"زنی کهگم کردم "
🎧 @adelehz – JAHAN "Ashegh Shodan Faiedeh Nadareh"
با خواننده های جدید و آهنگهای امروزی خیلی راحت نمی تونم ارتباط برقرار کنم...دراین مورد بشدت خاطره بازم :)
@adelehz
@adelehz
آهنگهای سال های دور و بیشتر میپسندید یا امروز؟
anonymous poll
بیشتر آهنگهای گذشته رو میشنوم . – 77
👍👍👍👍👍👍👍 79%
نه ترجیح میدم از خواننده های امروزی بیشتر استقبال کنم. – 20
👍👍 21%
👥 97 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
بیشتر آهنگهای گذشته رو میشنوم . – 77
👍👍👍👍👍👍👍 79%
نه ترجیح میدم از خواننده های امروزی بیشتر استقبال کنم. – 20
👍👍 21%
👥 97 people voted so far. Poll closed.
هرکدام ازما آدمها،یکباردرپستوی ذهن وقلبمان باکسی ازدواج کردیم بااوبه سفر رفته ایم دریک خانه زندگی کرده ایم دریک اشپزخانه اشپزی کردیم باکسی که شایدهرگزدر دنیای واقعی حتی نامش هم مال ما نشد
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی
خاطرات پاک نمیشود، بلکه در تنهایی به سراغت میآید و گریبانت را میگیرد. خاطرات همیشه هست. در موسیقیهایی که گوش میکنی یا نمیکنی. در عکسهایی که میبینی یا نمیبینی. در کوچههایی که از آنها رد میشوی یا نمیشوی. در بوهایی که استشمام میکنی یا نمیکنی. خاطرات آنقدر میآید و میرود تا دیوانهات کند، تا بشود همهی زندگیات.
📗 انگار خودم نیستم
✍ یاسمن خلیلی فرد
#شما_فرستادین
@adelehz
📗 انگار خودم نیستم
✍ یاسمن خلیلی فرد
#شما_فرستادین
@adelehz
یادم بماند اگر صبح بیدار شده ام باید بی محابا لبخندبزنم .چون میدانم داشتن فرصتی جدید برای زندگی ،شانس کوچکی نیست...
#عادله_زمانی
صبح به خیر❤️
@adelehz
#عادله_زمانی
صبح به خیر❤️
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تا شادیمان بی حد و اندازه شود
تا باغ بهارمان پر آوازه شود
خورشید شو و پنجره ها را بگشا
لبخند بزن که صبحمان تازه شود
صبح به خیر
@adelehz
تا باغ بهارمان پر آوازه شود
خورشید شو و پنجره ها را بگشا
لبخند بزن که صبحمان تازه شود
صبح به خیر
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
سالهاست دیگردبستانی نیستم.
ولی بازهم باتمام شدن خرداد ته دلم قند,
اب میشود.شورکودکی دبستانی که منتظر سه ماه تابستان است.
خردادجان خدابهمراهت ..
#عادله_زمانی
@adelehz
ولی بازهم باتمام شدن خرداد ته دلم قند,
اب میشود.شورکودکی دبستانی که منتظر سه ماه تابستان است.
خردادجان خدابهمراهت ..
#عادله_زمانی
@adelehz
دلبر اصطلاحی ست تشکیل شده از دو واژه دل و بر یعنی کسی که دل را برمیدارد ومی برد وخوب دل مثل کفش نیست که اگر کسی برد بتوانی یکی دیگر بخری.زندگی بی دلبر البته که سخت ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
Ali Aghadadi – Gole Naz Darom
اگر کتابی درمورد تاریخ و سنن قوم بختیاری و یا رمانی با فضای بختیاری میشناسید لطفا در پی وی معرفی کنید.
ما به دنیا می آییم که زندگی کنیم ...
و زندگی جز عشق چیست ..عشق به هرچیزی که دلمان راخوش کند.و لبخند برایمان بیاورد ولو که کوچکترین باشد وساده ترین .
#عادله_زمانی
📸بهنود روح الفدا
صبح به خیر
@adelehz
و زندگی جز عشق چیست ..عشق به هرچیزی که دلمان راخوش کند.و لبخند برایمان بیاورد ولو که کوچکترین باشد وساده ترین .
#عادله_زمانی
📸بهنود روح الفدا
صبح به خیر
@adelehz
خنده ات را ازکسانی که دوستت دارند دریغ مکن .
حتی اگر در سخت ترین شرایط باشی.تو نمیدانی ولی شاید خنده ات چراغی باشد که خانه دل کسی را روشن میکند.
#عادله_زمانی
@adelehz
حتی اگر در سخت ترین شرایط باشی.تو نمیدانی ولی شاید خنده ات چراغی باشد که خانه دل کسی را روشن میکند.
#عادله_زمانی
@adelehz