"زنی کهگم کردم "
Ali Aghadadi – Gole Naz Darom
اگر کتابی درمورد تاریخ و سنن قوم بختیاری و یا رمانی با فضای بختیاری میشناسید لطفا در پی وی معرفی کنید.
ما به دنیا می آییم که زندگی کنیم ...
و زندگی جز عشق چیست ..عشق به هرچیزی که دلمان راخوش کند.و لبخند برایمان بیاورد ولو که کوچکترین باشد وساده ترین .
#عادله_زمانی
📸بهنود روح الفدا
صبح به خیر
@adelehz
و زندگی جز عشق چیست ..عشق به هرچیزی که دلمان راخوش کند.و لبخند برایمان بیاورد ولو که کوچکترین باشد وساده ترین .
#عادله_زمانی
📸بهنود روح الفدا
صبح به خیر
@adelehz
خنده ات را ازکسانی که دوستت دارند دریغ مکن .
حتی اگر در سخت ترین شرایط باشی.تو نمیدانی ولی شاید خنده ات چراغی باشد که خانه دل کسی را روشن میکند.
#عادله_زمانی
@adelehz
حتی اگر در سخت ترین شرایط باشی.تو نمیدانی ولی شاید خنده ات چراغی باشد که خانه دل کسی را روشن میکند.
#عادله_زمانی
@adelehz
از دیشب کلی کتاب درباب آشنایی با قوم بختیاری به من معرفی شد که درفرصت مناسب عناوینش رو برای شماهم میذارم.نظرتون چیه گاهی در کانال کتاب معرفی کنیم؟
anonymous poll
بله خیلی خوبه .😊 – 129
👍👍👍👍👍👍👍 94%
نه. خیلی جالب نیست – 8
▫️ 6%
👥 137 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
بله خیلی خوبه .😊 – 129
👍👍👍👍👍👍👍 94%
نه. خیلی جالب نیست – 8
▫️ 6%
👥 137 people voted so far. Poll closed.
تمام تلاشت را در زندگی بکن .حتی اگر فقط یک نفر را در دنیا داری بخاطر همان یک نفر به جنگ تمام دنیا برو ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بهترین حال دنیا ❤️
@adelehz
@adelehz
بعد از مردنمان از ما چه چیز باقی خواهدماند ..جز عشقی که ورزیدیم و یا نورزیدیم و بوسه هایی که گرفتیم یا نگرفتیم ...
ازما جز عشق چه چیز خواهد ماند!؟
#عادله_زمانی
@adelehz
ازما جز عشق چه چیز خواهد ماند!؟
#عادله_زمانی
@adelehz
میخواهم زنگ بزنمبه گذشته های دور روزهایی که چون برق وبادگذشت بوی نان سنگگ تازه،پنیروصدای قل قل سماوری که گوشه حیاط میجوشیدوطعم گس چای یاداور مهرمادرولبخندباصفای پدرافسوس که زودگذشت
صبا
#نوستالژی
صبا
#نوستالژی
صبح آمده غمهای جهان دور بریز
در نغمهی هر پرنده ای شور بریز
لبخند بزن سلام کن با گل سرخ
خورشید من از پنجرهات نور بریز
📸سحرابراهیمی
صبح پربرکت
@adelehz
در نغمهی هر پرنده ای شور بریز
لبخند بزن سلام کن با گل سرخ
خورشید من از پنجرهات نور بریز
📸سحرابراهیمی
صبح پربرکت
@adelehz