حتی اگر قرار نیست در زندگی
کسی بمانید.آنقدر هنرمندباشید
که زیباترین ردپا را
طراحی و ازخود برجای بگذارید.
#عادله_زمانی
@adelehz
کسی بمانید.آنقدر هنرمندباشید
که زیباترین ردپا را
طراحی و ازخود برجای بگذارید.
#عادله_زمانی
@adelehz
در دبستان
درس کتابمان لعنت به دهانی که بی موقع بازشود،بود.
ازهمان اول سکوت کردن را یادمان دادند.
ازهمان اول یادنگرفتیم هرجا,هر زمان هر لحظه که لازم داشتیم حرف بزنیم .واینگونه شد که ما شدیم آدمهای غیرواقعی که هزاران حرف را پشت این دنیای مجازی میزنیم بدون آنکه دهانمان را بازکنیم.
#عادله_زمانی
#سکوت
#حرف
#دلتنگی
@adelehz
درس کتابمان لعنت به دهانی که بی موقع بازشود،بود.
ازهمان اول سکوت کردن را یادمان دادند.
ازهمان اول یادنگرفتیم هرجا,هر زمان هر لحظه که لازم داشتیم حرف بزنیم .واینگونه شد که ما شدیم آدمهای غیرواقعی که هزاران حرف را پشت این دنیای مجازی میزنیم بدون آنکه دهانمان را بازکنیم.
#عادله_زمانی
#سکوت
#حرف
#دلتنگی
@adelehz
صبح خودش کلی حرف دارد برای گفتن .
مثلا دارد بازبان بی زبانی میگوید..
بفرمااین هم یک شانس دوباره برای زندگی
ببینم چکار میکنی. حتی خورشید راهم برایت
روشن کردم..بسم الله
#عادله_زمانی
صبح شنبه بخیروبرکت
مثلا دارد بازبان بی زبانی میگوید..
بفرمااین هم یک شانس دوباره برای زندگی
ببینم چکار میکنی. حتی خورشید راهم برایت
روشن کردم..بسم الله
#عادله_زمانی
صبح شنبه بخیروبرکت
به مقصد فکر نمیکنم .
چه اهمیتی دارد فردا کجا باشم.
مهم این جاده ی زندگیست که میخواهم با
تو طی شود...اگرچه مقصدش راندانم.
#عادله_زمانی
@adelehz
چه اهمیتی دارد فردا کجا باشم.
مهم این جاده ی زندگیست که میخواهم با
تو طی شود...اگرچه مقصدش راندانم.
#عادله_زمانی
@adelehz
راستش آدم بودن کار هر مردی نیست.
اینکه بخواهی به خاطر یک زن قید بهشت رابزنی،یحتمل نهایت عاشقیست..
#عادله_زمانی
@adelehz
اینکه بخواهی به خاطر یک زن قید بهشت رابزنی،یحتمل نهایت عاشقیست..
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه "تنهای تنها" ازمعین 🎼🎧🎼 همه رفتن کسی دور و برم نیست ...چنین تنها شدن درباورم نیست❤️🎧
به آدمهایی که دوستشان دارید.
بگوید که قلبتان برای آنها میطپد.
به فردا موکول نکنید.
درواقع هیچ کس نمیداند فردا فرصتی
خواهد داشت یاخیر
#عادله_زمانی
@adelehz
شب پرازعشق وسکوت🎼🌙
بگوید که قلبتان برای آنها میطپد.
به فردا موکول نکنید.
درواقع هیچ کس نمیداند فردا فرصتی
خواهد داشت یاخیر
#عادله_زمانی
@adelehz
شب پرازعشق وسکوت🎼🌙
خیلی ازآدمهاغیراز خانه ای که درآن زندگی میکنند،خانه ی دیگری نیز دارند،در خیالشان
ودر آن با آنکه دوستش دارند عاشقانه زیست میکنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
ودر آن با آنکه دوستش دارند عاشقانه زیست میکنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
مادرم به من میگوید چرا هیچ وقت کتاب نمیخوانی؟
مگر مرور کتاب چشمان تو مطالعه محسوب نمیشود؟؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
مگر مرور کتاب چشمان تو مطالعه محسوب نمیشود؟؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه"ازسرزمین های شرقی"ازگروه پالت🎼🎧🎼🌙
تورانادیدن ما غم نباشد🌛🐚
@adelehz
انگار ادم سوار یک کاروان به مقصد افسونگرترین شهرهای دنیاست ...😊🙂🙃
تورانادیدن ما غم نباشد🌛🐚
@adelehz
انگار ادم سوار یک کاروان به مقصد افسونگرترین شهرهای دنیاست ...😊🙂🙃