کسی را دارید که بی کم و کاست حالتان را بفهمد؟
anonymous poll
خیر – 114
👍👍👍👍👍👍👍 68%
بله – 53
👍👍👍 32%
👥 167 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
خیر – 114
👍👍👍👍👍👍👍 68%
بله – 53
👍👍👍 32%
👥 167 people voted so far. Poll closed.
خدایا
ای رفیق کسانی که جز تورفیقی ندارند .و ای همکلام آنهایی که جز تو گوشی برای شنیده شدن ندارند.ای بینای آنهایی که جز تو کسی مراقبشان نیست ..خدایا ای خدای جوجه های ناتوان پرندگان وای خدای لاک پشتهای گم کرده راه در میان اقیانوسها ..ای خدای بره های بی مادر و ای خدای پرندگان زخمی ...خدایا ای خدای همه ی ما دل گرفتگان گرفتار و ای خدای همه ی ما تنهایان خسته ...و ای خدای همه ی ما حاجت مندان منتظر که جز درگاه تو جایی برای بردن حاجت هایمان نداریم..
خدایا خدای آسمان و خدای زمین و خدای دریاها و خدای خورشید ماه و خدای ستاره ها تو که این همه بزرگی آیا رواست که دست بندگان خسته وگرفتارت را امشب خالی از درگاه پادشاهیت برگردانی ؟
و تو ای خدایی که جوجه ها را درآشیانه فراموش نمیکنی آیا بندگان تنهایت و آرزوهایشان را نادیده میگیری؟
ای خدای مهربان درب خانه ات را که گشودی دستان مارا خالی برنگردان..لطفا دستان ودلهایمان را پرکن که این شایسته ی شان کبریایی توست .
#عادله_زمانی
پ.ن دعا میکنم امشب خداوند نظرش را بر زندگی تک تک تان بیندازد و امشب صدایتان از هفت آسمان به ورای عرش کبریایی برسد ...همین
@adelehz
ای رفیق کسانی که جز تورفیقی ندارند .و ای همکلام آنهایی که جز تو گوشی برای شنیده شدن ندارند.ای بینای آنهایی که جز تو کسی مراقبشان نیست ..خدایا ای خدای جوجه های ناتوان پرندگان وای خدای لاک پشتهای گم کرده راه در میان اقیانوسها ..ای خدای بره های بی مادر و ای خدای پرندگان زخمی ...خدایا ای خدای همه ی ما دل گرفتگان گرفتار و ای خدای همه ی ما تنهایان خسته ...و ای خدای همه ی ما حاجت مندان منتظر که جز درگاه تو جایی برای بردن حاجت هایمان نداریم..
خدایا خدای آسمان و خدای زمین و خدای دریاها و خدای خورشید ماه و خدای ستاره ها تو که این همه بزرگی آیا رواست که دست بندگان خسته وگرفتارت را امشب خالی از درگاه پادشاهیت برگردانی ؟
و تو ای خدایی که جوجه ها را درآشیانه فراموش نمیکنی آیا بندگان تنهایت و آرزوهایشان را نادیده میگیری؟
ای خدای مهربان درب خانه ات را که گشودی دستان مارا خالی برنگردان..لطفا دستان ودلهایمان را پرکن که این شایسته ی شان کبریایی توست .
#عادله_زمانی
پ.ن دعا میکنم امشب خداوند نظرش را بر زندگی تک تک تان بیندازد و امشب صدایتان از هفت آسمان به ورای عرش کبریایی برسد ...همین
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
خوشی های دخترانه رانباید هیچ وقت فراموش کرد.فرقی ندارد دختربچه ای یا مادری با فرزندان جوان،گاهی بایددختری باشی شادو دلخوش این چنین دنیارنگی ترمیشودوزندگی برای مردی که دوسش داری شیرین تر.
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بی معرفت 😠 گناه داره خووب
@adelehz
@adelehz
در زبان یونانی کلمه nostos یعنی بازگشتن ، Algos هم یعنی رنج .
بنابراین نوستالژی nostalgie
رنجی است برآمده از ناممکنیِ بازگشتن.
میلان کوندرا
📚جهالت
@adelehz
بنابراین نوستالژی nostalgie
رنجی است برآمده از ناممکنیِ بازگشتن.
میلان کوندرا
📚جهالت
@adelehz
سالها میگذرد و ما غروبهای جمعه زیادی را پشت سر میگذاریم ...بدون اینکه عمق دلتنگی هایمان کم شود ..ومابعدازسالها هنوز نمیدانیم چه چیز اینقدر دلتنگمان کرده ست ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
آنتونی بوردن آشپزمشهورامریکایی دراوج ثروت وشهرت خودکشی کرد.ظرفیت آدمها همیشه چیزی نیست که بنظر میرسه گاهی آدمها مدتها بی صدا میجوشند ودرنهایت سر ریز میشوند وخاموش..
@adelehz
@adelehz
نامه شانزدهم
شازده کوچلوی من
سلام
امیدوارم حالت خیلی خوب باشد و حال خوبت را بتوانی به هرکس که دوستش داری منتقل کنی ...پسرکم حال خوب چیزیست بس گرانبها که واقعا اگر داشته باشیش ثروتمندی ..پسرم کاش فرصت این را داشته باشم که بتوانم درحال خوبت شریک باشم یا حتی بتوانم برایت حال خوش بسازم ..وقتی تنهایی و گیج وقتی راه گم کرده ای بتوانم بدون گله کردن از تو یا سرزنش کردنت برایت حال خوب بسازم ...حتی اگر نتوانم حال خوبی برایت بسازم بتوانم به دلتنگی هایت گوش بدهم و آنقدر بتو شجاعت بدهم که بتوانی ازهرچیزی حتی غیرممکن عبور کنی ..
نمیدانم فرصت این راخواهم داشت که مادرت باشم یا نه ..ولی اگر این فرصت به من داده شد کاش بتوانم هروقت در راه مانده ای و نمیدانی کجا بروی کنارت باشم و بتوبگویم که ازچیزی نترسی و جلو بری ...
و هروقت ازخودت گلایه داشتی و یاخودت را دوست نداشتی راه آشتی کردن با زندگی را بتو نشان بدهم .
پسرم کاش بتوانم تمام چیزهایی که نتوانستم از حال خوش داشته باشم را بتو هدیه کنم ..
عزیزم ..در این زندگی برای بدست اوردن چیزهایی که حالت راخوب میکند ازهیچ چیز نترس ..جلو برو ..اگر حرکت کنی یا میبری ویا می بازی ..که اگر ببری که چه بهتر واگر ببازی حداقل پشیمان نیستی که تلاشی نکرده ای ...
پسرم حال خوشت را فراموش نکن ..حال خوش خواستنی ات را ...
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
#هیواد
@adelehz
شازده کوچلوی من
سلام
امیدوارم حالت خیلی خوب باشد و حال خوبت را بتوانی به هرکس که دوستش داری منتقل کنی ...پسرکم حال خوب چیزیست بس گرانبها که واقعا اگر داشته باشیش ثروتمندی ..پسرم کاش فرصت این را داشته باشم که بتوانم درحال خوبت شریک باشم یا حتی بتوانم برایت حال خوش بسازم ..وقتی تنهایی و گیج وقتی راه گم کرده ای بتوانم بدون گله کردن از تو یا سرزنش کردنت برایت حال خوب بسازم ...حتی اگر نتوانم حال خوبی برایت بسازم بتوانم به دلتنگی هایت گوش بدهم و آنقدر بتو شجاعت بدهم که بتوانی ازهرچیزی حتی غیرممکن عبور کنی ..
نمیدانم فرصت این راخواهم داشت که مادرت باشم یا نه ..ولی اگر این فرصت به من داده شد کاش بتوانم هروقت در راه مانده ای و نمیدانی کجا بروی کنارت باشم و بتوبگویم که ازچیزی نترسی و جلو بری ...
و هروقت ازخودت گلایه داشتی و یاخودت را دوست نداشتی راه آشتی کردن با زندگی را بتو نشان بدهم .
پسرم کاش بتوانم تمام چیزهایی که نتوانستم از حال خوش داشته باشم را بتو هدیه کنم ..
عزیزم ..در این زندگی برای بدست اوردن چیزهایی که حالت راخوب میکند ازهیچ چیز نترس ..جلو برو ..اگر حرکت کنی یا میبری ویا می بازی ..که اگر ببری که چه بهتر واگر ببازی حداقل پشیمان نیستی که تلاشی نکرده ای ...
پسرم حال خوشت را فراموش نکن ..حال خوش خواستنی ات را ...
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
#هیواد
@adelehz
ما دهه ی پنجاهی ها فرزندان آفتابیم
دختران و پسران خانه های حیاط دار و حوضهای کاشی آبی و قصه ی ظهر جمعه .
بازی های نسل من ساده بود و پر کشش
ساعتها لِی لِی و کش بازی و بالا بلندی و وسطی و هزاران بازی دیگر که امروز خبری از آنها نیست . می دانی چرا ؟ چون قدرت پول توانست بر صفای درون آدمها پیروز شود . پول کلنگ شد و تیشه بر روح خانه های پر خاطره زد . درختهای توت و خرمالو با پول معاوضه شدند و بجای آنها طبقه طبقه آجر و سنگ و شیشه بالا رفتند ... و نامشان شد خانه .
خانه مفهوم داشت . معنا داشت . گل و سنگ و آجر نبود که خانه را میساخت . این نفس تک تک اعضای آن بود که تبدیل به مفهوم خانه میشد . عشقی که درونش جاری بود ؛ صفایی که در تک تک دورهمی هایش جریان داشت به آن معنایی فراتر از چهاردیواری های پوست پیازی امروزی می داد .
ما نسل خوابیدن در پشه بند و آب پاشی حیاط و بوی کاهگل و شمردن ستاره هاییم .
نسل قصه ظهر جمعه ی رادیو و حصیر پشت پنجره و تمام قشنگی های عصر بدون فناوری هستیم ...
مونا
#نوستالژی
@adelehz
دختران و پسران خانه های حیاط دار و حوضهای کاشی آبی و قصه ی ظهر جمعه .
بازی های نسل من ساده بود و پر کشش
ساعتها لِی لِی و کش بازی و بالا بلندی و وسطی و هزاران بازی دیگر که امروز خبری از آنها نیست . می دانی چرا ؟ چون قدرت پول توانست بر صفای درون آدمها پیروز شود . پول کلنگ شد و تیشه بر روح خانه های پر خاطره زد . درختهای توت و خرمالو با پول معاوضه شدند و بجای آنها طبقه طبقه آجر و سنگ و شیشه بالا رفتند ... و نامشان شد خانه .
خانه مفهوم داشت . معنا داشت . گل و سنگ و آجر نبود که خانه را میساخت . این نفس تک تک اعضای آن بود که تبدیل به مفهوم خانه میشد . عشقی که درونش جاری بود ؛ صفایی که در تک تک دورهمی هایش جریان داشت به آن معنایی فراتر از چهاردیواری های پوست پیازی امروزی می داد .
ما نسل خوابیدن در پشه بند و آب پاشی حیاط و بوی کاهگل و شمردن ستاره هاییم .
نسل قصه ظهر جمعه ی رادیو و حصیر پشت پنجره و تمام قشنگی های عصر بدون فناوری هستیم ...
مونا
#نوستالژی
@adelehz
شمیـم پیـرهنی با نسیـم صبــــح فرست
که چشم در رهم ای گل ، به بوی درمانت ...
#حسین_منزوی
📸بردیا روح الفدا
صبح به عافیت
@adelehz
که چشم در رهم ای گل ، به بوی درمانت ...
#حسین_منزوی
📸بردیا روح الفدا
صبح به عافیت
@adelehz
پشت هر "غـم" شادیـی بنهـفـته بنگر آسمان
ابرگریان دارد و خـورشید خندان غم مخور
پای دار ای عاشق مسکین که آخر می دهد
صبح وصلی از دل شبهای هجران غم مخور
#استاد_شهریار
@adelehz
ابرگریان دارد و خـورشید خندان غم مخور
پای دار ای عاشق مسکین که آخر می دهد
صبح وصلی از دل شبهای هجران غم مخور
#استاد_شهریار
@adelehz