"زنی که‌گم کردم "
4.45K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
از این شادی های بی بهانه براتون خواهانم :)))
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
#نوستالژی @adelehz
بابا.....غم انگیزترین نوستالژی زندگی.درد است تا دست راست و چپت را که شناختی یک آلبوم عکس به تو بدهند و بگویند بابا یعنی همین.درد است آرزوی همین عکس را داشتن. درد است که همین استکان چای دادن دست پدرت بشود آرزویت.که ای کاش یک عصر تابستانی باشد و بابایی باشد که هوای خانه ات را کرده باشد و تو استکانی چای دستش بدهی و لذت ببری از تماشایش . درد است آرزوداشته باشی که فقط یک بار و نه بیشتر بابا صدایش کنی و او هم جانمی نثارت کند که شهد شیرینش تا عمق جانت نفوذ کند و مستت کند از مهربانیش.رفیق قدر بدان وجودش را اگر داریش که نبودنش بد دردیست.

محسنه
#نوستالژی
@adelehz
زنی زیبا که صاحب فرزند نمیشد پیش پیامبر زمانش میرود و میگوید از خدا فرزندی صالح برایم بخواه.
پیامبر وقتی دعا میکند و وحی میرسد او را بدون فرزند خلق کردم.
زن میگویدخدا رحیم است و میرود.
سال بعد باز تکرار میشود و باز وحی می آید که بدون فرزند است.زن اینبار نیز به آسمان نگاه میکند و میرود.
سال سوم پیامبر وقت زن را با کودکی در آغوش میبیند.
با تعجب از خدا میپرسد :بارالها،چگونه کودکی دارد اوکه بدون فرزندخلق شده بود!!!؟
وحی میرسد:هر بار گفتم فرزندی نخواهدداشت ،او باور نکرد و مرا رحیم خواند. رحمتم بر سرنوشتش پیشی گرفت.
با دعا سرنوشت تغییر میکند...
از رحمت الهی ناامید نشوید اینقدر به درگاهی الهی بزنید تا در باز شود...

صبح بخیر وبرکت❤️

@adelehz
هر صبح خورشید پیدا میشود..
شادیت که ازخورشید دورترنیست
هرصبح بگرد حتما آن راهم می یابی..
#عادله_زمانی
صبح بخیر❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
محبوبم!
زندگی، مجموعه روزهایی است که عاشقیم...


👤محمد صالح‌اعلا
📚دست بردن زیر لباس سیب


@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میدانی ماندن نه به ازدواج ست نه به حلقه نه به قول ...
آنهایی که اهل ماندند بی هرچیزی ،بازهم دلشان دل ماندن ست وآنهایی که اهل رفتن ...هزار سد هم بسازی آنها می روند..
#عادله_زمانی
@adelehz
و جز اینم هنری نیست که آشیان تو باشم...

احمد شاملو
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چرا یه موجود اینقد باید خوب باشه ؟؟؟
:)))
@adelehz
‌کبوتر با کبوتر مانده اما از سر اجبار

در این دنیای تودرتو، تو دیگر از چه مینالی؟

یکی را دوستش داری که او دنبال غیر از توست

کجا دیدی جهانی را به این شوریده احوالی؟

#سیمین_بهبهانی
@adelehz
اگه قرار باشه روزه ای پذیرفته بشه روزه شماست ..خداقوت مردان خوب خدا...
@adelehz
Ghadima
mahasti
🎧 @adelehz
از یک گل بهار نمیشه ...
بی وفا که یار نمیشه....
زغوغای جهان فارغ به سودای تو مشغولم ...
@adelehz
امشب به احتمال بسیار شب آخرماه رمضان در این آخرین شب از خدا تمنا میکنم که سفره شادی و بی دردی و نعمت را در خانه همه بگستراند .. و ازلطفش این بندگان تشنه را سیراب کند..شب آخر دعای تک تک تون مستجاب الهی
هرصبح باید شیرین شروع شود
مثلا با فکر کردن
به لبخند کسی
که دوسش داری ....
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما در دنیا خلق شدیم
تا بگوییم بشنویم
عاشق شویم و عاشق بمانیم ..
وهرچیز دیگری اضافه کاریست
#عادله_زمانی
صبح بخیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میدانی عزیزجان
نه خانه های قدیمی دوباره برمیگردند
نه آدمهای قدیمی .
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمهای زندگی ما عوض میشوند الویت ها تغییر میکند حتی خودمان عوض میشویم ودراین بازار آشفته تغییر چه انتظاری میتوان ازیک عشق برای ثابت ماندن داشت؟
#عادله_زمانی
@adelehz