"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
مثل یک درخت سالخورده وسط یک باغ پیر که صدهاسال ازعمرش میگذرد..منتظرت هستم ومیدانم سالی که از دراین باغ بیرون رفتی هرگز قرارنبود بازگردی.
#عادله_زمانی
📸بردیا روح الفدا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بچه هارو اینجوری بار نیارید .وقاحت کودک و ازهرچیزی سردراوردن اون اصلا خنده دار نیست.اینکه بچه 3یا4ساله شما راجع به مشروب و دیسکو حرف بزنه نشانه ی خاص بودن والدینش نیست .نشانگر راه اشتباه تربیتش هست
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر چند عمر شوم تو ای نابکار شب
بر ما گذشت تلخ‌تر از صد هزار شب
من...با یقین روشن، بیدار، پایدار
تا بانگ احتضار تو هستم در انتظار
آغوش باز کرده سوی آسمان صبح..
#فریدون_مشیری
📸بردیا روح الفدا
@adelehz
مهندس مربوطه ی عزیز،کارگرها خسته اند ..یادت باشه .
@adelehz
نگار من،
امیدِ نوبهارِ من
لبی به خنده باز کن
ببین چگونه
از گلی
خزان باغ ما ،
بهار می‌شود!
سیاوش کسرایی
@adelehz
آری با یک گل بهار نمی شود .
ولی تو بخند
تا زمستان شرمنده شود.
#عادله_زمانی
@adelehz
تنم فرسود ...
و عقلم رفت ...
و عشقم همچنان باقی ...!

سعدی

@adelehz
کاش روزی کسی بیاید
که فهمیدن مارا بلد باشد.
به واقع آنهایی که کسانی را دارند که بی کم وکاست میفهمندشان و درک میکنند حال دلشان را خوشبخت ترین هاهستند .
#عادله_زمانی
@adelehz
کسی را دارید که بی کم و کاست حالتان را بفهمد؟
anonymous poll

خیر – 114
👍👍👍👍👍👍👍 68%

بله – 53
👍👍👍 32%

👥 167 people voted so far. Poll closed.
و چه دیرست آن هنگام ...
@adelehz
خدایا
ای رفیق کسانی که جز تورفیقی ندارند .و ای همکلام آنهایی که جز تو گوشی برای شنیده شدن ندارند.ای بینای آنهایی که جز تو کسی مراقبشان نیست ..خدایا ای خدای جوجه های ناتوان پرندگان وای خدای لاک پشتهای گم کرده راه در میان اقیانوسها ..ای خدای بره های بی مادر و ای خدای پرندگان زخمی ...خدایا ای خدای همه ی ما دل گرفتگان گرفتار و ای خدای همه ی ما تنهایان خسته ...و ای خدای همه ی ما حاجت مندان منتظر که جز درگاه تو جایی برای بردن حاجت هایمان نداریم..
خدایا خدای آسمان و خدای زمین و خدای دریاها و خدای خورشید ماه و خدای ستاره ها تو که این همه بزرگی آیا رواست که دست بندگان خسته وگرفتارت را امشب خالی از درگاه پادشاهیت برگردانی ؟
و تو ای خدایی که جوجه ها را درآشیانه فراموش نمیکنی آیا بندگان تنهایت و آرزوهایشان را نادیده میگیری؟
ای خدای مهربان درب خانه ات را که گشودی دستان مارا خالی برنگردان..لطفا دستان ودلهایمان را پرکن که این شایسته ی شان کبریایی توست .
#عادله_زمانی
پ.ن دعا میکنم امشب خداوند نظرش را بر زندگی تک تک تان بیندازد و امشب صدایتان از هفت آسمان به ورای عرش کبریایی برسد ...همین
@adelehz
خوشی های دخترانه رانباید هیچ وقت فراموش کرد.فرقی ندارد دختربچه ای یا مادری با فرزندان جوان،گاهی بایددختری باشی شادو دلخوش این چنین دنیارنگی ترمیشودوزندگی برای مردی که دوسش داری شیرین تر.
#عادله_زمانی
مرغ دل ما را
که به كس رام نگردد
آرام تویی!
دام تویی!
دانه تویی
تو...
حبیب خراسانی

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بی معرفت 😠 گناه داره خووب
@adelehz
‏در زبان یونانی کلمه nostos یعنی بازگشتن ، Algos هم یعنی رنج .
بنابراین نوستالژی nostalgie
رنجی است برآمده از ناممکنیِ بازگشتن.


میلان ‏کوندرا
📚جهالت

@adelehz
ما همونایی هستیم که همیشه دلمون میخواست به میدان آرژانتین، انتهای خیابان الوند نامه بنویسیم و بفرستیم و آخرشم بزرگ شدیم ، ننوشتیم ونفرستادیم.
#نوستالژی
پ.ن نوستالژی هاتون برام بفرستید ترجیحا اگربا عکس باشه خیلی بهتره ..به یاد گذشته های نه چندان دورمون...
@adelehz
سالها میگذرد و ما غروبهای جمعه زیادی را پشت سر میگذاریم ...بدون اینکه عمق دلتنگی هایمان کم شود ..ومابعدازسالها هنوز نمیدانیم چه چیز اینقدر دلتنگمان کرده ست ...
#عادله_زمانی
@adelehz