"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
خدایا هیچ صبحی را بدون حضورت در خانه ام اغازمکن.شایدخورشید هرصبح برافق خانه ام بتابد اما هیچ چیز و هیچ کس جای نور تورا نمیتواند پرکند.باشد که درپناهت درآرامش باشم.
#عادله_زمانی
@adelehz
چشم وابروی خشن از بس که می آیدبه تو
گاهی آدم عاشق نامهربانی میشود..
@adelehz
بزرگترین ظلم را در تاریخ به زنها،خودمان انجام دادیم .وقتی ملاک خوبیمان شد موهای مرتب و هیکلهای متناسب و رژلبهای قرمزمان..
ما به بقیه به مردها یاد ندادیم که مارا به خاطرخودمان دوست داشته باشند.مردها ازما نیاموختند که زن همیشه ارزش دوست داشتن دارد حتی اگر چاق باشد موهایش مش نباشد یا بلد نباشد کفش و لباسش را ست کند.ما ظلم کردیم به خودمان ،همان زمانی که به مردها نیاموختیم زن به خاطر مهربانیش زیباست نه به خاطر مدل بودنش ..واینگونه شد که آنها یاد گرفتند همیشه نقاب مان را دوست داشته باشند نه خود واقعی مان را ،که شاید گاهی مرتب نباشیم اما همیشه دلی گرم برای عشق داریم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
دلاراما
چنین زیبا چرایی؟!؟

#مولانا
@adelehz
پیداش کردم 😁😜💋😄
@adelehz
هرشب اندوه ها را توی قفس میگذارم
وبجایش پرنده عشق ممنوعه ات را
دردلم آزاد میگذارم ...تاصبح شود
ودگربارراهی قفسش کنم
#عادله_زمانی
@adelehz
گرچه این روزها دنیا خیلی بد رنگترازگذشته است ..تاریکی سیاهی کشتار فقر..اما هنوزهم چیزهایی وجود دارد که بتوان با دیدنشان لبخند زد مثل این 👇👇سراین دلخوشی های کوچک بسلامت❤️
@adelehz
مارا به جز خیالت فکری دگرنباشد
درهیچ سرخیالی
زین خوبتر نباشد..
#سلمان_ساوجی
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
شب آرام و بخت رام 🌙🌙
@adelehz
چه بگویم سٖحرت خیر ؟ تو خودت صبح جهانی

مـن شیدا چه بگـویم ؟ که تـو هم این و هم آنی...

#شهریار
@adelehz
سهم روزی تان ازحضرت دوست امروز افزون باد..❤️🌹🌹
گاهی ،فقط کمی ...
@adelehz
درلباس آبی ازمن بیشتر دل میبری
آسمان وقتی که میپوشی کبوترمیشوم🕊
@adelehz
کاش نیازهای اساسی را دوباره دسته بندی میکردند:
خوراک
پوشاک
مسکن
آغوش بی منت
#عادله_زمانی
@adelehz
تصاویری از کمپین«با امید به خدا، خودکشی ممنوع!» در پل های هوایی
چه کمپین زیبایی ...
@adelehz
برای خوشبخت بودن
الزاما نیاز به بهترین هرچیزی نیست
مهم آن است که بتوان با آن چه داری
خوشحال زندگی کنی..
@adelehz
موزیک شب "چند متر مکعب عشق"از بنیامین جان بهادری❤️از فیلمی به همین نام ..🎼🎼🎼🎧
حال من ویران ...حال تو ویران ...روی موجها رفت گل عشق ما
@adelehz
دوست دارم بتو بگویم شب بخیر اما
شب بخیر گفتن به کسی
که خود آغاز صبح در زندگیم بوده
کارجالبی نخواهد بود...🌙🌙
#عادله_زمانی
شبتون زیبا عزیزای دلم ⭐️
@adelehz
برای شروع صبح
حتما لازم نیست خورشید بتابد
همینکه مادرم بخندد کافیست ...
#عادله_زمانی
پ.ن صبح را بابوسیدن مادرتان آغازکنید.حتی اگر درکنارتان نیست عکسش را ببوسید.بی شک روزپربرکتی خواهدشد.❤️
دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی
مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

#فخرالدین_عراقی

@adelehz