"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
صبح است
باید بلند شد
در امتدادِ وقت قدم زد
گل را نگاه کرد، ابهام را شنید
باید دوید تا تهِ بودن

صبح بخیر

@adelehz
و خدا صبحانه را آفرید تا امید به زندگی در اول روز بالا برود :)))))
@adelehz
عزیز میگه زن‌ها هرقدر هم که کوچیک باشن، اما مادرند؛ پناه مردها هستند.
حتی دخترکوچولوها پناه باباهاشون هستند.

👤 مصطفی مستور
📚 روی ماه خداوند را ببوس


@adelehz
نمیدانم وقتی بتو فکر میکنم عطرت میپیچد درون اتاقم،یا وقتی عطرت می آید بتو فکرمیکنم گرچه تفاوتی ندارد مهم این ست که بهانه ای برای فکر کردن بتو پیدا کنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
دیدمت از دورها، ناگه نفهمیدم چه شد
دست جای قلب خود بگذاشتم
دیدم که نیست ...!

#مائده_سادات_توحیدی
@adelehz
بعضی نوآوری ها جدا مسخرست!!
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دقیقا یادآور دهه 60
هم تلفنش هم موهای پرپشتش😍
هم لباسش
@adelehz
پر کن
گوش تمام پروانه‌های شهر را از عطرت
دلم میخواهد
هر صبح که بیدار میشوم
بوی تو دنیا را برداشته باشد ...

#حمیدرضا_عبداللهی
صبح تون قشنگ
@adelehz
خدایا
ما را که هرروز صبح یادمان می آید تو هستی ومیشود رویت حساب کرد ناامید نکن ...
#عادله_زمانی
صبح تون پربرکت ...
@adelehz
اصلا مادری که صبح زود پامیشه سفره صبحونه میچینه گلی از گلهای بهشته بی برو برگرد ^_^
@adelehz
همسایه ها همیشه ازمادرم سوال می پرسیدند.که این طعم وعطر خوش غذای شما ازچه سبب است؟ومادرم هربار دستورپخت خودش را سخاوتمندانه به آنها میداد .وآنها فردای آن روز بازهم گله میکردند ازاینکه غذایشان حتی با رعایت نکته به نکته دستور پخت نه طعم ونه عطر غذای مادرم را نمیگیرد...
ومن دراین میان خوب میدانستم که مادرم ادویه ی پنهانی دارد که ان را به هیچ کس معرفی نکرده است.ادویه پنهان مادرم عشق زن جوان وزیبایی به فرزندش بود که او هر ظهر با حرارت و دقت در ظرفهای کتلت و پلو و ماکارونی می ریخت .تا فرزند خسته از دبستان برگشته اش با تمام شوق وذوق ظرف غذا را تمام کند.واین چنین بود که من میدانستم ومیدانم که اگر هزارسال بگذرد هم هیچ زن همسایه ای نخواهد توانست کتلتهای این زن عاشق را بپزد...❤️
#عادله_زمانی

@adelehz
دیگه دیگه ... :)
@adelehz
و بطالت ست
پیمودن هر آن جاده ای
که مرا به تو نرساند...
#عادله_زمانی
@adelehz
Najwa آهنگ افغانی - نجوا - خورشیدی من کوجای
@moozikestan_bot
🎧 @adelehz
من دردمندم عشقم
درمان من تویی تو...
خورشید من کجایی
سرد ست خانه ی من
هرگز ز دل امید گل آوردنم نرفت
این شاخ خشک،
زنده به بوی بهار توست…!

#هوشنگ_ابتهاج
@adelehz
زندگی بدون روزهای بد نمیشود. بدون روزهای اشک و درد و خشم و غم.
اما روزهای بد همچون برگهای پاییزی ، باور کن که شتابان فرومیریزند و در زیر پاهای تو,اگر بخواهی, استخوان میشکنند و درخت، استوار و مقاوم برجای میماند.
عزیز من
برگهای پاییزی، بی شک به تداوم بخشیدن به مفهوم درخت و مفهوم بخشیدن به تداوم درخت، سهمی از یاد نرفتنی دارند...

📖 چهل نامه کوتاه به همسرم
#نادر_ابراهیمی
@adelehz
متاسفانه همیشه همین طور میشودکه عشقهای آدمهای خوب نصیب نامهربانها میشود.آنهایی که قدر یک عشق را نمیتوانند درک کنند.و با این وجود قرنها میگذرد وبازهم خوبها عاشق نامهربانها میشوند
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چه ذوقی کرده براش توله آوردن
ازاین ذوقها😍😍😍😍
@adelehz
به پسرانتان بیاموزید که دخترها
خود رفیق
خودوطن
خود زندگی
هستند.
پ.ن بنظرم دیوارنویس های عربی جز جذاب ترین مطالبی ست که روی دیوارها نوشته میشه ..
@adelehz
Mazyar Fallahi - Dooset Daram
🎧 @adelehz
موزیک شب 🌙
دوستت دارم دما دم...