"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
دسته سومی از آدمها هستند بجز آنان که رفته اند و آنان که آمدند که سرنوشتی عجیب تر از دودسته اول دارند .
آنان که آمده اند اما بسیار دیر...
در زمانی نامناسب و یا حتی مکانی نامناسب..
آنهایی که زمانی وارد زندگیت میشوند، که دیگر دلی برای دوست داشتن نداری یا دلت پیش کس دیگرست و یا دلت را کشته اند..
آنان که وقتی بتو می رسند قبلا کسی را وارد قلب وزندگیشان کرده اند آنان که وقتی بتومی رسند نمی توانند مال تو بشوند..
اینان ازتمام آدمهای زندگی دست نیافتنی ترو یا حتی حسرت آمیز ترند..
دسته ی سومی که مال تو نمی شوند.هرگز
#عادله_زمانی
@adelehz
همه گویند كه : تو عاشق اویی
گر چه دانم همه كس عاشق اویند
لیك می ترسم ، یارب
نكند راست بگویند ؟

مهدی اخوان‌ثالث
@adelehz
خوشبختم چون
هر شام رو کنار خانواده ام و سریک میز صرف میکنم این سفره ی خانوادگی برای من اوج خوشبختی ست ...
#خوشبختم_چون...
خوشبختی های کوچک یا بزرگ تان را برایم بنویسید،برای یافتن حس خوب خوشبختی و فرهنگ بالای شکرگزاری لازم نیست خیلی کارشاقی کرد فقط نیازداریم کمی موشکافانه تر به اطراف نگاه کنیم.

@adelehz
دلیل حال خوبم باش ...همیشه
@adelehz
خوشبختم چون خدایی دارم بسیار مهربان که همیشه وجودش رو به من در لحظات مختلف نشون داده خوشبختم چون پدر و مادر و برادرای مهربانی دارم که مثل کوه پشت منن .
خوشبختم چون فرزندانی مثل امیر محمد و باران دارم وهمسری که باپشتکارش همیشه مثل یک کوه تکیه گاه فرزندانم بوده وهست.
نگین نیکمرد
#خوشبختم_چون...
@adelehz
بخوابیم🌙
@adelehz
خوشش باد آن نسیم صبحگاهی
که درد شب نشینان را دوا کرد
نقاب گل کشید و زلف سنبل
گره بند قبای غنچه وا کرد

حافظ

صبح بخیر
@adelehz
صبحانه صبح جمعه این باید باشه ❤️
@adelehz
در نهایت همه ما فقط حسرت لحظاتی رو میخوریم که شانسمون رو امتحان نکردیم
@adelehz
مگر چند روز فرصت بیدارشدن خواهم داشت.که بخواهم آنها را به حسرت و افسوس بگذرانم؟
براستی چه کسی میداند چند روز باقی مانده ست؟!حیف فرصتهای کوچک برای خوشحالیست اگر صرف غم شود
#عادله_زمانی
خوشبختم چون پدر و مادرم نفس مي كشند.....
خوشبختي يعني نوشيدن يك استكان چاي در كنارشان
سپیده صابری
#خوشبختم_چون_....
@adelehz
نفرین گل سرخ
بر این شَرم که نگذاشت
یک بار به پیراهن تو بوسه بکارم ...

#فاضل_نظری
#روز_جهانی_بوسه
@adelehz
فکرمیکنم خداوند
وقتی بوسه پیشانی را آفرید.
باخودش گفت : چیزی
مقدس ترازاین برای هیچ زنی
نخواهد آمد...
#عادله_زمانی
#روز_جهانی_بوسه
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کسی را که دوست دارید .
بی مقدمه ببوسید ...
چنین چیز باارزشی نباید به تعویق بیفتد
#عادله_زمانی
#روز_جهانی_بوسه
@adelehz
با زن ها نباید به زبانی که فهم آن برایشان مشکل است صحبت نمود؛ زن برای تخیلات آفریده گشته است، افکار وی اغلب در مسیر منفی حرکت می‌کند و اگر کلمه‌ای نامناسب بی‌اختیار بر زبان آورده شود، تمام زحمات را به هدر می‌دهد ‎گاهی بدون آنکه کسی به علت آن پی ببرد؛ حرفی که از زبان برآمده، چون تیری بر دل طرف قرار می‌گیرد و به خوشبختی عاشق و معشوق صدمه می‌زند...

📖مردی که میخندد
#ویکتور_هوگو
@adelehz
یک نفر بیاید مارا مهمان کند
یک لیوان چای
یک قند لبخند
یک آغوش حرف
#عادله_زمانی
عصر جمعه تون بخیر❤️
@adelehz
@adelehz
و کسی چه میداند چه روزی ست.
Negara
Salar Aghili
@adelehz
موزیک شب 🌙
صباح الخیر زد
بلبل کجایی
ساقیا برخیز
که غوغا می کند در سر
خیال خواب دوشینم

#حافظ

صبح بخیر
@adelehz