Forwarded from "زنی کهگم کردم "
صبح یعنی یک روز دیگر
فرصت رسیدن به رویاهایت را داری
پس گامت را محکم بردار👣
صبح به خیر 😍
به امید خدا باشید😍
@adelehz
فرصت رسیدن به رویاهایت را داری
پس گامت را محکم بردار👣
صبح به خیر 😍
به امید خدا باشید😍
@adelehz
ما، در هیچ حال، قلب هایمان خالی از غم نخواهد شد؛
چرا که غم، ودیعه یی ست طبیعی که ما را پاک نگه می دارد .
انسان های بی اندوه،
به معنای متعالی کلمه،
هرگز " انسان " نبوده اند و نخواهند بود.
از این صافی انسان ساز نترس...
📚 آتش بدون دود
👤 نادر ابراهیمی
@adelehz
چرا که غم، ودیعه یی ست طبیعی که ما را پاک نگه می دارد .
انسان های بی اندوه،
به معنای متعالی کلمه،
هرگز " انسان " نبوده اند و نخواهند بود.
از این صافی انسان ساز نترس...
📚 آتش بدون دود
👤 نادر ابراهیمی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوستشون نابینا و ناشنواست واینجوری بازی وبراش گزارش میکنند...تا اونم لذت ببره
بگردم این دوستی و :)
@adelehz
بگردم این دوستی و :)
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مادربرزیلی شمع روشن میکنه میذاره زیر تلوزیون وهمون لحظه برزیل گل میزنه
میخوام بگم خدا صدای دعای مادرها رو زود میشنوه
خدای ما خدای مادرهای تمام دنیاست..
@adelehz
میخوام بگم خدا صدای دعای مادرها رو زود میشنوه
خدای ما خدای مادرهای تمام دنیاست..
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اندکی زیبایی و حال خوش برای آخر هفته 😊😍
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
زن ها را باید از روی موهایشان شناخت.آنهایی که دلگرم عشقندحوصله بافتن دارند.میبافند وگل میزنند..آنها که دل مشغولی هایشان زیاداست یک کش میندازندگل موهایشان وبس..ولی آنها که تنهایند حکایت دیگری دارند..کوتاه میکنند گیسوان زنانه شان را کوتاه کوتاه آنقدر که دست هیچ مردی نتواند لابلای موهاشان گم شود ..اصلا اینکه یک زن قید موهایش رامیزند یعنی هیچ مردی حق ندارد تا اطلاع ثانوی وارد این زندگی شود..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
بافتن موی یک زن
کاریست کاملا مردانه ...
لذا هیچ مردی نباید کارش را فراموش کند ..که اگر چنین شد یعنی چیزی اشتباه شده ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
کاریست کاملا مردانه ...
لذا هیچ مردی نباید کارش را فراموش کند ..که اگر چنین شد یعنی چیزی اشتباه شده ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
📣تلگرام رسمی برای اندروید و ios آپدیت شد
قابليتهاى جديد در نسخه ۴.٨.١٠:
🔹با لمس و نگه داشتن انگشت روی چتها میتوان وضعیت آنها را به خوانده شده یا خوانده نشده تغییر داد.
🔹میتوان پیامهای صوتی یا تصویری با سرعت دو برابر پخش کرد.
🔹در حال به اشتراك كذاشتن مخاطبين، از جمله شماره هاى چندگانه و ساير مخاطبين به شكل VCard، داده هاى مورد لزوم را انتخاب كنيد.
🔹هنگام ويرايش كردن پيامها حاوى محتواى رسانهاى، رسانهها را جايگزين كنيد.
🔹پیش از آنکه پیام ارسال شود میتوان ارسال پیام را حذف کرد.
🔹امکان انتخاب "ایجاد لینک" در منوی فرمت برای ایجاد لینکهای متنی بوجود آمده است.
🔹هنگام مرور كردن نتايج جستجوى جهانى، تجربهٔ کاربری (UX) بهبود يافته است
🌐لینک برای دستگاهای آندرویدی
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger
🌐لینک برای ios
https://itunes.apple.com/app/telegram-messenger/id686449807
@adelehz
قابليتهاى جديد در نسخه ۴.٨.١٠:
🔹با لمس و نگه داشتن انگشت روی چتها میتوان وضعیت آنها را به خوانده شده یا خوانده نشده تغییر داد.
🔹میتوان پیامهای صوتی یا تصویری با سرعت دو برابر پخش کرد.
🔹در حال به اشتراك كذاشتن مخاطبين، از جمله شماره هاى چندگانه و ساير مخاطبين به شكل VCard، داده هاى مورد لزوم را انتخاب كنيد.
🔹هنگام ويرايش كردن پيامها حاوى محتواى رسانهاى، رسانهها را جايگزين كنيد.
🔹پیش از آنکه پیام ارسال شود میتوان ارسال پیام را حذف کرد.
🔹امکان انتخاب "ایجاد لینک" در منوی فرمت برای ایجاد لینکهای متنی بوجود آمده است.
🔹هنگام مرور كردن نتايج جستجوى جهانى، تجربهٔ کاربری (UX) بهبود يافته است
🌐لینک برای دستگاهای آندرویدی
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger
🌐لینک برای ios
https://itunes.apple.com/app/telegram-messenger/id686449807
@adelehz
Google Play
Telegram - Apps on Google Play
Telegram is a messaging app with a focus on speed and security.
امروز سالروز حمله شیمیایی به سردشت هست .صدها نفر دراین حمله جان باختند و تاثیرات شدید این بمباران هنوزهم درنسلهای باقی مانده دراین منطقه مشاهده میشود.
@adelehz
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
Omid – Ei Gole Roiaie
یه زمانی این اهنگ پای ثابت عروسی ها بود.خصوصا ما دخترا چه رقصها که نمیکردیم بااین اهنگ تو عروسیا😅 چه حال خوشی داشتیم غم انگار اصلا برامون معنا نداشت ...حال خوب مون آرزوست
@adelehz
@adelehz