"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
همیشه هم گره ها بدنیستند
حتی اگر کور باشند.
هزارگره کور میشود باغ گل قالی
ازگره های سرنوشت هم نباید هراسید
اگرخواهان باغ گل باشی..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گاهی پیامبر زندگی کسی باش
معجزه کن
ولبخند گمشده اش
را بیاب
#عادله_زمانی
@adelehz
به همین قشنگی
@adelehz
محبوبم
اگر روزی از تو درباره من پرسیدند ؛

زیاد فکر نکن !
مغرور به ایشان بگو :
دوستم دارد ...
بسیار دوستم دارد ...!


👤 نزار قبانی

@adelehz
بعضی ها را هرچقدر هـم که بخواهی تمام نمی شوند..
سکوتشان خالی می کند دل آدم را
آرامش صدایشان را کم می آوری
هر دم هر لحظه کم می آوریشان
زندگیتان پر ازاین بعضی ها


@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روزتون پر از صحنه های قشنگ مثل این 😍
@adelehz
#حال_خوش
رفیق واقعی ..که همیشه هواتو داشته باشه...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوست داشتن یک هدیه ست نه یک وظیفه بخاطر دوست داشتن کسی هرگز برسرش منت نگذارید ..هدیه تان را بی مقدار نکنید ...
#عادله_زمانی
@adelehz
توقع را کنار بگذاریم!

توقع چیست؟ چیزی است که همه از تو دارند ولی تو نباید از کسی داشته باشی. اگر دنبال آرامش هستید از کسی توقعی نداشته باشید. حتی از پدر و مادرتان.

همه‌چیز را از همه‌کس انتظار داشته باشید. «تکرار می‌کنم»؛ همه‌چیز را از همه‌کس انتظار داشته باشید تا کمتر غافلگیر شوید.

هموطن عزیز! همشهری گرامی! همکار ارجمند! همکلاس بزرگوار!

من از شما هیچ توقعی ندارم. از پدر، مادر، همسر، فرزند، دوست، شاگرد و ... از هیچ‌کس! اگر محبتی می‌کنید این بزرگواری شماست، اگر نه، گله‌مند نیستم و حتما" برایش دلیل قانع‌کننده‌ای دارید.

لطفا" شما هم توقعی نداشته باشید. زندگی‌تان را بکنید، لذتش را ببرید اما سر هم منت نگذاریم و مدام گله و شکایت شخصی نکنیم. گله نکنیم، گله نکنیم...

هروقت به کسی گفتیم "من از تو توقع..." آن لحظه را مرور کنیم که چه دلیلی دارد از کسی توقع داشته باشیم؟

قانون، وجدان و پروردگار بین ما قضاوت خواهد کرد. دست برداریم از گله‌های مداوم و کلافه‌کننده‌ای که آدم را حقیر می‌کند!

تمرین کنیم...


👤 احسان محمدی

@adelehz
گفتی که: بیا که باغ خندید و بهار
شمعست و شراب و شاهدان چو نگار
آنجا که تو نیستی از اینهام چه سود؟
و آنجا که تو هستی خود از اینها به چه کار؟
مولانا
@adelehz
هیچ وقت برای چای عصر دیر نکن..
تونمیدانی بانرسیدنت همراه چای چه حرفها که سرد میشود و از دهان می افتد..
#عادله_زمانی
📸سحر ابراهیمی
@adelehz
Adineh
Chaartaar
موزیک شب 🌙
پس کجا جویم تورا ....
@adelehz
توهمانی که دلم لک زده لبخندش را
آنکه هرگز نتوان یافت همانندش را...
شب خوش
@adelehz
بر لبش لبخند نابی صبح‌ها گل می‌کند

چایی از این قند پهلوتر کجا پیدا کنم ...؟!

#طاهره_اباذری
@adelehz
از این میزها که دورش سرشار خنده و دلگرمی باشه براتون آرزو میکنم.❤️
@adelehz
کشته شدن سی نفر در فاجعه تصادف سنندج...
ریزش معدن کلاویز ..و زیرآوار ماندن کارگرها..
جز تسلیت هیچ سخنی قابل ذکر نیست..😔
@adelehz
ما آخرین بازماندگان از نسلی هستیم که شاهد بود پدرِ خونه انقدر خرید میکرد که همیشه بخاطر بند بودن دستش سعی میکرد با پا درو باز کنه :|
#نوستالژی

@adelehz