هیچکس نژادپرست به دنیا نیامده است .
باید به فرزندانمان بیاموزیم که ما تنها یک نژاد داریم آن هم نژاد انسانیت .
در یک جامعه انسانی تنوع در رنگ پوست و نژاد های مختلف خود جز زییایی آن جامعه هستند . دراینگونه جامعه ها با عقاید نژادپرستی و یا حصر کردن عقاید مبارزه میشود .
از داشتن نژادهای مختلف برای محکم کردن امال و روش صحیح جهت رشد آن جامعه استفاده میگردد و درکل هیچ جای برای عقاید آلوده که باعث صدمه زدن به کل جامعه می گردد نیست . روی همین اصل این گونه جامعه ها رشد فکری خوبی در بین جوامع دنیا خواهند داشت. بین زن یا مرد دختر یا پسر بین سیاه یاسفید و با جوان یا پیر فرق حقوقی نیست و هر کدام
عضوی از جامعه سالم هستند نه باری برای این جامعه.
#شما_فرستادین
@adelehz
باید به فرزندانمان بیاموزیم که ما تنها یک نژاد داریم آن هم نژاد انسانیت .
در یک جامعه انسانی تنوع در رنگ پوست و نژاد های مختلف خود جز زییایی آن جامعه هستند . دراینگونه جامعه ها با عقاید نژادپرستی و یا حصر کردن عقاید مبارزه میشود .
از داشتن نژادهای مختلف برای محکم کردن امال و روش صحیح جهت رشد آن جامعه استفاده میگردد و درکل هیچ جای برای عقاید آلوده که باعث صدمه زدن به کل جامعه می گردد نیست . روی همین اصل این گونه جامعه ها رشد فکری خوبی در بین جوامع دنیا خواهند داشت. بین زن یا مرد دختر یا پسر بین سیاه یاسفید و با جوان یا پیر فرق حقوقی نیست و هر کدام
عضوی از جامعه سالم هستند نه باری برای این جامعه.
#شما_فرستادین
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عاشق این پیرزنه ام هااا
@adelehz
@adelehz
غروب جمعه ازنظر من همان دخترک آرام کلاس بود که هیچکس متوجه حضورش نمیشد.همانکه یکروزعصر بعدازتعطیلی مدرسه به خانه رفت ودیگرهرگزبه کلاس برنگشت بی آنکه کسی بداندکجا رفت..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
توکه کردی پریشان و اسیرم
مرادم رابده ورنه بمیرم
من آن باشم که در روز قیامت
تورا نزد خدا دامن بگیرم..
#دوبیتی_محلی
@adelehz
مرادم رابده ورنه بمیرم
من آن باشم که در روز قیامت
تورا نزد خدا دامن بگیرم..
#دوبیتی_محلی
@adelehz
زمانی که من بچه بودم، مادرم علاقه داشت گهگاهی غذای صبحانه را برای شب درست کند. و من به خاطر می آورم شبی را بخصوص وقتی که او صبحانه ای، پس از گذراندن یک روز سخت و طولانی در سر کار، تهیه کرده بود.
در آن شب مدت زمان خیلی پیش، مادرم یک بشقاب تخم مرغ، سوسیس و بیسکویت های بی نهایت سوخته در جلوی پدرم گذاشت. یادم می آید منتظر شدم که ببینم آیا هیچ کسی متوجه شده است!
با این وجود، همه ی کاری که پدرم انجام داد این بود که دستش را به سوی بیسکویت دراز کرد، لبخندی به مادرم زد و از من پرسید که روز ام در مدرسه چطور بود. خاطرم نیست که آن شب چه چیزی به پدرم گفتم، اما کاملاً یادم هست که او را تماشا می کردم که داشت کره و ژله روی آن بیسکویت سوخته می مالید و هرلقمه آن را می خورد.
وقتی من آن شب از سر میز غذا بلند شدم، به یادم می آید که شنیدم صدای مادرم را که برای سوزاندن بیسکویت ها از پدرم عذر خواهی می کرد. و هرگز فراموش نخواهم کرد چیزی را که پدرم گفت: ((عزیزم، من عاشق بیسکویت های سوخته هستم.))
بعداً همان شب، رفتم که بابام را برای شب بخیر ببوسم و از او سوال کنم که آیا واقعاً دوست داشت که بیسکویت هایش سوخته باشد. او مرا در آغوش کشید و گفت:
((مامان تو امروز روز سختی را در سرکار گذرانده و او خیلی خسته است. و بعلاوه، بیسکویت کمی سوخته هرگز هیچ کسی را نمی کشد!))
زندگی مملو از چیزهای ناقص... و افراد دارای کاستی هست. من اصلاً در هیچ چیزی بهترین نیستم، و روز های تولد و سالگرد ها را درست مثل هر کسی دیگر فراموش می کنم. اما چیزی که من در طی سال ها پی برده ام این است که یاد گیری پذیرفتن عیب های همدیگر و انتخاب جشن گرفتن تفاوت های یکدیگر، یکی از مهمترین را ه حل های ایجاد روابط سالم، فزاینده و پایدار می باشد.
و امروز دعای من برای تو این است که یاد بگیری که قسمت های خوب، بد، و ناخوشایند زندگی خود را بپذیری و آن ها را به خدا واگذار کنی. چرا که در نهایت، او تنها کسی است که قادر خواهد بود رابطه ای را به تو ببخشد که در آن یک بیسکویت سوخته موجب قهر نخواهد شد.
ما می توانیم این را به هر رابطه ای تعمیم دهیم. در واقع، تفاهم اساس هر روابطی است، شوهر-همسر یا والدین-فرزند یا برادر-خواهر یا دوستی!
((کلید دستیابی به شادی تان را در جیب کسی دیگر نگذارید- آن را پیش خودتان نگهدارید.))
بنابراین، لطفاً یک بیسکویت به من بدهید، و آره، از نوع سوخته حتماً خیلی خوب خواهد بود.
#شما_فرستادین
@adelehz
در آن شب مدت زمان خیلی پیش، مادرم یک بشقاب تخم مرغ، سوسیس و بیسکویت های بی نهایت سوخته در جلوی پدرم گذاشت. یادم می آید منتظر شدم که ببینم آیا هیچ کسی متوجه شده است!
با این وجود، همه ی کاری که پدرم انجام داد این بود که دستش را به سوی بیسکویت دراز کرد، لبخندی به مادرم زد و از من پرسید که روز ام در مدرسه چطور بود. خاطرم نیست که آن شب چه چیزی به پدرم گفتم، اما کاملاً یادم هست که او را تماشا می کردم که داشت کره و ژله روی آن بیسکویت سوخته می مالید و هرلقمه آن را می خورد.
وقتی من آن شب از سر میز غذا بلند شدم، به یادم می آید که شنیدم صدای مادرم را که برای سوزاندن بیسکویت ها از پدرم عذر خواهی می کرد. و هرگز فراموش نخواهم کرد چیزی را که پدرم گفت: ((عزیزم، من عاشق بیسکویت های سوخته هستم.))
بعداً همان شب، رفتم که بابام را برای شب بخیر ببوسم و از او سوال کنم که آیا واقعاً دوست داشت که بیسکویت هایش سوخته باشد. او مرا در آغوش کشید و گفت:
((مامان تو امروز روز سختی را در سرکار گذرانده و او خیلی خسته است. و بعلاوه، بیسکویت کمی سوخته هرگز هیچ کسی را نمی کشد!))
زندگی مملو از چیزهای ناقص... و افراد دارای کاستی هست. من اصلاً در هیچ چیزی بهترین نیستم، و روز های تولد و سالگرد ها را درست مثل هر کسی دیگر فراموش می کنم. اما چیزی که من در طی سال ها پی برده ام این است که یاد گیری پذیرفتن عیب های همدیگر و انتخاب جشن گرفتن تفاوت های یکدیگر، یکی از مهمترین را ه حل های ایجاد روابط سالم، فزاینده و پایدار می باشد.
و امروز دعای من برای تو این است که یاد بگیری که قسمت های خوب، بد، و ناخوشایند زندگی خود را بپذیری و آن ها را به خدا واگذار کنی. چرا که در نهایت، او تنها کسی است که قادر خواهد بود رابطه ای را به تو ببخشد که در آن یک بیسکویت سوخته موجب قهر نخواهد شد.
ما می توانیم این را به هر رابطه ای تعمیم دهیم. در واقع، تفاهم اساس هر روابطی است، شوهر-همسر یا والدین-فرزند یا برادر-خواهر یا دوستی!
((کلید دستیابی به شادی تان را در جیب کسی دیگر نگذارید- آن را پیش خودتان نگهدارید.))
بنابراین، لطفاً یک بیسکویت به من بدهید، و آره، از نوع سوخته حتماً خیلی خوب خواهد بود.
#شما_فرستادین
@adelehz
برای دوست داشتن دوباره ی کسی که روزی ترکمان کرده ویا ترکش کردیم .راه سختی پیش روست .چون اصولا دوباره کاشتن گلی که یک بار ازشاخه چیده شدست آسان نیست.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حس خوب مادرانه ..انسان وحیوان نمیشناسد.
@adelehz
@adelehz
صادقانه ، تابحال بکسی خیانت کردید؟!
anonymous poll
نه .خوشحالم بابتش – 59
👍👍👍👍👍👍👍 64%
بله،ولی بخاطرش خودم رو سرزنش کردم. – 33
👍👍👍👍 36%
👥 92 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
نه .خوشحالم بابتش – 59
👍👍👍👍👍👍👍 64%
بله،ولی بخاطرش خودم رو سرزنش کردم. – 33
👍👍👍👍 36%
👥 92 people voted so far. Poll closed.
این روزهانه عشق میخواهم نه شیفتگی نه حتی خوشی ..این روزها دوستی لازم ست که خودت را مثل خودت درک کند نه کمی بیشتر نه کمی کمتر..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz