"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
دوست دارم بتو بگویم شب بخیر اما
شب بخیر گفتن به کسی
که خود آغاز صبح در زندگیم بوده
کارجالبی نخواهد بود...🌙🌙
#عادله_زمانی
شبتون زیبا عزیزای دلم ⭐️
@adelehz
برای شروع صبح
حتما لازم نیست خورشید بتابد
همینکه مادرم بخندد کافیست ...
#عادله_زمانی
پ.ن صبح را بابوسیدن مادرتان آغازکنید.حتی اگر درکنارتان نیست عکسش را ببوسید.بی شک روزپربرکتی خواهدشد.❤️
دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی
مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

#فخرالدین_عراقی

@adelehz
آدمهایی وجود دارند که بعداز رفتنشان
هیچ چیز تغییر نمیکند .
فقط ساعتها از کار می افتند..
همین ...
#عادله_زمانی
@adelehz
براشون یهویی مهمون اومده 😊🙈👇😜😋🐱
@adelehz
یقین دارم که میگذرد
اندکی صبر ...
@adelehz
همسایه ها همیشه ازمادرم سوال می پرسیدند.که این طعم وعطر خوش غذای شما ازچه سبب است؟ومادرم هربار دستورپخت خودش را سخاوتمندانه به آنها میداد .وآنها فردای آن روز بازهم گله میکردند ازاینکه غذایشان حتی با رعایت نکته به نکته دستور پخت نه طعم ونه عطر غذای مادرم را نمیگیرد...
ومن دراین میان خوب میدانستم که مادرم ادویه ی پنهانی دارد که ان را به هیچ کس معرفی نکرده است.ادویه پنهان مادرم عشق زن جوان وزیبایی به فرزندش بود که او هر ظهر با حرارت و دقت در ظرفهای کتلت و پلو و ماکارونی می ریخت .تا فرزند خسته از دبستان برگشته اش با تمام شوق وذوق ظرف غذا را تمام کند.واین چنین بود که من میدانستم ومیدانم که اگر هزارسال بگذرد هم هیچ زن همسایه ای نخواهد توانست کتلتهای این زن عاشق را بپزد...❤️
#عادله_زمانی
#مادرم
#امیدم
@adelehz
وای
این عالی بود😍😜😏😋
@adelehz
+شنیده ام ثروت زیادی دارد.
-شب ها راحت میخوابد؟خواب پر رویایی دارد؟
+نه دکترها نتوانسته اند مشکل بی خوابی اش را برطرف کنند.
-پس او فقیرترین آدم دنیاست!!
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه "امیر بی گزند"از محسن جان چاووشی❤️ باشعری از مولانای بلخی ❤️🎼👇
عجب حلوای قندی تو ...امیر بی گزندی تو ..❤️❤️
جانای کبریایی عجب حلوای قندی تو
@adelehz
خدایا
به من وعده بهشت نده..
زمانی که آغوش تو اینقدر امن و فراخ است
بهشت دیگر معنایی ندارد.
@adelehz
شب آرام ...⭐️درپناه قادربی مانند باشید..
لطفا لبخند بزنید.
اینکه شانس شروع یک صبح دل آویز
دیگر را دارید یعنی هنوز خیلی خوشبختید❤️🌞❤️
@adelehz
سالهاست دیگردبستانی نیستم.
ولی بازهم باتمام شدن خرداد ته دلم قند,
اب میشود.شورکودکی دبستانی که منتظر سه ماه تابستان است.
خردادجان خدابهمراهت ..
#عادله_زمانی
@adelehz
خاورمیانه را آفرید
از روی چشم‌های شرقی‌ات
پرآشوب
رنجور
خسته
زیبا ...

#نزار_قبانی

🖼هرات دهه 50شمسی
@adelehz
📝

زندگي، قبل از هرچيز زندگي ست. گل مي خواهد، موسيقي مي خواهد، زيبايي مي خواهد. زندگي، حتي اگر يكسره جنگيدن هم باشد، خستگي در كردن مي خواهد. عطر شمعداني ها را بوييدن مي خواهد. خشونت هست، قبول؛ اما خشونت، أصل كه نيست، زايده است، انگل است، مرض است. ما بايد به اصلمان برگرديم.

زخم را-كه مظهر خشونت است- با زخم نمي بندند. با نوار نرم و پنبه پاك مي بندند، با محبت، با عشق...

#نادر_ابراهیمی
از کتاب: آتش بدون دود

@adelehz
یهو ی چیزی یادش اومد 😊😍😁😜👇
@adelehz
حتی اگر قرار نیست در زندگی
کسی بمانید.آنقدر هنرمندباشید
که زیباترین ردپا را
طراحی و ازخود برجای بگذارید.
#عادله_زمانی
@adelehz
در دبستان
درس کتابمان لعنت به دهانی که بی موقع بازشود،بود.
ازهمان اول سکوت کردن را یادمان دادند.
ازهمان اول یادنگرفتیم هرجا,هر زمان هر لحظه که لازم داشتیم حرف بزنیم .واینگونه شد که ما شدیم آدمهای غیرواقعی که هزاران حرف را پشت این دنیای مجازی میزنیم بدون آنکه دهانمان را بازکنیم.
#عادله_زمانی
#سکوت
#حرف
#دلتنگی
@adelehz