برای دوست داشتن دوباره ی کسی که روزی ترکمان کرده ویا ترکش کردیم .راه سختی پیش روست .چون اصولا دوباره کاشتن گلی که یک بار ازشاخه چیده شدست آسان نیست.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حس خوب مادرانه ..انسان وحیوان نمیشناسد.
@adelehz
@adelehz
صادقانه ، تابحال بکسی خیانت کردید؟!
anonymous poll
نه .خوشحالم بابتش – 59
👍👍👍👍👍👍👍 64%
بله،ولی بخاطرش خودم رو سرزنش کردم. – 33
👍👍👍👍 36%
👥 92 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
نه .خوشحالم بابتش – 59
👍👍👍👍👍👍👍 64%
بله،ولی بخاطرش خودم رو سرزنش کردم. – 33
👍👍👍👍 36%
👥 92 people voted so far. Poll closed.
این روزهانه عشق میخواهم نه شیفتگی نه حتی خوشی ..این روزها دوستی لازم ست که خودت را مثل خودت درک کند نه کمی بیشتر نه کمی کمتر..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دروازه بان کی بودی شما :)
@adelehz
@adelehz
و نهایت خوشحالی آن ست
دوستی داشته باشی که هرعصر به شوق دیدنش ویا شنیدن صدایش چای عصرانه بریزی ...
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
دوستی داشته باشی که هرعصر به شوق دیدنش ویا شنیدن صدایش چای عصرانه بریزی ...
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
Mohammad Reza Shajarian & Kayhan Kalhor – Rain (Lyrics by Ali Moallem)
به داغ عاشقای بی مزار...
@adelehz
@adelehz
صبحها حتی اگر مشکلات زیادی داری بازهم موج منفی به خود را نده،چون امواج منفی مثل یک اسفنج که آب را جذب میکند.همدیگر را پیدا میکنند و روزت بدترخواهد شد پس به چیزهای بدفکرنکن..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz