خوشش باد آن نسیم صبحگاهی
که درد شب نشینان را دوا کرد
نقاب گل کشید و زلف سنبل
گره بند قبای غنچه وا کرد
حافظ
صبح بخیر
@adelehz
که درد شب نشینان را دوا کرد
نقاب گل کشید و زلف سنبل
گره بند قبای غنچه وا کرد
حافظ
صبح بخیر
@adelehz
در نهایت همه ما فقط حسرت لحظاتی رو میخوریم که شانسمون رو امتحان نکردیم
@adelehz
@adelehz
مگر چند روز فرصت بیدارشدن خواهم داشت.که بخواهم آنها را به حسرت و افسوس بگذرانم؟
براستی چه کسی میداند چند روز باقی مانده ست؟!حیف فرصتهای کوچک برای خوشحالیست اگر صرف غم شود
#عادله_زمانی
براستی چه کسی میداند چند روز باقی مانده ست؟!حیف فرصتهای کوچک برای خوشحالیست اگر صرف غم شود
#عادله_زمانی
خوشبختم چون پدر و مادرم نفس مي كشند.....
خوشبختي يعني نوشيدن يك استكان چاي در كنارشان
سپیده صابری
#خوشبختم_چون_....
@adelehz
خوشبختي يعني نوشيدن يك استكان چاي در كنارشان
سپیده صابری
#خوشبختم_چون_....
@adelehz
نفرین گل سرخ
بر این شَرم که نگذاشت
یک بار به پیراهن تو بوسه بکارم ...
#فاضل_نظری
#روز_جهانی_بوسه
@adelehz
بر این شَرم که نگذاشت
یک بار به پیراهن تو بوسه بکارم ...
#فاضل_نظری
#روز_جهانی_بوسه
@adelehz
فکرمیکنم خداوند
وقتی بوسه پیشانی را آفرید.
باخودش گفت : چیزی
مقدس ترازاین برای هیچ زنی
نخواهد آمد...
#عادله_زمانی
#روز_جهانی_بوسه
@adelehz
وقتی بوسه پیشانی را آفرید.
باخودش گفت : چیزی
مقدس ترازاین برای هیچ زنی
نخواهد آمد...
#عادله_زمانی
#روز_جهانی_بوسه
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کسی را که دوست دارید .
بی مقدمه ببوسید ...
چنین چیز باارزشی نباید به تعویق بیفتد
#عادله_زمانی
#روز_جهانی_بوسه
@adelehz
بی مقدمه ببوسید ...
چنین چیز باارزشی نباید به تعویق بیفتد
#عادله_زمانی
#روز_جهانی_بوسه
@adelehz
با زن ها نباید به زبانی که فهم آن برایشان مشکل است صحبت نمود؛ زن برای تخیلات آفریده گشته است، افکار وی اغلب در مسیر منفی حرکت میکند و اگر کلمهای نامناسب بیاختیار بر زبان آورده شود، تمام زحمات را به هدر میدهد گاهی بدون آنکه کسی به علت آن پی ببرد؛ حرفی که از زبان برآمده، چون تیری بر دل طرف قرار میگیرد و به خوشبختی عاشق و معشوق صدمه میزند...
📖مردی که میخندد
#ویکتور_هوگو
@adelehz
📖مردی که میخندد
#ویکتور_هوگو
@adelehz
یک نفر بیاید مارا مهمان کند
یک لیوان چای
یک قند لبخند
یک آغوش حرف
#عادله_زمانی
عصر جمعه تون بخیر❤️
@adelehz
یک لیوان چای
یک قند لبخند
یک آغوش حرف
#عادله_زمانی
عصر جمعه تون بخیر❤️
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
بزرگ شدن فقط به اعداد سن و سال نیست.گاهی آدمیزاد یک شبه بیست سال بزرگتر می شود،یک روزه ممکن است صدسال بزرگتر شوی .بزرگتر که میگویم نه اینکه یعنی پیرتر یعنی بزرگتر یعنی پخته تر ..
بعضی تجربه ها بدجور نگاه آدم را به دنیا عوض میکند .به خودش به زندگیش به آدمهای دور و برش..
آدمیزاد نمیتواند فردا را پیش بینی کند .ازاین جهت که نمیفهمی چیزی که امروز برایت مهم است فردا کجای زندگیت قرار دارد؟
اینکه نمیتوانی پیش بینی کنی آدمهایی که امروز تااین حد به خودت نزدکیشان میدانی فردا چندهزار فرسخ ازتو دورترند.
سخت است اما راه حل تمام این سردرگمی ها تنها یک چیز است و آن هم این است که خودت را پیدا کنی .
واین پیدا کردن خود گاهی خیلی طول می کشد اما خوب چاره ای هم نیست.
نمی شود که تا اخر عمر درسردرگمی و گم کردن خود به سر برد.
بلاخره یک روزی یک جایی باید به خودت بیایی و راه بیوفتی دنبال پیدا کردن خودت و دوباره ساختن ساختمان فروپاشیده خودت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
بعضی تجربه ها بدجور نگاه آدم را به دنیا عوض میکند .به خودش به زندگیش به آدمهای دور و برش..
آدمیزاد نمیتواند فردا را پیش بینی کند .ازاین جهت که نمیفهمی چیزی که امروز برایت مهم است فردا کجای زندگیت قرار دارد؟
اینکه نمیتوانی پیش بینی کنی آدمهایی که امروز تااین حد به خودت نزدکیشان میدانی فردا چندهزار فرسخ ازتو دورترند.
سخت است اما راه حل تمام این سردرگمی ها تنها یک چیز است و آن هم این است که خودت را پیدا کنی .
واین پیدا کردن خود گاهی خیلی طول می کشد اما خوب چاره ای هم نیست.
نمی شود که تا اخر عمر درسردرگمی و گم کردن خود به سر برد.
بلاخره یک روزی یک جایی باید به خودت بیایی و راه بیوفتی دنبال پیدا کردن خودت و دوباره ساختن ساختمان فروپاشیده خودت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
کامیون حامل میوه در منطقه برخوردار شهرستان دلفان واژگون شده..
مردم منطقه از زن و مرد تا پیر و جوون کمک کردن تا خسارت راننده به حداقل برسه❤️👌
خیلی کارقشنگی بود خوشحال شدم :)
@adelehz
مردم منطقه از زن و مرد تا پیر و جوون کمک کردن تا خسارت راننده به حداقل برسه❤️👌
خیلی کارقشنگی بود خوشحال شدم :)
@adelehz