"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
+شنیده ام ثروت زیادی دارد.
-شب ها راحت میخوابد؟خواب پر رویایی دارد؟
+نه دکترها نتوانسته اند مشکل بی خوابی اش را برطرف کنند.
-پس او فقیرترین آدم دنیاست!!
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه "امیر بی گزند"از محسن جان چاووشی❤️ باشعری از مولانای بلخی ❤️🎼👇
عجب حلوای قندی تو ...امیر بی گزندی تو ..❤️❤️
جانای کبریایی عجب حلوای قندی تو
@adelehz
خدایا
به من وعده بهشت نده..
زمانی که آغوش تو اینقدر امن و فراخ است
بهشت دیگر معنایی ندارد.
@adelehz
شب آرام ...⭐️درپناه قادربی مانند باشید..
لطفا لبخند بزنید.
اینکه شانس شروع یک صبح دل آویز
دیگر را دارید یعنی هنوز خیلی خوشبختید❤️🌞❤️
@adelehz
سالهاست دیگردبستانی نیستم.
ولی بازهم باتمام شدن خرداد ته دلم قند,
اب میشود.شورکودکی دبستانی که منتظر سه ماه تابستان است.
خردادجان خدابهمراهت ..
#عادله_زمانی
@adelehz
خاورمیانه را آفرید
از روی چشم‌های شرقی‌ات
پرآشوب
رنجور
خسته
زیبا ...

#نزار_قبانی

🖼هرات دهه 50شمسی
@adelehz
📝

زندگي، قبل از هرچيز زندگي ست. گل مي خواهد، موسيقي مي خواهد، زيبايي مي خواهد. زندگي، حتي اگر يكسره جنگيدن هم باشد، خستگي در كردن مي خواهد. عطر شمعداني ها را بوييدن مي خواهد. خشونت هست، قبول؛ اما خشونت، أصل كه نيست، زايده است، انگل است، مرض است. ما بايد به اصلمان برگرديم.

زخم را-كه مظهر خشونت است- با زخم نمي بندند. با نوار نرم و پنبه پاك مي بندند، با محبت، با عشق...

#نادر_ابراهیمی
از کتاب: آتش بدون دود

@adelehz
یهو ی چیزی یادش اومد 😊😍😁😜👇
@adelehz
حتی اگر قرار نیست در زندگی
کسی بمانید.آنقدر هنرمندباشید
که زیباترین ردپا را
طراحی و ازخود برجای بگذارید.
#عادله_زمانی
@adelehz
در دبستان
درس کتابمان لعنت به دهانی که بی موقع بازشود،بود.
ازهمان اول سکوت کردن را یادمان دادند.
ازهمان اول یادنگرفتیم هرجا,هر زمان هر لحظه که لازم داشتیم حرف بزنیم .واینگونه شد که ما شدیم آدمهای غیرواقعی که هزاران حرف را پشت این دنیای مجازی میزنیم بدون آنکه دهانمان را بازکنیم.
#عادله_زمانی
#سکوت
#حرف
#دلتنگی
@adelehz
جانم ❤️چشاشو❤️گردنبندشو❤️کاش مال من بود😔😊
@adelehz
😊😊
شب ارام و ستاره بارون⭐️⭐️⭐️
@adelehz
صبح خودش کلی حرف دارد برای گفتن .
مثلا دارد بازبان بی زبانی میگوید..
بفرمااین هم یک شانس دوباره برای زندگی
ببینم چکار میکنی. حتی خورشید راهم برایت
روشن کردم..بسم الله
#عادله_زمانی
صبح شنبه بخیروبرکت
به مقصد فکر نمیکنم .
چه اهمیتی دارد فردا کجا باشم.
مهم این جاده ی زندگیست که میخواهم با
تو طی شود...اگرچه مقصدش راندانم.
#عادله_زمانی
@adelehz
‏تو را چه غم که شب ما دراز می گذرد
که روزگار تو در خواب ناز می گذرد..
#صائب_تبریزی

@adelehz
باید کمی بیشتربه توفکر کنم.
تاجوانه زنی از استخوانم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
راستش آدم بودن کار هر مردی نیست.
اینکه بخواهی به خاطر یک زن قید بهشت رابزنی،یحتمل نهایت عاشقیست..
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمها را باید از منت هایی که وسط دعوا سر آدم میگذارند شناخت...!

بهومیل هرابال
@adelehz
کاش زندگی آنهایی که دوستشان داریم .
همینقدر رنگ رنگ و خوش عطر بماند...
🖼بازارهفتگی اندونزی
@adelehz