این روزها ازبس روزها بلندشدند.
ادم هرچقدرم شبا زود بخوابه بازم صبح حس
میکنه بایدبیشترمیخوابید💤😴😐
شبتون آروم ⭐️⭐️
@adelehz
ادم هرچقدرم شبا زود بخوابه بازم صبح حس
میکنه بایدبیشترمیخوابید💤😴😐
شبتون آروم ⭐️⭐️
@adelehz
روی بعضی ادمهای زندگی که دوستشان داری ولی زجرت میدهند
باید ضربدر زد.
ومشکل اینجاست که خودکار
منطق همیشه برای اینجور ادمها
جوهر تمام میکند.
#عادله_زمانی
@adelehz
باید ضربدر زد.
ومشکل اینجاست که خودکار
منطق همیشه برای اینجور ادمها
جوهر تمام میکند.
#عادله_زمانی
@adelehz
بعضی وقتها باید رفت
اگربمانی بی ارزش میشوی
باید بروی ورفتنت را به رخ بکشی
تاهمه جای نبودنت را ببینند
مثل یک تنگ خالی وبدون ماهی
#عادله_زمانی
@adelehz
اگربمانی بی ارزش میشوی
باید بروی ورفتنت را به رخ بکشی
تاهمه جای نبودنت را ببینند
مثل یک تنگ خالی وبدون ماهی
#عادله_زمانی
@adelehz
ممکنه روزه نگیریم.
ولی اینقد نامسلمون نیستیم که اگه جایی افطار دعوتمون کنن نریم😊
به ویژه اگر چنین سفره ی زیبایی هم باشه😜😘
🍞🍯🧀🍳🍗🌶🍛🍱🍹☕️🍜🌮
@adelehz
ولی اینقد نامسلمون نیستیم که اگه جایی افطار دعوتمون کنن نریم😊
به ویژه اگر چنین سفره ی زیبایی هم باشه😜😘
🍞🍯🧀🍳🍗🌶🍛🍱🍹☕️🍜🌮
@adelehz
برای خطاب کردن اطرافیانمان در ذهن یا نزد دیگران نامهای قشنگی انتخاب کنیم .مثلا خیلی بهتروزیباتراست که خانم همسایه کناری که کمی اضافه وزن دارد را بجای "اون خانوم چاقه" اون خانومی که تپل و بانمکه بنامیم.
ان وقت میتونیم یقین پیدا کنیم که بعدها مارا بااسمهای زیبایی صداخواهند زد.
چون خوبی برمیگردد..🙏💎
#عادله_زمانی
@adelehz
ان وقت میتونیم یقین پیدا کنیم که بعدها مارا بااسمهای زیبایی صداخواهند زد.
چون خوبی برمیگردد..🙏💎
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه "رفتی"از علی وکیلی زند🎼🎼👇🌛🎧
پ.ن این اهنگ به پیشنهاد یکی ازبهترین دوستان من امشب گذاشته شده ست. ما خاطرات بی تکراری باهم در دوره لیسانس داشتیم.خاطراتی که هنوزهم یادش لبخند را به لب های مان می اورد🎭 برای بهترین دوستانم بهترین هارا ازخدا میخواهم.🙏
@adelehz
پ.ن این اهنگ به پیشنهاد یکی ازبهترین دوستان من امشب گذاشته شده ست. ما خاطرات بی تکراری باهم در دوره لیسانس داشتیم.خاطراتی که هنوزهم یادش لبخند را به لب های مان می اورد🎭 برای بهترین دوستانم بهترین هارا ازخدا میخواهم.🙏
@adelehz
ما نیاز داریم آدمهای اطرافمان را دوست
داشته باشیم .بی توجه به کاستی و کمبودهایشان.چرا که دوست داشتن به ما قدرت زنده ماندن میدهد.
#عادله_زمانی
پ.ن پدرباغیرت میوه هایت همه رسیده باد وتنت سالم
شب زیبا⭐
داشته باشیم .بی توجه به کاستی و کمبودهایشان.چرا که دوست داشتن به ما قدرت زنده ماندن میدهد.
#عادله_زمانی
پ.ن پدرباغیرت میوه هایت همه رسیده باد وتنت سالم
شب زیبا⭐
خدایا هیچ صبحی را بدون حضورت در خانه ام اغازمکن.شایدخورشید هرصبح برافق خانه ام بتابد اما هیچ چیز و هیچ کس جای نور تورا نمیتواند پرکند.باشد که درپناهت درآرامش باشم.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
بزرگترین ظلم را در تاریخ به زنها،خودمان انجام دادیم .وقتی ملاک خوبیمان شد موهای مرتب و هیکلهای متناسب و رژلبهای قرمزمان..
ما به بقیه به مردها یاد ندادیم که مارا به خاطرخودمان دوست داشته باشند.مردها ازما نیاموختند که زن همیشه ارزش دوست داشتن دارد حتی اگر چاق باشد موهایش مش نباشد یا بلد نباشد کفش و لباسش را ست کند.ما ظلم کردیم به خودمان ،همان زمانی که به مردها نیاموختیم زن به خاطر مهربانیش زیباست نه به خاطر مدل بودنش ..واینگونه شد که آنها یاد گرفتند همیشه نقاب مان را دوست داشته باشند نه خود واقعی مان را ،که شاید گاهی مرتب نباشیم اما همیشه دلی گرم برای عشق داریم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
ما به بقیه به مردها یاد ندادیم که مارا به خاطرخودمان دوست داشته باشند.مردها ازما نیاموختند که زن همیشه ارزش دوست داشتن دارد حتی اگر چاق باشد موهایش مش نباشد یا بلد نباشد کفش و لباسش را ست کند.ما ظلم کردیم به خودمان ،همان زمانی که به مردها نیاموختیم زن به خاطر مهربانیش زیباست نه به خاطر مدل بودنش ..واینگونه شد که آنها یاد گرفتند همیشه نقاب مان را دوست داشته باشند نه خود واقعی مان را ،که شاید گاهی مرتب نباشیم اما همیشه دلی گرم برای عشق داریم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
هرشب اندوه ها را توی قفس میگذارم
وبجایش پرنده عشق ممنوعه ات را
دردلم آزاد میگذارم ...تاصبح شود
ودگربارراهی قفسش کنم
#عادله_زمانی
@adelehz
وبجایش پرنده عشق ممنوعه ات را
دردلم آزاد میگذارم ...تاصبح شود
ودگربارراهی قفسش کنم
#عادله_زمانی
@adelehz
گرچه این روزها دنیا خیلی بد رنگترازگذشته است ..تاریکی سیاهی کشتار فقر..اما هنوزهم چیزهایی وجود دارد که بتوان با دیدنشان لبخند زد مثل این 👇👇سراین دلخوشی های کوچک بسلامت❤️
@adelehz
@adelehz