This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جمعه وسط هفته تون بخیر 😊
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
همیشه هم گره ها بدنیستند
حتی اگر کور باشند.
هزارگره کور میشود باغ گل قالی
ازگره های سرنوشت هم نباید هراسید
اگرخواهان باغ گل باشی..
#عادله_زمانی
@adelehz
حتی اگر کور باشند.
هزارگره کور میشود باغ گل قالی
ازگره های سرنوشت هم نباید هراسید
اگرخواهان باغ گل باشی..
#عادله_زمانی
@adelehz
محبوبم
اگر روزی از تو درباره من پرسیدند ؛
زیاد فکر نکن !
مغرور به ایشان بگو :
دوستم دارد ...
بسیار دوستم دارد ...!
👤 نزار قبانی
@adelehz
اگر روزی از تو درباره من پرسیدند ؛
زیاد فکر نکن !
مغرور به ایشان بگو :
دوستم دارد ...
بسیار دوستم دارد ...!
👤 نزار قبانی
@adelehz
بعضی ها را هرچقدر هـم که بخواهی تمام نمی شوند..
سکوتشان خالی می کند دل آدم را
آرامش صدایشان را کم می آوری
هر دم هر لحظه کم می آوریشان
زندگیتان پر ازاین بعضی ها
@adelehz
سکوتشان خالی می کند دل آدم را
آرامش صدایشان را کم می آوری
هر دم هر لحظه کم می آوریشان
زندگیتان پر ازاین بعضی ها
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روزتون پر از صحنه های قشنگ مثل این 😍
@adelehz
@adelehz
دوست داشتن یک هدیه ست نه یک وظیفه بخاطر دوست داشتن کسی هرگز برسرش منت نگذارید ..هدیه تان را بی مقدار نکنید ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
توقع را کنار بگذاریم!
توقع چیست؟ چیزی است که همه از تو دارند ولی تو نباید از کسی داشته باشی. اگر دنبال آرامش هستید از کسی توقعی نداشته باشید. حتی از پدر و مادرتان.
همهچیز را از همهکس انتظار داشته باشید. «تکرار میکنم»؛ همهچیز را از همهکس انتظار داشته باشید تا کمتر غافلگیر شوید.
هموطن عزیز! همشهری گرامی! همکار ارجمند! همکلاس بزرگوار!
من از شما هیچ توقعی ندارم. از پدر، مادر، همسر، فرزند، دوست، شاگرد و ... از هیچکس! اگر محبتی میکنید این بزرگواری شماست، اگر نه، گلهمند نیستم و حتما" برایش دلیل قانعکنندهای دارید.
لطفا" شما هم توقعی نداشته باشید. زندگیتان را بکنید، لذتش را ببرید اما سر هم منت نگذاریم و مدام گله و شکایت شخصی نکنیم. گله نکنیم، گله نکنیم...
هروقت به کسی گفتیم "من از تو توقع..." آن لحظه را مرور کنیم که چه دلیلی دارد از کسی توقع داشته باشیم؟
قانون، وجدان و پروردگار بین ما قضاوت خواهد کرد. دست برداریم از گلههای مداوم و کلافهکنندهای که آدم را حقیر میکند!
تمرین کنیم...
👤 احسان محمدی
@adelehz
توقع چیست؟ چیزی است که همه از تو دارند ولی تو نباید از کسی داشته باشی. اگر دنبال آرامش هستید از کسی توقعی نداشته باشید. حتی از پدر و مادرتان.
همهچیز را از همهکس انتظار داشته باشید. «تکرار میکنم»؛ همهچیز را از همهکس انتظار داشته باشید تا کمتر غافلگیر شوید.
هموطن عزیز! همشهری گرامی! همکار ارجمند! همکلاس بزرگوار!
من از شما هیچ توقعی ندارم. از پدر، مادر، همسر، فرزند، دوست، شاگرد و ... از هیچکس! اگر محبتی میکنید این بزرگواری شماست، اگر نه، گلهمند نیستم و حتما" برایش دلیل قانعکنندهای دارید.
لطفا" شما هم توقعی نداشته باشید. زندگیتان را بکنید، لذتش را ببرید اما سر هم منت نگذاریم و مدام گله و شکایت شخصی نکنیم. گله نکنیم، گله نکنیم...
هروقت به کسی گفتیم "من از تو توقع..." آن لحظه را مرور کنیم که چه دلیلی دارد از کسی توقع داشته باشیم؟
قانون، وجدان و پروردگار بین ما قضاوت خواهد کرد. دست برداریم از گلههای مداوم و کلافهکنندهای که آدم را حقیر میکند!
تمرین کنیم...
👤 احسان محمدی
@adelehz
گفتی که: بیا که باغ خندید و بهار
شمعست و شراب و شاهدان چو نگار
آنجا که تو نیستی از اینهام چه سود؟
و آنجا که تو هستی خود از اینها به چه کار؟
مولانا
@adelehz
شمعست و شراب و شاهدان چو نگار
آنجا که تو نیستی از اینهام چه سود؟
و آنجا که تو هستی خود از اینها به چه کار؟
مولانا
@adelehz
هیچ وقت برای چای عصر دیر نکن..
تونمیدانی بانرسیدنت همراه چای چه حرفها که سرد میشود و از دهان می افتد..
#عادله_زمانی
📸سحر ابراهیمی
@adelehz
تونمیدانی بانرسیدنت همراه چای چه حرفها که سرد میشود و از دهان می افتد..
#عادله_زمانی
📸سحر ابراهیمی
@adelehz
از این میزها که دورش سرشار خنده و دلگرمی باشه براتون آرزو میکنم.❤️
@adelehz
@adelehz
کشته شدن سی نفر در فاجعه تصادف سنندج...
ریزش معدن کلاویز ..و زیرآوار ماندن کارگرها..
جز تسلیت هیچ سخنی قابل ذکر نیست..😔
@adelehz
ریزش معدن کلاویز ..و زیرآوار ماندن کارگرها..
جز تسلیت هیچ سخنی قابل ذکر نیست..😔
@adelehz