به یک پنااااه که بی پناهم نکنه هیچ وقت..پناهی با یک بغل عشق و آرامش نیازمندم
فاطمه
#نیازمندیم
@adelehz
فاطمه
#نیازمندیم
@adelehz
واقعا تعداد نیازهام اینقدر زیاده دقیقا نمیدونم کدوم رو به طور مشخص بخوام
ولی از همشون مهمتر بهتر شدن اوضاع کار پدرم و شفا پیدا کردن مادرم هست
خدا شکرت که هنوز نفس میکشیم
بهار
#نیازمندیم
@adelehz
ولی از همشون مهمتر بهتر شدن اوضاع کار پدرم و شفا پیدا کردن مادرم هست
خدا شکرت که هنوز نفس میکشیم
بهار
#نیازمندیم
@adelehz
❤1
در مورد هشتگ نیازمندیم که اتفاقا خیلی مورد استقبال قرار گرفت ذکر چند نکته را لازم دانستم .
اولا بی نهایت از تک تک کسانی که نوشتند ونوشتند و نوشتند ممنونم.خط به خط شما برای من باارزش و خاص ست.چرا که از خط به خط رویاها،دلتنگی ها،دلواپسی ها و امیدهایتان میشود هزارها درس آموخت ..در جامعه ای که زندگی میکنیم در خیابانهایی که قدم می زنیم شاید هرگز تصور نکنیم که آدمهای معمولی که هرروز میبینمشان از کنارشان عبور میکنیم و یا در پارکها و متروها و تاکسی ها کنارشان مینشینیم چه دردهایی دارند،چه باری از غم را همراه خود به گوشه گوشه ی شهر می برند . این هشتگ گوشه ای ازاین دردها را روشن کرد شاید بتواند به ما کمک کند که دفعه دیگر مهربانانه تر با هم برخورد کنیم.که این بار اگر کسی در خیابان به ماتنه زد فورا فریاد نکشیم وفکر کنیم که شاید واقعا او غرق در مشکلاتش ست.ما آدمها هرروز در حال جنگیم باهزار چیزی که برای خیلی های دیگر قابل دیدن نیست و هیچ چیز نمیخواهیم جز اینکه کمی بیشتر بفهمندمان...
دوم اینکه پیام های سرشار از محبت خیلی از دوستان را هر روز دریافت میکنم وکسی چه میداند چه حال خوشیست گرفتن این همه محبت از شما...برای تک تک پیامهای سرشار از محبتتان پیامهای طلایی تان هزاربار ممنونم.
فارغ از هر زبان و نژاد و مذهبی که باشید برای من عزیزید..ساکن و متعلق به هر نقطه از زمین که باشید برایم قابل احترامید ..و از اعماق قلبم خوشحالم که این کانال دریچه ایست برای داشتن تک تک تان...
در آخر بازهم از همه ی شما مهربانان میخواهم که بیایم میان دعاهایتان همدیگر را، همدیگری که دستانشان پراز مشکل ست این روزها فراموش نکنیم..
چرا که دعای خیر همسایه در حق همسایه زودتر اجابت میشود..
آرزومند آرزوهایتان
عادله زمانی
@adelehz
اولا بی نهایت از تک تک کسانی که نوشتند ونوشتند و نوشتند ممنونم.خط به خط شما برای من باارزش و خاص ست.چرا که از خط به خط رویاها،دلتنگی ها،دلواپسی ها و امیدهایتان میشود هزارها درس آموخت ..در جامعه ای که زندگی میکنیم در خیابانهایی که قدم می زنیم شاید هرگز تصور نکنیم که آدمهای معمولی که هرروز میبینمشان از کنارشان عبور میکنیم و یا در پارکها و متروها و تاکسی ها کنارشان مینشینیم چه دردهایی دارند،چه باری از غم را همراه خود به گوشه گوشه ی شهر می برند . این هشتگ گوشه ای ازاین دردها را روشن کرد شاید بتواند به ما کمک کند که دفعه دیگر مهربانانه تر با هم برخورد کنیم.که این بار اگر کسی در خیابان به ماتنه زد فورا فریاد نکشیم وفکر کنیم که شاید واقعا او غرق در مشکلاتش ست.ما آدمها هرروز در حال جنگیم باهزار چیزی که برای خیلی های دیگر قابل دیدن نیست و هیچ چیز نمیخواهیم جز اینکه کمی بیشتر بفهمندمان...
دوم اینکه پیام های سرشار از محبت خیلی از دوستان را هر روز دریافت میکنم وکسی چه میداند چه حال خوشیست گرفتن این همه محبت از شما...برای تک تک پیامهای سرشار از محبتتان پیامهای طلایی تان هزاربار ممنونم.
فارغ از هر زبان و نژاد و مذهبی که باشید برای من عزیزید..ساکن و متعلق به هر نقطه از زمین که باشید برایم قابل احترامید ..و از اعماق قلبم خوشحالم که این کانال دریچه ایست برای داشتن تک تک تان...
در آخر بازهم از همه ی شما مهربانان میخواهم که بیایم میان دعاهایتان همدیگر را، همدیگری که دستانشان پراز مشکل ست این روزها فراموش نکنیم..
چرا که دعای خیر همسایه در حق همسایه زودتر اجابت میشود..
آرزومند آرزوهایتان
عادله زمانی
@adelehz
فرصت نگاه کردن بتورا وقتی عینکهای بزرگ آفتابی ات را به چشم داری ازدست نمی دهم مگر چند بار در سال میتوان شاهد ماه گرفتگی بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
به بازگشت سلامتی همه ی جوونا علی الخصوص برادرم که همین امروز صبح باز حالش بد شد نیازمندم و دعای همه شما خوبان😔
فرزانه
#نیازمندیم
@adelehz
فرزانه
#نیازمندیم
@adelehz
❤1
به یک جسارت برای تغییراین زندگیم نیازمندم که بشکنداین میله های اسارتی راکه ده سال است زندانبانش مادرعشقت است ونمیگذاردخانه ای مستقل داشته باشی به هرترفندی که شده...
م
#نیازمندیم
@adelehz
م
#نیازمندیم
@adelehz
صبح پاشدم فهمیدم یکی از دوستانون تصادف کرده با موتور
دیشب با هم بودیم کلی حرف زدیم خندیدیم کی فکرش و میکرد.
حالش اصلا خوب نیست
سطح هوشیاری ش سه هست
فقط انرژی مثبت
طلب خیر
#انرژی مثبت ،حال خوب،جهت یه پسر جوون ،نیازمندیم ،فوری فوری😔😔😔😔🙏🙏🙏🙏
مهربانو
#نیازمندیم
@adelehz
دیشب با هم بودیم کلی حرف زدیم خندیدیم کی فکرش و میکرد.
حالش اصلا خوب نیست
سطح هوشیاری ش سه هست
فقط انرژی مثبت
طلب خیر
#انرژی مثبت ،حال خوب،جهت یه پسر جوون ،نیازمندیم ،فوری فوری😔😔😔😔🙏🙏🙏🙏
مهربانو
#نیازمندیم
@adelehz
به یک آلزايمر شديد نيازمندم شدييييييييد
به یک جنون كه ب همه چيز و همه كس فقط و فقط بخندد
نيازمند🙃😆
پیام
#نيازمنديم
@adelehz
به یک جنون كه ب همه چيز و همه كس فقط و فقط بخندد
نيازمند🙃😆
پیام
#نيازمنديم
@adelehz
به اون خندهها که پشتش هیچ غمی نیست,مثل خندههای از ته دل تو بچگیامون..نیازمندم.
Masimo.Moraki
#نیازمندیم
@adelehz
Masimo.Moraki
#نیازمندیم
@adelehz
😢1
در این روزها که بدترین روزهای عمرم هست شدیدا نیازمندم که بشنوم عروسم برگشته سر خونه و زندگیش
شاپرک
#نیازمندیم
@adelehz
شاپرک
#نیازمندیم
@adelehz
الان ب ی خواب طولانی نیازمندم
خیلی خستم
دلم ی آرامش میخواد ک فقط خودم باشم و خودم
ی سکوت بدون هیچ صدایی..
کیمیا
#نیازمندیم
@adelehz
خیلی خستم
دلم ی آرامش میخواد ک فقط خودم باشم و خودم
ی سکوت بدون هیچ صدایی..
کیمیا
#نیازمندیم
@adelehz