداف مان برسیم در واقع ما زنان با وجود تمام زیبایی ها و جذابیت هایمان برای آینده مان به فاحشه بودن! فکر نمیکنیم.
اما بیرون از خانه ،در دفاتر و شرکتها و مغازه ها و اداره ها مردانی(نه همه ی مردان) پشت میزهای ریاست و یا مسوول بودن نشسته اند که توان زن برایشان معنی ندارد . آنها در قبال استخدام زنانی که برای کار به ایشان مراجعه میکنند تمناهای دیگری را رو میکنند و شاید تصورشان این ست که زنان بیرون خانه ،متعلق به خیابانند .حال اینکه زنان به بیرون ازخانه حرکت میکنند برای هزار دلیل..
نیاز مالی یکی از دلایل کار زنهاست اما نه همه ی آن،ما باید بیروم ازخانه کار کنیم تا هویت دوممان رابیابیم تا بتوانیم درکنار مادر وهمسر ودختر بودن ،دکتر ومهندس وهنرمند و معمار و ارایشگر باشیم .اما وقتی چنین درخواستهایی برابرمان ایجاد میشود چه کنیم؟؟
اول ازهمه باید خوب بدانیم که این تنها شامل مانیست در اکثر جوامع زنان تجربه مواجهه شدن با پیشنهاد چنین معامله کثیفی را دارند.بسیاری از زنها قلبشان جریحه دار میشود و بسیاری هم متاسفانه حاضرند تن به این کار بدهند.اما سوال اینجاست که واقعا بعد از تن دادن به خواسته های ناشایست این دسته از مردان ما زنان به آنچه باید می رسیم؟
پرواضح ست که نه! زنی که مجبور شود شرافتش را در کفه ای ازترازو ارزانی مردی کند در نهایت چیزی جز بیزار بودن ازخودش بدست نمی اورد . بیاد بیاوریم که همراه بدن مان روح مان نیز دست خورده میشود و شاید بتوانیم بدنمان را زیر دوش اب تمیز کنیم اما روح مان را بعید میدانم...
بیایم از امروز برای زنانگی مان حرمت قایل شویم به خودمان اجازه ندهیم که راه فردایمان نه از مغز و توان و دستمان که از زیر دامان مان عبور کند...
بیاد بیاوریم که اگر امروز اسباب رفع هوس کسی شدیم فردا به عنوان یک مادر هیچ چیز برای به فرزندانمان دادن نداریم.
از روز ازل زن بودن و زن ماندن به معنای واقعی آن در این دنیا سخت ترین کار بوده ست .اما حتی همین سخت ترین کار هم ممکن ست ...شرافت و زنانگی و دامانمان را مفت نفروشیم...
#عادله_زمانی

@adelehz
جمعه!
اولین عاشق تنهاست که با یک چمدان عشقِ یک طرفه ، از دیارش فرار کرده و پناه به تقویم سال آورده تا دلبری های دلبرش در آغوش رقیب را نبیند...!
خرده از جمعه نگیرید که خرد شده عشق ست .
مهناز فلاحیان.
❤️❤️❤️
@adelehz
دری به روی من ای
یار مهربان بگشا
که هیچ کس نگشاید
اگر تو در بندی....


سعدی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگه این حیوون خود عشق نیست چیه؟
همدردی شو با صاحبش ببینید...
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‎وَلَقَدْ نَعْلَمُ أَنَّكَ يَضِيقُ صَدْرُكَ بِمَا يَقُولُونَ

‎و ما قطعا ميدانيم كه تو از آنچه مردُم ميگويند، سخت دل شكسته ميشوي

‎سوره حجر

@adelehz
Sayeh
Mahasti
🎧 @adelehz
موزیک شب 🌙
شنبه یعنی آعاز ،شروع دوباره بلندشدن ..شنبه را باید شروع هرچیزی دانست که شاید کمی سخت باشد اما لازم ست پس شنبه را باید که خواست و زندگی کرد.
#عادله_زمانی
📸نسیم حسینی
صبح شنبه بخیر
@adelehz
نصف انرژی روز به صبحونه ست ازش غافل نشید ❤️
@adelehz