بزرگترین ظلم را در تاریخ به زنها،خودمان انجام دادیم .وقتی ملاک خوبیمان شد موهای مرتب و هیکلهای متناسب و رژلبهای قرمزمان..
ما به بقیه به مردها یاد ندادیم که مارا به خاطرخودمان دوست داشته باشند.مردها ازما نیاموختند که زن همیشه ارزش دوست داشتن دارد حتی اگر چاق باشد موهایش مش نباشد یا بلد نباشد کفش و لباسش را ست کند.ما ظلم کردیم به خودمان ،همان زمانی که به مردها نیاموختیم زن به خاطر مهربانیش زیباست نه به خاطر مدل بودنش ..واینگونه شد که آنها یاد گرفتند همیشه نقاب مان را دوست داشته باشند نه خود واقعی مان را ،که شاید گاهی مرتب نباشیم اما همیشه دلی گرم برای عشق داریم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
ما به بقیه به مردها یاد ندادیم که مارا به خاطرخودمان دوست داشته باشند.مردها ازما نیاموختند که زن همیشه ارزش دوست داشتن دارد حتی اگر چاق باشد موهایش مش نباشد یا بلد نباشد کفش و لباسش را ست کند.ما ظلم کردیم به خودمان ،همان زمانی که به مردها نیاموختیم زن به خاطر مهربانیش زیباست نه به خاطر مدل بودنش ..واینگونه شد که آنها یاد گرفتند همیشه نقاب مان را دوست داشته باشند نه خود واقعی مان را ،که شاید گاهی مرتب نباشیم اما همیشه دلی گرم برای عشق داریم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
هرشب اندوه ها را توی قفس میگذارم
وبجایش پرنده عشق ممنوعه ات را
دردلم آزاد میگذارم ...تاصبح شود
ودگربارراهی قفسش کنم
#عادله_زمانی
@adelehz
وبجایش پرنده عشق ممنوعه ات را
دردلم آزاد میگذارم ...تاصبح شود
ودگربارراهی قفسش کنم
#عادله_زمانی
@adelehz
گرچه این روزها دنیا خیلی بد رنگترازگذشته است ..تاریکی سیاهی کشتار فقر..اما هنوزهم چیزهایی وجود دارد که بتوان با دیدنشان لبخند زد مثل این 👇👇سراین دلخوشی های کوچک بسلامت❤️
@adelehz
@adelehz
مارا به جز خیالت فکری دگرنباشد
درهیچ سرخیالی
زین خوبتر نباشد..
#سلمان_ساوجی
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
شب آرام و بخت رام 🌙🌙
@adelehz
درهیچ سرخیالی
زین خوبتر نباشد..
#سلمان_ساوجی
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
شب آرام و بخت رام 🌙🌙
@adelehz
برای خوشبخت بودن
الزاما نیاز به بهترین هرچیزی نیست
مهم آن است که بتوان با آن چه داری
خوشحال زندگی کنی..
@adelehz
الزاما نیاز به بهترین هرچیزی نیست
مهم آن است که بتوان با آن چه داری
خوشحال زندگی کنی..
@adelehz
موزیک شب "چند متر مکعب عشق"از بنیامین جان بهادری❤️از فیلمی به همین نام ..🎼🎼🎼🎧
حال من ویران ...حال تو ویران ...روی موجها رفت گل عشق ما
@adelehz
حال من ویران ...حال تو ویران ...روی موجها رفت گل عشق ما
@adelehz
دوست دارم بتو بگویم شب بخیر اما
شب بخیر گفتن به کسی
که خود آغاز صبح در زندگیم بوده
کارجالبی نخواهد بود...🌙🌙
#عادله_زمانی
شبتون زیبا عزیزای دلم ⭐️
@adelehz
شب بخیر گفتن به کسی
که خود آغاز صبح در زندگیم بوده
کارجالبی نخواهد بود...🌙🌙
#عادله_زمانی
شبتون زیبا عزیزای دلم ⭐️
@adelehz
برای شروع صبح
حتما لازم نیست خورشید بتابد
همینکه مادرم بخندد کافیست ...
#عادله_زمانی
پ.ن صبح را بابوسیدن مادرتان آغازکنید.حتی اگر درکنارتان نیست عکسش را ببوسید.بی شک روزپربرکتی خواهدشد.❤️
حتما لازم نیست خورشید بتابد
همینکه مادرم بخندد کافیست ...
#عادله_زمانی
پ.ن صبح را بابوسیدن مادرتان آغازکنید.حتی اگر درکنارتان نیست عکسش را ببوسید.بی شک روزپربرکتی خواهدشد.❤️
دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی
مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی
#فخرالدین_عراقی
@adelehz
مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی
#فخرالدین_عراقی
@adelehz
آدمهایی وجود دارند که بعداز رفتنشان
هیچ چیز تغییر نمیکند .
فقط ساعتها از کار می افتند..
همین ...
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچ چیز تغییر نمیکند .
فقط ساعتها از کار می افتند..
همین ...
#عادله_زمانی
@adelehz