"زنی که‌گم کردم "
4.45K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میدانی ماندن نه به ازدواج ست نه به حلقه نه به قول ...
آنهایی که اهل ماندند بی هرچیزی ،بازهم دلشان دل ماندن ست وآنهایی که اهل رفتن ...هزار سد هم بسازی آنها می روند..
#عادله_زمانی
@adelehz
و جز اینم هنری نیست که آشیان تو باشم...

احمد شاملو
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چرا یه موجود اینقد باید خوب باشه ؟؟؟
:)))
@adelehz
‌کبوتر با کبوتر مانده اما از سر اجبار

در این دنیای تودرتو، تو دیگر از چه مینالی؟

یکی را دوستش داری که او دنبال غیر از توست

کجا دیدی جهانی را به این شوریده احوالی؟

#سیمین_بهبهانی
@adelehz
اگه قرار باشه روزه ای پذیرفته بشه روزه شماست ..خداقوت مردان خوب خدا...
@adelehz
Ghadima
mahasti
🎧 @adelehz
از یک گل بهار نمیشه ...
بی وفا که یار نمیشه....
زغوغای جهان فارغ به سودای تو مشغولم ...
@adelehz
امشب به احتمال بسیار شب آخرماه رمضان در این آخرین شب از خدا تمنا میکنم که سفره شادی و بی دردی و نعمت را در خانه همه بگستراند .. و ازلطفش این بندگان تشنه را سیراب کند..شب آخر دعای تک تک تون مستجاب الهی
هرصبح باید شیرین شروع شود
مثلا با فکر کردن
به لبخند کسی
که دوسش داری ....
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما در دنیا خلق شدیم
تا بگوییم بشنویم
عاشق شویم و عاشق بمانیم ..
وهرچیز دیگری اضافه کاریست
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میدانی عزیزجان
نه خانه های قدیمی دوباره برمیگردند
نه آدمهای قدیمی .
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمهای زندگی ما عوض میشوند الویت ها تغییر میکند حتی خودمان عوض میشویم ودراین بازار آشفته تغییر چه انتظاری میتوان ازیک عشق برای ثابت ماندن داشت؟
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‎اين سكانس عاشقانه يكي از معدود لحظات نابي بود كه در ذهن كم سن و سال من نقش بسته بود و سال ها با لهجه علي نصيريان اون رو تكرار
مي كردم.
هنگام جدايي ابوالفتح از جيران
صبا
#نوستالژی
@adelehz
ماه من
چهره براَفروز
که آمد شبِ عید

عید بر چهره
چون ماهِ تو
می باید دید...

شهریار

@adelehz
رمضان می رود وپشت سرش هم دل ما
رفت تا سال دگر زنده بمانیم یا نه ..
عید فطر مبارک ❤️
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
🎧 @adelehz – JAHAN "Ashegh Shodan Faiedeh Nadareh"
با خواننده های جدید و آهنگهای امروزی خیلی راحت نمی تونم ارتباط برقرار کنم...دراین مورد بشدت خاطره بازم :)
@adelehz
آهنگهای سال های دور و بیشتر میپسندید یا امروز؟
anonymous poll

بیشتر آهنگهای گذشته رو میشنوم . – 77
👍👍👍👍👍👍👍 79%

نه ترجیح میدم از خواننده های امروزی بیشتر استقبال کنم. – 20
👍👍 21%

👥 97 people voted so far. Poll closed.
هرکدام ازما آدمها،یکباردرپستوی ذهن وقلبمان باکسی ازدواج کردیم بااوبه سفر رفته ایم دریک خانه زندگی کرده ایم دریک اشپزخانه اشپزی کردیم باکسی که شایدهرگزدر دنیای واقعی حتی نامش هم مال ما نشد
#عادله_زمانی