دوست داشتن یک هدیه ست نه یک وظیفه بخاطر دوست داشتن کسی هرگز برسرش منت نگذارید ..هدیه تان را بی مقدار نکنید ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
توقع را کنار بگذاریم!
توقع چیست؟ چیزی است که همه از تو دارند ولی تو نباید از کسی داشته باشی. اگر دنبال آرامش هستید از کسی توقعی نداشته باشید. حتی از پدر و مادرتان.
همهچیز را از همهکس انتظار داشته باشید. «تکرار میکنم»؛ همهچیز را از همهکس انتظار داشته باشید تا کمتر غافلگیر شوید.
هموطن عزیز! همشهری گرامی! همکار ارجمند! همکلاس بزرگوار!
من از شما هیچ توقعی ندارم. از پدر، مادر، همسر، فرزند، دوست، شاگرد و ... از هیچکس! اگر محبتی میکنید این بزرگواری شماست، اگر نه، گلهمند نیستم و حتما" برایش دلیل قانعکنندهای دارید.
لطفا" شما هم توقعی نداشته باشید. زندگیتان را بکنید، لذتش را ببرید اما سر هم منت نگذاریم و مدام گله و شکایت شخصی نکنیم. گله نکنیم، گله نکنیم...
هروقت به کسی گفتیم "من از تو توقع..." آن لحظه را مرور کنیم که چه دلیلی دارد از کسی توقع داشته باشیم؟
قانون، وجدان و پروردگار بین ما قضاوت خواهد کرد. دست برداریم از گلههای مداوم و کلافهکنندهای که آدم را حقیر میکند!
تمرین کنیم...
👤 احسان محمدی
@adelehz
توقع چیست؟ چیزی است که همه از تو دارند ولی تو نباید از کسی داشته باشی. اگر دنبال آرامش هستید از کسی توقعی نداشته باشید. حتی از پدر و مادرتان.
همهچیز را از همهکس انتظار داشته باشید. «تکرار میکنم»؛ همهچیز را از همهکس انتظار داشته باشید تا کمتر غافلگیر شوید.
هموطن عزیز! همشهری گرامی! همکار ارجمند! همکلاس بزرگوار!
من از شما هیچ توقعی ندارم. از پدر، مادر، همسر، فرزند، دوست، شاگرد و ... از هیچکس! اگر محبتی میکنید این بزرگواری شماست، اگر نه، گلهمند نیستم و حتما" برایش دلیل قانعکنندهای دارید.
لطفا" شما هم توقعی نداشته باشید. زندگیتان را بکنید، لذتش را ببرید اما سر هم منت نگذاریم و مدام گله و شکایت شخصی نکنیم. گله نکنیم، گله نکنیم...
هروقت به کسی گفتیم "من از تو توقع..." آن لحظه را مرور کنیم که چه دلیلی دارد از کسی توقع داشته باشیم؟
قانون، وجدان و پروردگار بین ما قضاوت خواهد کرد. دست برداریم از گلههای مداوم و کلافهکنندهای که آدم را حقیر میکند!
تمرین کنیم...
👤 احسان محمدی
@adelehz
گفتی که: بیا که باغ خندید و بهار
شمعست و شراب و شاهدان چو نگار
آنجا که تو نیستی از اینهام چه سود؟
و آنجا که تو هستی خود از اینها به چه کار؟
مولانا
@adelehz
شمعست و شراب و شاهدان چو نگار
آنجا که تو نیستی از اینهام چه سود؟
و آنجا که تو هستی خود از اینها به چه کار؟
مولانا
@adelehz
هیچ وقت برای چای عصر دیر نکن..
تونمیدانی بانرسیدنت همراه چای چه حرفها که سرد میشود و از دهان می افتد..
#عادله_زمانی
📸سحر ابراهیمی
@adelehz
تونمیدانی بانرسیدنت همراه چای چه حرفها که سرد میشود و از دهان می افتد..
#عادله_زمانی
📸سحر ابراهیمی
@adelehz
از این میزها که دورش سرشار خنده و دلگرمی باشه براتون آرزو میکنم.❤️
@adelehz
@adelehz
کشته شدن سی نفر در فاجعه تصادف سنندج...
ریزش معدن کلاویز ..و زیرآوار ماندن کارگرها..
جز تسلیت هیچ سخنی قابل ذکر نیست..😔
@adelehz
ریزش معدن کلاویز ..و زیرآوار ماندن کارگرها..
جز تسلیت هیچ سخنی قابل ذکر نیست..😔
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
کشته شدن سی نفر در فاجعه تصادف سنندج... ریزش معدن کلاویز ..و زیرآوار ماندن کارگرها.. جز تسلیت هیچ سخنی قابل ذکر نیست..😔 @adelehz
عمیقا آرزو دارم این بار کارگران حواسشان پرت نشود وجان شان را زیر آوار جا نگذارند 😔😔
@adelehz
@adelehz
جالب اینجاست که من دیوانه بدن زن ها نیستم
عاشق ذهن شونم
ذهن یه زن جریان دقیق و بی نقص یک جهته مثل حرکت گلوله توی لوله تفنگ
مثل یه آزمایش فیزیکی
طنز ماجرا اینجاس که من جذب پیچیده ترین و دیوانه ترین و مشکل ترین زن ها میشم
من مردهای ساده دوست دارم و زنهای پیچیده
📚برفک
👤 دان دلیلو
@adelehz
عاشق ذهن شونم
ذهن یه زن جریان دقیق و بی نقص یک جهته مثل حرکت گلوله توی لوله تفنگ
مثل یه آزمایش فیزیکی
طنز ماجرا اینجاس که من جذب پیچیده ترین و دیوانه ترین و مشکل ترین زن ها میشم
من مردهای ساده دوست دارم و زنهای پیچیده
📚برفک
👤 دان دلیلو
@adelehz
آدمهای غیر قابل تکرار کدام آدمها هستند؟؟
آدمهای غیر قابل تکرار همانهایی هستند که روزی برایشان می مردیم همانهایی که روزی بهترین ما درجهان بودند.آنهایی که دورازآنها نفس کشیدن برایمان دشوار بود و هرگز به نبودنشان فکر نمیکردیم .
همانهایی که در دنیای ما هرگلی از پیراهن آنها رنگ میگرفت و هر عطری با عطر تنشان قیاس می شد .
آدمهای غیر قابل تکرار همانهایی هستند که یک روز بی خبر از دلتنگی های ما میگذارند و می روند و دیگر هیچ خبری از آنها پیدا نمیشود ...
هیچ نامه ای ازآنها به دستمان نمی رسد،و هیچ گاه تلفن زنگ نمیخورد که پشت خطش آنها را بیابیم.وقتی رفتند،مدتها با جای خالی شان سر میکنیم اشک می ریزیم و ته دلمان هرروز خالی تر از دیروز می شود .اما یک روز بعد ازسالها در به صدا درمی آید و میبینیم که پشت در او ایستاده ست ..اما دقیقا غیر قابل تکرار بودن آنها اینگونه ست که به چشم می آید به خودمان می آییم ومیبینیم که دیگر عاشقشان نیستیم که دیگر دلمان برایشان نمی لرزد و دیگر با دیدنشان ذوق نمی کنیم .و اینگونه ست که میشود گفت آدمهایی که می روند و برمیگردند حتی بعداز برگشتن هم آن آدم قدیمی نمی شوند ...به این آدمها میگویند آدمهای غیر قابل تکرار...یادتان باشد اگر روزی بی خبر رفتید و خواستید برگردید..به این فکر کنید شاید دیگر هیچ آغوشی برویتان باز نشود وهمچنان هیچ دری ....
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمهای غیر قابل تکرار همانهایی هستند که روزی برایشان می مردیم همانهایی که روزی بهترین ما درجهان بودند.آنهایی که دورازآنها نفس کشیدن برایمان دشوار بود و هرگز به نبودنشان فکر نمیکردیم .
همانهایی که در دنیای ما هرگلی از پیراهن آنها رنگ میگرفت و هر عطری با عطر تنشان قیاس می شد .
آدمهای غیر قابل تکرار همانهایی هستند که یک روز بی خبر از دلتنگی های ما میگذارند و می روند و دیگر هیچ خبری از آنها پیدا نمیشود ...
هیچ نامه ای ازآنها به دستمان نمی رسد،و هیچ گاه تلفن زنگ نمیخورد که پشت خطش آنها را بیابیم.وقتی رفتند،مدتها با جای خالی شان سر میکنیم اشک می ریزیم و ته دلمان هرروز خالی تر از دیروز می شود .اما یک روز بعد ازسالها در به صدا درمی آید و میبینیم که پشت در او ایستاده ست ..اما دقیقا غیر قابل تکرار بودن آنها اینگونه ست که به چشم می آید به خودمان می آییم ومیبینیم که دیگر عاشقشان نیستیم که دیگر دلمان برایشان نمی لرزد و دیگر با دیدنشان ذوق نمی کنیم .و اینگونه ست که میشود گفت آدمهایی که می روند و برمیگردند حتی بعداز برگشتن هم آن آدم قدیمی نمی شوند ...به این آدمها میگویند آدمهای غیر قابل تکرار...یادتان باشد اگر روزی بی خبر رفتید و خواستید برگردید..به این فکر کنید شاید دیگر هیچ آغوشی برویتان باز نشود وهمچنان هیچ دری ....
#عادله_زمانی
@adelehz