کاش کودکی داشتم تاهرشب برایش قصه ی شاهزاده ودخترک، شاه پریان علی بابای ساده که خوشبختی را می یابد بگویم تا فرزندم هرشب باطعمی شیرین زیرلبش به خواب برود.کاش میتوانستم خوشبختی پخش کنم.
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شب پر از ستاره های امید ...
@adelehz
@adelehz
گفتم صبح بخیر
پیرمرد پاسخ داد "عاقبتت بخیر"
به وجد می آیم از پاسخش
چه دعایی!
من برای او خیری می خواهم به کوتاهی یک صبح و او خیری برایم میخواهد
به بلندای یک سرنوشت
@adelehz
پیرمرد پاسخ داد "عاقبتت بخیر"
به وجد می آیم از پاسخش
چه دعایی!
من برای او خیری می خواهم به کوتاهی یک صبح و او خیری برایم میخواهد
به بلندای یک سرنوشت
@adelehz
قاعده اول شمس:
کلماتی که برای توصیف پروردگار به کار می بریم ، همچون آینه ای است که خود را در آن می بینیم . هنگامی که نام خدا را می شنوی ابتدا اگر موجودی ترسناک و شرم آور به ذهنت بیاید ، به این معناست که تو نیز بیش تر مواقع در ترس و شرم به سر می بری . اما اگر هنگامی که نام خدا را می شنوی ابتدا عشق و لطف و مهربانی به یادت بیاید ، به این معناست که این صفات در وجود تو نیز فراوان است.
📚 ملت عشق
👤الیف شافاک
@adelehz
کلماتی که برای توصیف پروردگار به کار می بریم ، همچون آینه ای است که خود را در آن می بینیم . هنگامی که نام خدا را می شنوی ابتدا اگر موجودی ترسناک و شرم آور به ذهنت بیاید ، به این معناست که تو نیز بیش تر مواقع در ترس و شرم به سر می بری . اما اگر هنگامی که نام خدا را می شنوی ابتدا عشق و لطف و مهربانی به یادت بیاید ، به این معناست که این صفات در وجود تو نیز فراوان است.
📚 ملت عشق
👤الیف شافاک
@adelehz
دسته سومی از آدمها هستند بجز آنان که رفته اند و آنان که آمدند که سرنوشتی عجیب تر از دودسته اول دارند .
آنان که آمده اند اما بسیار دیر...
در زمانی نامناسب و یا حتی مکانی نامناسب..
آنهایی که زمانی وارد زندگیت میشوند، که دیگر دلی برای دوست داشتن نداری یا دلت پیش کس دیگرست و یا دلت را کشته اند..
آنان که وقتی بتو می رسند قبلا کسی را وارد قلب وزندگیشان کرده اند آنان که وقتی بتومی رسند نمی توانند مال تو بشوند..
اینان ازتمام آدمهای زندگی دست نیافتنی ترو یا حتی حسرت آمیز ترند..
دسته ی سومی که مال تو نمی شوند.هرگز
#عادله_زمانی
@adelehz
آنان که آمده اند اما بسیار دیر...
در زمانی نامناسب و یا حتی مکانی نامناسب..
آنهایی که زمانی وارد زندگیت میشوند، که دیگر دلی برای دوست داشتن نداری یا دلت پیش کس دیگرست و یا دلت را کشته اند..
آنان که وقتی بتو می رسند قبلا کسی را وارد قلب وزندگیشان کرده اند آنان که وقتی بتومی رسند نمی توانند مال تو بشوند..
اینان ازتمام آدمهای زندگی دست نیافتنی ترو یا حتی حسرت آمیز ترند..
دسته ی سومی که مال تو نمی شوند.هرگز
#عادله_زمانی
@adelehz
همه گویند كه : تو عاشق اویی
گر چه دانم همه كس عاشق اویند
لیك می ترسم ، یارب
نكند راست بگویند ؟
مهدی اخوانثالث
@adelehz
گر چه دانم همه كس عاشق اویند
لیك می ترسم ، یارب
نكند راست بگویند ؟
مهدی اخوانثالث
@adelehz
Hojjat Ashrafzadeh Bi Khabar Az To | حجت اشرف زاده – بی خبر از تو
🎧 @adelehz
بی خبرم از تو ...
بی خبرم از تو ...
خوشبختم چون
هر شام رو کنار خانواده ام و سریک میز صرف میکنم این سفره ی خانوادگی برای من اوج خوشبختی ست ...
#خوشبختم_چون...
خوشبختی های کوچک یا بزرگ تان را برایم بنویسید،برای یافتن حس خوب خوشبختی و فرهنگ بالای شکرگزاری لازم نیست خیلی کارشاقی کرد فقط نیازداریم کمی موشکافانه تر به اطراف نگاه کنیم.
@adelehz
هر شام رو کنار خانواده ام و سریک میز صرف میکنم این سفره ی خانوادگی برای من اوج خوشبختی ست ...
#خوشبختم_چون...
خوشبختی های کوچک یا بزرگ تان را برایم بنویسید،برای یافتن حس خوب خوشبختی و فرهنگ بالای شکرگزاری لازم نیست خیلی کارشاقی کرد فقط نیازداریم کمی موشکافانه تر به اطراف نگاه کنیم.
@adelehz
خوشبختم چون خدایی دارم بسیار مهربان که همیشه وجودش رو به من در لحظات مختلف نشون داده خوشبختم چون پدر و مادر و برادرای مهربانی دارم که مثل کوه پشت منن .
خوشبختم چون فرزندانی مثل امیر محمد و باران دارم وهمسری که باپشتکارش همیشه مثل یک کوه تکیه گاه فرزندانم بوده وهست.
نگین نیکمرد
#خوشبختم_چون...
@adelehz
خوشبختم چون فرزندانی مثل امیر محمد و باران دارم وهمسری که باپشتکارش همیشه مثل یک کوه تکیه گاه فرزندانم بوده وهست.
نگین نیکمرد
#خوشبختم_چون...
@adelehz
خوشش باد آن نسیم صبحگاهی
که درد شب نشینان را دوا کرد
نقاب گل کشید و زلف سنبل
گره بند قبای غنچه وا کرد
حافظ
صبح بخیر
@adelehz
که درد شب نشینان را دوا کرد
نقاب گل کشید و زلف سنبل
گره بند قبای غنچه وا کرد
حافظ
صبح بخیر
@adelehz
در نهایت همه ما فقط حسرت لحظاتی رو میخوریم که شانسمون رو امتحان نکردیم
@adelehz
@adelehz
مگر چند روز فرصت بیدارشدن خواهم داشت.که بخواهم آنها را به حسرت و افسوس بگذرانم؟
براستی چه کسی میداند چند روز باقی مانده ست؟!حیف فرصتهای کوچک برای خوشحالیست اگر صرف غم شود
#عادله_زمانی
براستی چه کسی میداند چند روز باقی مانده ست؟!حیف فرصتهای کوچک برای خوشحالیست اگر صرف غم شود
#عادله_زمانی
خوشبختم چون پدر و مادرم نفس مي كشند.....
خوشبختي يعني نوشيدن يك استكان چاي در كنارشان
سپیده صابری
#خوشبختم_چون_....
@adelehz
خوشبختي يعني نوشيدن يك استكان چاي در كنارشان
سپیده صابری
#خوشبختم_چون_....
@adelehz
نفرین گل سرخ
بر این شَرم که نگذاشت
یک بار به پیراهن تو بوسه بکارم ...
#فاضل_نظری
#روز_جهانی_بوسه
@adelehz
بر این شَرم که نگذاشت
یک بار به پیراهن تو بوسه بکارم ...
#فاضل_نظری
#روز_جهانی_بوسه
@adelehz