قلب؟ راستش نميدانم چيست،
امّا اين را ميدانم كه فقط
جاىِ آدم هاىِ
خيلى خيلى خوب است...
🖌نادرابراهیمی
@adelehz
امّا اين را ميدانم كه فقط
جاىِ آدم هاىِ
خيلى خيلى خوب است...
🖌نادرابراهیمی
@adelehz
مثل یک درخت سالخورده وسط یک باغ پیر که صدهاسال ازعمرش میگذرد..منتظرت هستم ومیدانم سالی که از دراین باغ بیرون رفتی هرگز قرارنبود بازگردی.
#عادله_زمانی
📸بردیا روح الفدا
@adelehz
#عادله_زمانی
📸بردیا روح الفدا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بچه هارو اینجوری بار نیارید .وقاحت کودک و ازهرچیزی سردراوردن اون اصلا خنده دار نیست.اینکه بچه 3یا4ساله شما راجع به مشروب و دیسکو حرف بزنه نشانه ی خاص بودن والدینش نیست .نشانگر راه اشتباه تربیتش هست
هر چند عمر شوم تو ای نابکار شب
بر ما گذشت تلختر از صد هزار شب
من...با یقین روشن، بیدار، پایدار
تا بانگ احتضار تو هستم در انتظار
آغوش باز کرده سوی آسمان صبح..
#فریدون_مشیری
📸بردیا روح الفدا
@adelehz
بر ما گذشت تلختر از صد هزار شب
من...با یقین روشن، بیدار، پایدار
تا بانگ احتضار تو هستم در انتظار
آغوش باز کرده سوی آسمان صبح..
#فریدون_مشیری
📸بردیا روح الفدا
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
نگار من،
امیدِ نوبهارِ من
لبی به خنده باز کن
ببین چگونه
از گلی
خزان باغ ما ،
بهار میشود!
سیاوش کسرایی
@adelehz
امیدِ نوبهارِ من
لبی به خنده باز کن
ببین چگونه
از گلی
خزان باغ ما ،
بهار میشود!
سیاوش کسرایی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
کاش روزی کسی بیاید
که فهمیدن مارا بلد باشد.
به واقع آنهایی که کسانی را دارند که بی کم وکاست میفهمندشان و درک میکنند حال دلشان را خوشبخت ترین هاهستند .
#عادله_زمانی
@adelehz
که فهمیدن مارا بلد باشد.
به واقع آنهایی که کسانی را دارند که بی کم وکاست میفهمندشان و درک میکنند حال دلشان را خوشبخت ترین هاهستند .
#عادله_زمانی
@adelehz
کسی را دارید که بی کم و کاست حالتان را بفهمد؟
anonymous poll
خیر – 114
👍👍👍👍👍👍👍 68%
بله – 53
👍👍👍 32%
👥 167 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
خیر – 114
👍👍👍👍👍👍👍 68%
بله – 53
👍👍👍 32%
👥 167 people voted so far. Poll closed.
خدایا
ای رفیق کسانی که جز تورفیقی ندارند .و ای همکلام آنهایی که جز تو گوشی برای شنیده شدن ندارند.ای بینای آنهایی که جز تو کسی مراقبشان نیست ..خدایا ای خدای جوجه های ناتوان پرندگان وای خدای لاک پشتهای گم کرده راه در میان اقیانوسها ..ای خدای بره های بی مادر و ای خدای پرندگان زخمی ...خدایا ای خدای همه ی ما دل گرفتگان گرفتار و ای خدای همه ی ما تنهایان خسته ...و ای خدای همه ی ما حاجت مندان منتظر که جز درگاه تو جایی برای بردن حاجت هایمان نداریم..
خدایا خدای آسمان و خدای زمین و خدای دریاها و خدای خورشید ماه و خدای ستاره ها تو که این همه بزرگی آیا رواست که دست بندگان خسته وگرفتارت را امشب خالی از درگاه پادشاهیت برگردانی ؟
و تو ای خدایی که جوجه ها را درآشیانه فراموش نمیکنی آیا بندگان تنهایت و آرزوهایشان را نادیده میگیری؟
ای خدای مهربان درب خانه ات را که گشودی دستان مارا خالی برنگردان..لطفا دستان ودلهایمان را پرکن که این شایسته ی شان کبریایی توست .
#عادله_زمانی
پ.ن دعا میکنم امشب خداوند نظرش را بر زندگی تک تک تان بیندازد و امشب صدایتان از هفت آسمان به ورای عرش کبریایی برسد ...همین
@adelehz
ای رفیق کسانی که جز تورفیقی ندارند .و ای همکلام آنهایی که جز تو گوشی برای شنیده شدن ندارند.ای بینای آنهایی که جز تو کسی مراقبشان نیست ..خدایا ای خدای جوجه های ناتوان پرندگان وای خدای لاک پشتهای گم کرده راه در میان اقیانوسها ..ای خدای بره های بی مادر و ای خدای پرندگان زخمی ...خدایا ای خدای همه ی ما دل گرفتگان گرفتار و ای خدای همه ی ما تنهایان خسته ...و ای خدای همه ی ما حاجت مندان منتظر که جز درگاه تو جایی برای بردن حاجت هایمان نداریم..
خدایا خدای آسمان و خدای زمین و خدای دریاها و خدای خورشید ماه و خدای ستاره ها تو که این همه بزرگی آیا رواست که دست بندگان خسته وگرفتارت را امشب خالی از درگاه پادشاهیت برگردانی ؟
و تو ای خدایی که جوجه ها را درآشیانه فراموش نمیکنی آیا بندگان تنهایت و آرزوهایشان را نادیده میگیری؟
ای خدای مهربان درب خانه ات را که گشودی دستان مارا خالی برنگردان..لطفا دستان ودلهایمان را پرکن که این شایسته ی شان کبریایی توست .
#عادله_زمانی
پ.ن دعا میکنم امشب خداوند نظرش را بر زندگی تک تک تان بیندازد و امشب صدایتان از هفت آسمان به ورای عرش کبریایی برسد ...همین
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
خوشی های دخترانه رانباید هیچ وقت فراموش کرد.فرقی ندارد دختربچه ای یا مادری با فرزندان جوان،گاهی بایددختری باشی شادو دلخوش این چنین دنیارنگی ترمیشودوزندگی برای مردی که دوسش داری شیرین تر.
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بی معرفت 😠 گناه داره خووب
@adelehz
@adelehz
در زبان یونانی کلمه nostos یعنی بازگشتن ، Algos هم یعنی رنج .
بنابراین نوستالژی nostalgie
رنجی است برآمده از ناممکنیِ بازگشتن.
میلان کوندرا
📚جهالت
@adelehz
بنابراین نوستالژی nostalgie
رنجی است برآمده از ناممکنیِ بازگشتن.
میلان کوندرا
📚جهالت
@adelehz